سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹

تصادفات 2 روز گذشته استان مرکزی 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، ایرج کهریزی اظهار داشت: در نخستین حادثه رانندگی که در ساعت 19 دو روز گذشته در محور ایست و بازرسی شهرستان دلیجان بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند رخ داد، سرنشین خودروی مذکور، به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت شد. وی بیان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه عنوان شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)