چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۰۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۵

جای خالی باغ مجسمه ها در کنار سمپوزیوم

به گزارش خبرگزاری فارس ، احمد نادعلیان ضمن بازدید از هفتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران گفت: امسال با توجه به استفاده از متریال سنگ و آهن شاهد تنوع بیشتری در مجسمه ها هستیم. این در حالی است که در دوره های قبل تنها از سنگ استفاده می شد و آثار ناخودآگاه به هم شبیه می شدند و این جریان را به سوی صنعتی شدن سوق می داد. اما اقدام امسال این امکان را به برگزارکنندگان داد تا نتایج گوناگون و آثار متنوعی را دریافت کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)