پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۸

دو کارته های استقلال دربی را از دست ندادند

هیچکدام از بازیکنان دو کارته استقلال در دیدار برابر سپاهان کارت نگرفتند و به بازی دربی خواهند رسید. به گزارش کاپ، استقلال موفق شد در دیداری خارج از خانه سپاهان را با نتیجه 3برصفر شکست دهد. این پیروزی در حالی به بار نشست که آبی پوشان 5 بازیکن دو کارته داشتند و اگر هرکدام از آنها از داور مسابقه زرد می گرفتند بازی بعدی این تیم در لیگ برتر که مقابل پرسپولیس بود را از دست می دادند. ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد و استقلال بدون بازیکن محروم رودرروی حریف سنتی خود قرار خواهد گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)