کنعانی زادگان: نمی خواهم دوباره اشتباه کنم
سایر منابع:
سایر خبرها
طعنه پادوانی به مسئولان باشگاه استقلال
.... الان هم که می گویید مدیر جدید گفته می خواهند بیش از طلبم به من پول بدهند. من هم یک پیام دارم و می گویم من پول اضافه تر نمی خواهم، اضافه اش بماند برای خودتان، چون استقلال مشکل مالی زیادی دارد. ممنونم و فقط لطف کنید همان طلب خودم را بدهید تا حساب مان تسویه شود . نکته جالب در طلب پرداخت نشده پادوانی این است که او در حالی که در تاریخ نهم آذر 1397 از ایران رفته (یک سال و نیم پیش) در این مدت با هزینه شخصی و کمک دوستان فوتبالی و رفقای پزشکش در برزیل در حال فیزیوتراپی است و هیچ کمک مالی در این ربطه هم به او نشده است تا لااقل از پس هزینه های درمانی اش بربیاید. منبع خبر : وانا نیوز ...
عذرخواهی سرپرست پرسپولیس برای دعوا های مجازی با قلعه نویی!
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، افشین پیروانی در گفتگو با برنامه فوتبال برتر پیرامون حواشی و تنش های به وجود آمده در فضای مجازی و برخی اهالی فوتبال بخاطر مباحث مطرح شده از طرف او، ابراز کرد: شاید یک سری حرف ها بخاطر تعطیلی فوتبال و خانه نشین بودن عنوان شد، اما من بخاطر پست و مسؤولیتی که دارم، ابتدا باید از تیم پرسپولیس و میلیون ها تماشاگر دفاع کنم. اگر آن لحظه کاری کردم و حرفی زدم، بخاطر
پوچتینو: می خواهم پیش از مرگم با تاتنهام به قهرمانی برسم
کردم، رویایم بازگشت به این تیم برای تمام کردن کاری است که نیمه تمام ماند. وی افزود: ما در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به کسب جام های قهرمانی خیلی نزدیک بودیم، اما در نهایت موفق به انجام این کار نشدیم و حالا به دنبال ادامه دوران مربیگری ام هستم و برای پروژه بعدی بسیار باانگیزه هستم. با این حال عمیقاً دوست دارم روزی به تاتنهام بازگردم، چون تاتنهام باشگاهی خاص است و هوادارانش هم فوق
پادووانی ادعای باشگاه استقلال را رد کرد/تایید کرد!
مدافع سابق تیم فوتبال استقلال هر گونه نامه و تماس مسئولین باشگاه استقلال را رد کرد. پادووانی در گفت وگو با فارس در خصوص اینکه آیا پیام احمد سعادتمند را دریافت کرده است، گفت: این خبر جعلی است و صحت ندارد. وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال روز گذشته عنوان کرده حتی از این بازیکن برای سفر به تهران دعوت کرده است، خاطرنشان کرد: این اخبار برای فریب مردم در اختیار رسانه ها قرار گرفته است
چرا مهاجم پرسپولیس در دربی مشت خورد و افتاد !
چیزهایی می گفتند و سعی می کردم حواشی را از خودم دور کنم. خیلی اذیت شدم. ماهان پسرم آن زمان کوچک بود؛ الان 25 سالش است. یک روز گفت برویم برف بازی. شب هم بود. رفتیم پارک پردیسان. یک دفعه دیدیم که شعار می دهند و به اتفاقات بازی اشاره می کنند. 5 دقیقه نشد که گفتم از اینجا برویم. می خواهم این را بگویم خیلی اذیت شدم. مهاجم بلند قامت سابق پرسپولیس که در استودیوی برنامه فوتبال برتر صحبت می کرد
علی کریمی بهترین هم بازی ام است
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتخاب علی کریمی به عنوان بهترین هم تیمی خود بازی با استرالیا را سخت ترین بازی خود دانست که خدا به مردم ایران هدیه داد. به گزارش ایسنا، مهدی مهدوی کیا فوتبالیست ارزنده سابق تیم ملی ایران در پادکست فوتبال آسیا درباره موضوعات مختلف پیرامون فوتبال ایران صحبت کرده است که در زیر می خوانیم: شرایط فعلی: در آلمان هستم و در آکادمی باشگاه هامبورگ مربیگری
لطیفی: سعادتمند توانمند است، نگران نباشید
زدن او کردند. چون آنها شاید ظاهری استقلالی داشته باشند اما عملا به دنبال منافع خودشان هستند. اخباری دارم مبنی بر این که این افراد جلساتی ترتیب دادند تا برای باشگاه حاشیه درست کرده و آن را به چالش بکشند. پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: اگر این آقایان به جلسات خود خاتمه دادند که چه بهتر. در غیر اینصورت وظیفه خود می دانم برای حفظ منافع استقلال نام آنها را برای هواداران بازگو کرده و هواداران
فتح الله زاده: از سوئیس پیشنهاد دارم!
نشان می دهد که ما داریم گیج می زنیم. مدیرعامل سابق استقلال ضمن حمایت از خصوصی سازی باشگاه های فوتبال، عنوان کرد: ما اگر می خواهیم فوتبال مان رشد پیدا کند باید بخش خصوصی را رشد بدهیم. اسم اینکه پنج درصد باشگاه استقلال را به یک نفر بسپارید و بقیه آن را به دیگران بسپارید، خصوصی سازی نیست. من می خواهم بگویم که باشگاه باید صاحب داشته باشد. ما کسی را نداریم که باشگاه داشته باشد. وی
پادوانی: از مدیران دروغگو گله دارم
پیام های محبت آمیز و انرژی مثبت می دهند و تا ابد به یادشان هستم و از آنها تشکر می کنم. شیرین ترین خاطره ات در فوتبال ایران چیست؟ خاطرات شیرین در فوتبال ایران زیاد دارم اما نقطه عطف آن مربوط می شود به قهرمانی لیگ برتر با فولاد خوزستان. چون برای یک بازیکن شاید مقام قهرمانی در لیگ برتر خیلی پیش نیاید و این موضوع بسیار برایم خوشایند بودو هنوز هم در ذهنم باقی مانده است، بخصوص اینکه
علیپور: هواداران بدانند بعضی ها دوست ندارند در پرسپولیس بمانم
! علی علیپور که به نظر می رسید هنوز از برخی اتفاقات ناراحت و دلخور است، افزود: من نمی خواهم اسمی بیاورم. من نه ادعای بازوبند و کاپیتانی دارم و نه بزرگتری در پرسپولیس، اما چه دوست داشته باشند و چه نداشته باشند 6 سال در پرسپولیس توپ زدم. منتی ندارم و هر آنچه هم که امروز دارم مدیون تیم پرسپولیس و هوادارانش است ولی حرمت من را باشگاه حفظ نکرد. در گذشته و در رختکن یا حین تمرینات برخی اوقات با
ناگفته های نکونام از صعود تاریخی نساجی به لیگ برتر/نقش مهم کی روش و حضور 25 هزارنفره نساجی چی ها در تهران
صادقانه به بچه ها گفتم، یعنی با هدف تظاهر کردن یا انگیزه دادن نبود، خودم این موضوع را باور داشتم، به بچه ها گفتم ما 9 تا بازی داریم و من می خواهم همه را ببرم، هر کسی هم اعتقاد دارد این تیم نمی تواند صعود کند یا شانسی ندارد، عیبی ندارد، می تواند از جمع ما جدا شود و تمام قراردادش را هم بگیرد. یادم است رختکن تیم نساجی با اینکه خیلی بازیکن آمده بودند و رفتند ولی تیم به لحاظ تعداد، بازیکنی
مالاخوفسکی: احترام زیادی برای حدادی قائل هستم/ باید قوی تر شوم تا در المپیک مدال بگیرم
دیسک المپیک پکن در مورد شرایط خود برای المپیک توکیو گفت: من قادر خواهم بود در یک سالی که تا المپیک زمان باقیمانده در بهترین فرم خودم قرار بگیرم تا پس از آن برای رسیدن به دومین مدال المپیکی ام خودم تلاش کنم. با تلاش کردن راحت می توانم به هر هدفی که می خواهم برسم. همچنین از عملکرد شخصی خودم در سال 2019 به جز مسابقات جهانی که مرتکب اشتباه شدم در سایر رقابت ها راضی هستم. بیشتر بخوانید: تعویق مرحله ششم و هشتم رقابت های دوومیدانی لیگ الماس انتهای پیام/
کنعانی زادگان : پیشنهادی 7 برابر بیشتر از پرسپولیس دارم
محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس : نمی خواهم بار دیگر هواداران را ناراحت کنم. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمدحسین کنعانی زادگان ، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت : الان منتظر هستیم یا پرسپولیس را به عنوان قهرمان انتخاب کنند یا اینکه لیگ را هر چه زودتر شروع کنند تا بتوانیم قهرمانی مان را جشن بگیریم. تیم های دیگر از خدای شان است که لیگ تعطیل شود و
برای رسیدن به دروازه تیم ملی، پول و پارتی نداشتم/ ضربات میهایلوویچ در جام جهانی 98 مانند آرپی جی7 بود/ ...
شده بود و خوب شده بود تا جایی که پودر پنی سیلین روی آن می ریختیم تا زخمش بسته شود اما الان شرایط زمین ها خیلی بهتر است و ما تمرین می کردیم در مجموعه انقلاب آن زمان که زمین گلف بود. نکیسا تصریح کرد: خیلی چیزها فرق کرده است. امروز می خواهم از تریبون شما استفاده کنم و خودم را بعد از 21 سال تبرئه کنم. من و امثال من وقتی درون یک دروازه قرار می گیریم مطمئن باشید از تمام 80 میلیون ایرانی و شاید
بیرانوند: مجسمه ام در موزه از خودم قشنگ تر است!/ دوست دارم در اروپا افتخارآفرین باشم
رقم خورد که برایم واقعا خوشحال کننده بود. خیلی دوست دارم که بعد از رفتن به فوتبال اروپا هم بتوانم این افتخارات را در قاره سبز تکرار کنم و نماینده خوبی برای فوتبال ایران در اروپا باشم. گلر ملی پوش پرسپولیس درباره آمادگی اش در روزهای تعطیلی تمرینات ادامه داد: در این مدت که تمرینات تعطیل بود تمرینات اختصاصی خودم را انجام دادم و در شرایط خوب بدنی هستم. در این مدت تمرینات شخصی و سنگینی انجام دادم و در صورتی که تمرینات دوباره آغاز شود در شرایط خوبی خواهم بود. با شروع دوباره تمرینات پرسپولیس قطعا در بهترین شرایط بدنی خواهم بود. ...
کنعانی زادگان فاش کرد: پبشنهاد 7 برابری دارم؛ اما دیگر پرسپولیس را رها نمی کنم!
ورزش 11 - محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس که از وضعیت این روزهای خود بسیار رضایت دارد، رسماً اعلام داشت که تصمیم به ترک این باشگاه ندارد. محمدحسین کنعانی زادگان او در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیکن ملی پوش و فیکس پرسپولیس هستم، 3-2 پیشنهاد خوب دارم اما نسبت به قراردادم پایبندم. صادقانه می گویم که پیشنهاد 7 برابری نسبت به پرسپولیس دارم اما نمی خواهم هواداران را بار دیگر از دست خودم ناراحت کنم. اگر شانس بازی در فوتبال اروپا را داشته باشم دوست دارم در لیگ اسپانیا یا انگلیس بازی کنم و می دانم این توانایی و کیفیت را دارم. ...
ادعای روز؛ پیشنهاد دارم، 7برابر پرسپولیس!
رسپولیس را به سادگی از دست دادم و جوانی کردم اما الان صادقانه می گویم که پیشنهاد 7 برابر نسبت به پرسپولیس دارم اما نمی خواهم هواداران را بار دیگر از دست خودم ناراحت کنم و تمام وجودم را اینجا خواهم گذاشت. بعد از اشتباه قبلی آنها اکنون بار دیگر مرا پذیرفته اند و شاید از نظر مالی و حتی آینده فوتبالی این پیشنهادات به سودم باشد اما نمی خواهم آنها و لطف شان را از دست بدهم و مدیون این آغوش باز دوباره آنها هستم و نباید اشتباه کنم.
نیکبخت: برای جام جهانی 2006 خودم را به مصدومیت زدم
باقی مانده بود و پیشنهاد دیگری هم جز پرسپولیس نداشتم. اگر قبول نمی کردم یک نیم فصل بدون تیم می ماندم. همیشه احترام زیادی برای پرسپولیس قائلم و خاطرات خیلی خوبی در پرسپولیس دارم. هرکسی جای من بود فوتبالش 20 بار تمام می شد نیکبخت در ادامه تصریح کرد: وقتی از ابومسلم به استقلال آمدم، سهراب بختیارزاده هشدار داد که وارد تیم بزرگی می شوی و هواداران زیادی اطرافت خواهندآمد. برایت
زنوزی: با تمام توان از حقوق باشگاه دفاع خواهم کرد
هزینه می کنم، ولی سیستم های نظارتی و امنیتی باید به باشگاه هایی که از جیب بیش از 83 میلیون نفر هزینه می کنند، ورود کرده و ببینند که چه خبری است؟ چرا چشم مان را باز می کنیم و می بینیم که چند پرونده هنگفت در دستمان است؟ همان سیستمی که به باشگاه ما ورود کرده، به فدراسیون فوتبال هم رفته و پرونده شش میلیون دلاری برعهده گرفته است. زنوزی خاطرنشان کرد: من به عنوان هوادار تراکتور و هوادار فوتبال ایران درخواست دارم که موضوع را بررسی و نظارت کنند تا مشخص شود که چه خبر است.
ترابی: دوست دارم در لیگ اسپانیا بازی کنم
پرسپولیس. وی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در کدام لیگ اروپایی بازی کند؟ خاطرنشان کرد: من دوست دارم یک روز بازی در لیگ اسپانیا را تجربه کنم. فعلا که در خدمت پرسپولیس هستم و تمام هدفم این است که با این تیم قهرمان لیگ شوم. الان هم صحبت در مورد آینده درست نیست.
نمی گذارم تراکتور محروم شود/ فساد عمده در فوتبال آن بالاهاست!
به گزارش آمد خبر (amadkhabar.ir) : مالک باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه نمی گذارد این تیم به خاطر پرونده هایش محروم شود گفت: ما یک باشگاه خصوصی هستیم و با تمام توان از حقوق باشگاه دفاع خواهم کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیر سلیمانی به عنوان یکی از هواداران تراکتور که اخیراً به
چطور می خواهند با 10 امتیاز اختلاف جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند
اتفاقاتی می افتد. فوتبال یک حرفه بسیار سخت و پرخطر است به همین خاطر ترجیح می دهم پسرم درس بخواند و یک آدم تحصیلکرده در آینده بشود. البته در درجه اول آرزو می کنم و از خدا می خواهم که او سالم و بعد در زندگی اش موفق باشد. و سؤال آخر اینکه، قضیه تراشیدن موهایت چه بود؟ چیز خاصی نبود. من مدت زیادی در خانه قرنطینه بودم و در کشور ما همه جا تعطیل بود به همین خاطر نمی توانستم به آرایشگاه بروم و موهایم را اصلاح کنم، به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم دست به کار شوم و در خانه موهایم را کلاً از ته بزنم و کچل کنم. فکر می کنم تنوع خوبی بود و من از این کار راضی هستم. ...
خسروی: ترکیب من و نیمار می تواند جالب باشد
شوم و به جاهای بهتری برسم و از الان هدف بزرگی برای خودم قرار نمی دهم، چون انسان به هر چیزی که برسد بسنده نمی کند و هدف این است که از دیروز خودت یک قدم جلوتر باشی. الگوی شما در فوتبال کدام بازیکن است؟ بازیکنان بزرگی هستند که می شود از همه شان الگوبرداری کرد. من سبک بازی امباپه و نیمار را دوست دارم ولی زندگی حرفه ای که رونالدو دارد و سختی هایی که کشیده را همیشه در نظر داشته و
نصیرزاده: زنوزی کاملا مرا می شناسند
از فیفا دارم. هم مقررات بین المللی فوتبال را می دانم و هم آن ها را درس می دهم و بیشتر مقررات قبلی فدراسیون فوتبال را زمانی که رئیس کمیته حقوقی فدراسیون بودم، شخصا نوشتم و اساسنامه برخی از فدراسیون ها را خودم تهیه کردم. بارها از فوتبال آذربایجان هم با مهارت های کلامی خودم در رسانه ها دفاع کرده ام و همه در باشگاه می دانند که من چقدر صرفه جو و در مسائل مالی حساس هستم. نصیرزاده گفت: برای
عمران زاده:چهار پیروزی پیاپی برابر پرسپولیس لذت عجیبی داشت
تهران- ایرنا- مدافع تنومند سابق استقلال گفت: با این تیم خاطرات خوبی دارم که قهرمانی در لیگ برتر و دیگری چهار پیروزی پیاپی برابر پرسپولیس که به نماد هواداران تبدیل شد و لذت عجیبی داشت. حنیف عمران زاده چهره ای ویژه در بین هواداران استقلال محسوب می شود، بازیکنی که سال ها در خط دفاعی آبی پوشان تهرانی به میدان رفت و لقب بچه غول را از هواداران گرفت. عمران زاده در مصاحبه با خبرنگار
نصیریان دوست: تعطیل کردن ادامه لیگ بهترین تصمیم است / یکی از شانس های کسب سهمیه آسیایی هستیم
مرحله کنترل هم نرسیده ایم، جان کسی را به خطر بیندازیم. من یک سوال دارم، اگر مسابقات را در شرایطی که با شیوع کروناویروس مواجه ایم، مسابقات را برگزار کردیم و قهرمان لیگ هم مشخص شد، آیا تعیین قهرمان از سلامتی مردم، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها مهم تر است؟ مسلما نه بنابراین فکر می کنم تعطیل کردن ادامه لیگ بهترین تصمیم است. او ادامه داد: برای از سرگیری لیگ برتر فوتبال باید ببینیم که نظر
واکنش پنجعلی به اتهام امیر قلعه نویی به پرسپولیسی ها
به گزارش افکارنیوز ، محمد پنجعلی درباره تعطیلی لیگ برتر به خاطر بیماری کرونا اظهار کرد: متاسفانه به خاطر یک اتفاق نادر لیگ ما تعطیل شد و البته من امیدوارم به زودی سلامتی در جامعه حاکم شود و لیگ هم ادامه داشته باشد. واقعا این مساله ناراحت کننده است. در هر صورت جامعه فوتبال باید تابع قوانین اعلامی از سوی کمیته مبارزه با کرونا باشد. من اعتقاد دارم به هر حال بعد از پشت سر گذاشتن کرونا می