بیرانوند: مجسمه ام در موزه از خودم قشنگ تر است!/ دوست دارم در اروپا ...
سایر خبرها
واکنش علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه اش +عکس
علیرضا بیرانوند حالا دیگر یکی از چهره های بین المللی فوتبال ایران به شمار می رود و بازیکنی الهام بخش برای همه علاقه مندان به فوتبال است. روز گدشته مجسمه او در موزه کمیته ملی المپیک نصب شد و او واکنش جالبی نسبت به مجسمه اش داشت و در توئیتر خود نوشت: دمشون گرم عین خودم ساختن... از مجسمه های رونالدو خیلی بهتره. علیرضا بیرانوند حالا دیگر یکی از چهره های بین المللی فوتبال ایران به شمار می
واکنش علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه اش و طعنه به رونالدو/عکس
علیرضا بیرانوند حالا دیگر یکی از چهره های بین المللی فوتبال ایران به شمار می رود و بازیکنی الهام بخش برای همه علاقه مندان به فوتبال است. روز گدشته مجسمه او در موزه کمیته ملی المپیک نصب شد و او واکنش جالبی نسبت به مجسمه اش داشت و در توئیتر خود نوشت: دمشون گرم عین خودم ساختن...از مجسمه های رونالدو خیلی بهتره. منبع خبر : روز نو
پیشنهاد 7 برابری دارم اما نمی خواهم دوباره اشتباه کنم
از دست بدهم و مدیون این آغوش باز دوباره آنها هستم و نباید اشتباه کنم. وی با اشاره به اهدافش در آینده گفت: الان که تنها تمرکزم روی پرسپولیس است. اما اگر شانس بازی در آینده در فوتبال اروپا را داشته باشم دوست دارم در لیگ اسپانیا یا انگلیس بازی کنم و می دانم این توانایی و کیفیت را دارم. اما الان واقعا مدیون هواداران پرسپولیس هستم و باید تمام تمرکزم روی این تیم باشد و دینم را به آنها ادا کنم. من
کنعانی زادگان : پیشنهادی 7 برابر بیشتر از پرسپولیس دارم
بار دیگر از دست خودم ناراحت کنم. دوست دارم در اسپانیا با انگلیس بازی کنم او افزود : اگر شانس بازی در فوتبال اروپا را داشته باشم دوست دارم در لیگ اسپانیا یا انگلیس بازی کنم و می دانم این توانایی و کیفیت را دارم. به ما و لیورپول واقعا ظلم می شود اگر با تعطیلی لیگ و این اختلاف امتیاز، قهرمانی را ندهند. ما با 3-4 بازی دیگر قهرمان می شویم و بازی های سخت را انجام داده ایم و صد در صد قهرمان خواهیم شد و امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که قهرمانی مان را جشن بگیریم. انتهای پیام/ بیشتر بخوانید: شکوری : بهتر است در مورد پرسپولیس سکوت کنم ...
کنعانی زادگان : به پرسپولیس و لیورپول ظلم می شود
برابری نسبت به پرسپولیس دارم اما نمی خواهم هواداران را بار دیگر از دست خودم ناراحت کنم. اگر شانس بازی در فوتبال اروپا را داشته باشم دوست دارم در لیگ اسپانیا یا انگلیس بازی کنم و می دانم این توانایی و کیفیت را دارم. به ما و لیورپول واقعا ظلم می شود اگر با تعطیلی لیگ و این اختلاف امتیاز، قهرمانی را ندهند. ما با 3-4 بازی دیگر قهرمان می شویم و بازی های سخت را انجام داده ایم و صد در صد قهرمان
برای رسیدن به دروازه تیم ملی، پول و پارتی نداشتم/ ضربات میهایلوویچ در جام جهانی 98 مانند آرپی جی7 بود/ ...
پیشکسوت فوتبال گفت: نیما نکیسا نه با پول در دروازه ایستاد نه پارتی داشت و نه اینکه کسی سفارش کرده بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نیما نکیسا، دروازه پیشین تیم ملی فوتبال در جام جهانی 98 فرانسه و پیشکسوت فوتبال، گفتگویی را با خبرنگار برنا انجام داده که آن را در ادامه می خوانید. نکیسا درخصوص دوران فوتبالی خود گفت: چند نکته را باید مردم خوب مان در نظر داشته باشند. نیما
رادوشوویچ: من دروازه بان شماره یک پرسپولیس هستم
تهران- ایرنا- دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: بعد از رفتن علیرضا بیرانوند اکنون نوبت من است که دروازه بان شماره یک باشم و این فرصت را از دست نمی دهم. بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از زمان شیوع ویروس کرونا به کروواسی رفته و منتظر شروع دوباره لیگ است تا به ایران برگردد و در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت کند. این دروازه بان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار
مریم رهیده: امیدوارم وضعیت لیگ فوتبال زنان مشخص شود
بازیکن تیم سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف لیگ برتر فوتبال زنان را مشخص کنند. به گزارش فوتبالدخت به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در روز های قرنطینه تمرینات خود را در خانه دنبال می کنیم. حتی روی پشت بام خانه هم تمرین کردم. بیشتر تمرین تقویتی انجام می دهم تا بدنم آماده بماند. او تصریح کرد: خودمان هم دوست داریم که وضعیت لیگ هرچه زودتر مشخص شود. ما دوست
در تیم ملی 2006 همدل نبودیم!
لغو شده بود، دیگر از اینکه آیا می توانم خودم را در کنار خانواده ببینم، ناامید شده بودم؛ اما خوشبختانه 2 روز قبل از عید پرواز ها دوباره برقرار شد که من توانستم به آلمان بیایم و در کنار خانواده باشم. در اروپا همه چیز به هم ربط دارد در کشوری مثل آلمان این را باید بگویم که گویا قرار است نهم مِی، بازی ها را برگزار کند؛ اما فوتبال آلمان و انگلیس را نمی توان با فوتبال ایران مقایسه کرد
کار من و میثاقی خلاف نبود، در پارک تمرین کردیم
خواهیم دید. خودت دوست داشتی عضوی از این تیم بودی؟ بله چراکه نه؟ بازی برای پرسپولیس همیشه لذت بخش است و خیلی ها آرزوی پوشیدن پیراهن این تیم را دارند. خوشحالم روزی توانستم افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را به دست بیاورم. این تیم پرسپولیس فوق العاده است و خیلی دوست داشتم در این تیم بازی می کردم. بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس از نظر تو چه کسی است؟ همه بچه ها خوب بودند ولی
نکونام: پاداش، حق کارلوس کی روش بود
مسائل نیست. در آن زمان نه پاداش صعود به ما دادند و نه حتی دستمزد ما پرداخت شد. امیدوارم صحبت های ما باعث بیداری آقایانی بشود که خودشان را به خواب زده اند. من به عنوان مربی حق و حقوقم را نگرفتم. پاداش صعود هم تا روزی که در تیم ملی بودم به من تعلق می گرفت اما نیازی ندارم این پول ها را بگیرم. خدا را شکر به اندازه خودم دارم اما خوشحالم پول (پاداش) در ایران نماند که آن را حیف ومیل کنند. آینده تیم ملی پسرفت. فوتبال ما در حال پسرفت است. من کلی می گویم و کاری به اتفاقات ندارم.
ناگفته های نکونام از صعود تاریخی نساجی به لیگ برتر/نقش مهم کی روش و حضور 25 هزارنفره نساجی چی ها در تهران
به شمال برگشتند. شادی مردم برای من از صعود هم مهم تر بود. واقعاً مردم قائمشهر را دوست داشتم، دوست دارم و خواهم داشت، همیشه در قلب من جای دارند، کنار من هستند همیشه و همه جا، دوستان زیادی دارم در مازندران، هر موقع و هر جا مرا می بینند لطف دارند، همیشه طرفداران نساجی، مردم قائم شهر و استان مازندران در قلب من هستند، خوشحالم یک کاری برای این استان و مردم و این تیم خوب و مردمی انجام دادم.
از خداوند به خاطر ماه رمضان تشکر می کنم
گذرانده است یا نه پیام یا توصیه ای به مسلمانان دارید؟ در ابتدا از خداوند به خاطرایجاد ماه مبارک رمضان تشکر می کنم از همه حلالیت می خواهم و من هم از هرکس ناراحتی داشته باشم می گذرم و می بخشم؛ بعضی اوقات ما در کارمان دچار اشتباه و سوءتعبیر می شویم باید مراقب باشیم برای اینکه وظیفه ما فقط رضایت مردم است، باید همیشه آنها را خوشحال کنیم. بیایید به عنوان مسلمان رشد و پیشرفت خوبی درزندگی فردی و اجتماعی داشته باشیم و از قضاوت و پیشداوری همدیگر بپرهیزیم این مساله تنها در اختیار خدا است؛ بیایید همدیگر را دوست بداریم و دست دردست هم متحد و همراه باشیم. ...
نکونام: پاداش، حق کی روش بود
درباره ادامه داشتن یا تعطیلی لیگ مطرح شده است. نظر شما به عنوان سرمربی فولاد چیست؟ اکثر مواضعی که اعلام شده برای این بوده که هر کسی به نفع تیم خود صحبت کرده است اما از روز اول گفتیم و الان هم می گوییم که سلامت مردم و جامعه از هر چیزی مهم تر است. هر زمانی که از طریق وزارت بهداشت تشخیص داده شد و صلاح دیدند که بازی ها برگزار بشود، ما بازی می کنیم. خون ما از فوتبال است و دوست داریم همین
عذرخواهی غیرمنتظره این پرسپولیسی در رسانه ملی
سر گذاشتند. ولی درکل باید بگویم که من تنها کاری که انجام دادم دفاع از حق پرسپولیس بود و دوست نداشتم حق تیم ضایع شود. این را باید بگویم که اگر صحبت های من باعث ناراحتی برخی شده از همین جا عذرخواهی می کنم. وی در ادامه افزود: من به خاطر پست و مسئولیتی که دارم باید جوابگوی میلیون ها هوادار باشم. شاید یکسری الفاظ به کار برده شد که من از همه مردم عذرخواهی می کنم. قبول دارم که کارم اشتباه بود ولی تا جایی که به من بی احترامی نشده بود من هیچگاه اخلاق را زیر پا نگذاشتم. من همیشه به خودم احترام می گذارم که دیگران نیز به من احترام بگذارند. ...
الان فرقی بین الجزایر و فرانسه وجود ندارد
وارد مذاکره شوم این موضوعات برای من مهم است. از اسطوره فوتبال مادرید درباره مقایسه او با رائول در روزنامه مارکا سوال شد و گفت: ما با یکدیگر هم تیمی بوده ایم و اکنون به عنوان مربی رئال مادرید خودم را بالاتر از این بازیکنان نمی دانم. این مقایسه ها در رسانه طبیعی است و باعث می شود در عمل ما هم به این مقایسه ها تن بدهیم. من و رائول دو دوست قدیمی هستیم و خوشحالم که به هردوی ما می گویند رئال
بیرانوند:مجسمه ام در موزه از خودم قشنگ تر است/دوست دارم افتخاراتم را در اروپا تکرار کنم
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مجسمه بسیار زیبایی از من در کمیته ملی المپیک ساخته شده و باید از سازندگان آن تشکر کنم. منبع خبر : نود
مجسمه بیرانوند در موزه ملی ورزش
ورزشکاران افتخارآفرین ایران در این موزه به 52 برسد. اکنون باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به پاس درخشش در بازی های ملی و باشگاهی در سال های اخیر، مجسمه علیرضا بیرانوند در موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک نصب شد تا او دومین فوتبالیست بعد از مرحوم قایقران شود که مسجمه او در موزه ملی قرار داده شده است.
نیما نکیسا: وای به حال کسی که بخواهد بدون رنج موفق شود
ولی آنها بچه های ورزشی را روی کار آوردند، به من چند پست پیشنهاد کردند که من فوتبال پایه را انتخاب کردم. شروع به کار کردم، الان هم با توجه به تغییر و تحول ها می توانیم کارهای بهتری انجام بدهیم. من در خودم ریاست فدراسیون فوتبال را نمی بینم و آنقدر تجربه ندارم که بتوانم فوتبال را آنطور که در شان نام بزرگ ایران است اداره کنم. این خیلی خوب است که یک نفر کاری را نمی تواند انجام بدهد بگوید نمی توانم.
سالروز اعلام وداع اینیستا از بارسلونا
کرد، به گونه ای که در بین سال های 2009 تا 2015، دو بار موفق به کسب سه گانه فوتبال اسپانیا شد. او 33 قهرمانی از جمله 9 جام لالیگا، 4 جام لیگ قهرمانان اروپا و 6 سوپر جام اسپانیا را با کسب کرد و باعث شد او به همراه ژاوی پرافتخارترین بازیکن اسپانیایی در تاریخ فوتبال باشد. اینیستا در کنفرانس خبری خود این خبر را با چشمانی اشک بار اعلام کرد. وی در نشست خبری خود گفت: برای
میرهاشم حسینی: در خانه هم از کرونا در امان نیستیم، بهتر است به اردو برگردیم
حریفانش بنشیند و با آنالیز آنها، اشکالات خودش را پیدا و رفع کند و در شیاپ چانگ مسابقه بهتر از قبل مبارزه کند. میرهاشم همچنین در گفتگو با گل ناراحتی هایش از هجمه اخیری که به او وارد شد را هم در میان گذاشت. عقب افتادن المپیک نیز موضوع دیگر صحبت ما بود که حسینی برخلاف برخی نظرها که این اتفاق را به ضرر تکواندو دانستند، آن را یک فرصت خوب و به سود تکواندو دانست. در چند وقت اخیر روزهای
واکنش علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه اش و طعنه به رونالدو/عکس
دروازه بان ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان به تازگی صاحب مجسمه ای در موزه کمیته ملی المپیک شده است. ، علیرضا بیرانوند حالا دیگر یکی از چهره های بین المللی فوتبال ایران به شمار می رود و بازیکنی الهام بخش برای همه علاقه مندان به فوتبال است. روز گدشته مجسمه او در موزه کمیته ملی المپیک نصب شد و او واکنش جالبی نسبت به مجسمه اش داشت و در توئیتر خود نوشت: دمشون گرم عین خودم ساختن...از مجسمه های رونالدو خیلی بهتره.
واکنش علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه اش و طعنه به رونالدو+عکس
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند حالا دیگر یکی از چهره های بین المللی فوتبال ایران به شمار می رود و بازیکنی الهام بخش برای همه علاقه مندان به فوتبال است. روز گدشته مجسمه او در موزه کمیته ملی المپیک نصب شد و او واکنش جالبی نسبت به مجسمه اش داشت و در توئیتر خود نوشت: دمشون گرم عین خودم ساختن...از مجسمه های رونالدو خیلی بهتره.
مجسمه علیرضا بیرانوند ساخته شد + تصویر
به جهان نشان داد. عملکرد خوب گلر پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران در سال های اخیر باعث شد تا کمیته ملی المپیک برای قدردانی از او وارد عمل شده و مجسمه علیرضا بیرانوند ساخته و در موزه کمیته ملی المپیک یا همان موزه ورزش ایران نصب شود. پیش از این در موزه ورزش از بین فوتبالیست ها تنها مجسمه مرحوم سیروس قایقران نصب شده بود و بدین ترتیب علیرضا بیرانوند دومین فوتبالیستی شد که مجسمه ای در این موزه نصب شده است.
واکنش توییتری علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه اش؛ بهتر از رونالدو
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسئولان کمیته ملی المپیک مجسمه علیرضا بیرانوند را پس از ساخته شدن در موزه افتخارات ورزشی ایران در این کمیته قرار دادند. علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: دمشون گرم عین خودم ساختن. از مجسمه های رونالدو خیلی بهتره انتهای پیام/4048/
حمایت خانواده فوتبال و هنرمندان از وزنه بردار مصدوم
امیدوارم به قول هایشان عمل کنند و من هم بتوانم سلامتی ام را بدست بیاورم و دوباره به ورزش مورد علاقه ام ادامه بدهم. حرف آخر؟ من بیماری نادر ندارم و در حین تمرین این اتفاق افتاد و با عمل کردن خوب می شوم. جا دارد از همه عزیزانی که در این مدت کنار من و خانواده ام بودند تشکر کنم و امیدوارم روزی بتوانم پاسخگوی محبت عزیزانی باشم که صدای من شدند.
شیث رضایی: علی دایی دوست داشت برایش خبر ببرم!
هیچ وقت از گذشته خودم پشیمان نیستم. *فوتبال را خیلی زود کنار گذاشتی. برای اینکه اعتبار و شخصیت خودم را خیلی دوست دارم و نمی خواستم این اعتبار و شخصیت لگدمال شود. بی احترامی را تحمل نمی کردم و دوست نداشتم غرورم زیر سوال برود. *پیشنهاد داشتی؟ چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتری و لیگ آزادگان داشتم. می توانستم پول خوبی به دست بیاورم اما ترجیح دادم به