دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هارپی ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۵

جلالی: سه ماه است بلاتکلیف هستیم

ورزش سه: بازیکنان تیم گل گهر امروز ظهر با حضور در محل کمپ این تیم مورد تست و آزمایش پزشکی قرار گرفتند. با این وجود مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر از شرایطی که وجود دارد کلافه شده و ابراز نارضایتی می کند:” واقعا گیج شدیم.” او گفت:” امروز پزشکان آمدند و تست های لازم را از بچه ها گرفتند. بعد از آن هم صحبتی با بچه ها داشتم. باید منتظر بمانیم ببینیم سازمان لیگ و فدراسیون جواب روشنی به ما در این رابطه خواهند داد.” ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)