سایر منابع:
سایر خبرها
است که چون جامعه ای متکثر داریم، به هیچ وجه نمی توانیم تغییر در دینداریِ یک بخش از جامعه را به دینداری کل جامعه تعمیم دهیم. به واسطه این تکثر انواع دینداری در ایران، نمی توانیم نتیجه بگیریم که کرونا تأثیر ثابت و یک شکلی بر دینداری افراد می گذارد. ایکنا به نظر شما چه دلیل جامعه شناسانه ای وجود دارد که توضیح دهد بعضی دینداران با وجود توصیه های دینی به جمع گرایی و توجه به اجتماع، فقط خود را ...
امام نه در دوران حیاتش و نه پس از آن، شخصیت گمنامی نبود. هر آن کس که اسلام را می شناسد و یا آن را پذیرفته است، او را می شناسد، اما می توان گفت که در مجموع امام شخصیتی است “ناشناخته” و در بهترین حالت “کمتر شناخته”. این حالت در طی دوران سی ساله پس از رحلت پیامبر چشمگیرتر است. گویی مردم زمانه نمی خواستند و نیز نمی توانستند فردی چون او را بشناسند. او به مراتب فراتر از ظرفیت زمانه اش بود، اگرچه آن را صبورانه تحمل می کرد و جز در مواردی نادر، لب به شکایت نمی گشود. ...
بنده به شما القاء کرده باشم که اینجا پرتگاه است ولی شما رفته ای آنجا و بعد راه رفته ای و برگشته ای، در نهایت هر حرف دیگری هم بزنم دیگر شما جدی نمی گیرید. این درمورد تیم های عملیاتی هم مصداق داشت. یعنی تیم می رفت عمل می کرد و برمی گشت ولی با همین کار جامعه را هم می دید و وقتی برمی گشت تا خرخره متناقض بود. به این فرد نمی شد گفت که الان اگر ما برویم به سمت کرند و اسلام آباد، ملت هم از کرمانشاه با تفنگ ...