چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۷

آرارات به دنبال نخستین پیروزی/مصاف گاز با شهرداری بندرعباس در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس ، هفته سوم سوپرلیگ بسکتبال بانوان در دو گروه به میزبانی تهران و سنندج روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود. آرارات تهران، مدافع عنوان قهرمانی که در دو هفته گذشته های بازی های خود را واگذار کرده روز پنجشنبه مقابل ذوب آهن قرار می گیرد. در گروه دوم نیز گاز تهران در یک بازی سخت مقابل شهرداری بندرعباس قرار می گیرد. برنامه کامل به شرح زیر است: پنجشنبه: گاز تهران - شهرداری بندرعباس آرارات - ذوب آهن کیا گالری - پالایش نفت آبادان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط