پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۳۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
598 ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۷

دروازبانی که دوباره احیا شد/ به یاد روزهای اوج در تراکتور

به گزارش پایگاه 598، حامد لک یکی از بدشانس ترین بازیکنان لیگ سال قبل بود. شاید اگر بازی آخر تراکتورسازی برابر نفت با پیروزی سرخ پوشان همراه می شد، اشتباهات اش کمتر به چشم می آمد و وی مجبور نبود این تیم را ترک کند. او در شرایطی به صبا پیوست که هیچ کس فکرش را نمی کرد که بتواند دوباره خودش را احیا کند اما لک تا ایجای فصل یکی از بهترین دروزابان لیگ بود و تنها استقلال خوزستان است که از صبا گل خورده کمتری دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)