چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۷

کشت زعفران در شهرستان گرمی تا 200 هکتار افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میرعلی رحیمی زاد صبح امروز در نشست مشورتی با تولیدکنندگان زعفران در گرمی اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوایی و دیگر ملزومات مورد نیاز برای کشت و عمل آوری زعفران تولید این محصول در شهرستان گرمی مورد توجه بوده به طوری که تلاش می کنیم 5 هکتار کشت زعفران را در این شهرستان تا 200 هکتار افزایش داده و زمینه تولید محصولات باکیفیت و مطلوب برای عرضه در بازار را فراهم کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)