چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۰۷ - ۰۱:۱۲

ایران به عضویت سازمان شانگهای درمی آید

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش جنوبی: به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه گفته است در صورت اجرا شدن توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم ها ایران می تواند به سازمان همکاری های شانگهای ملحق شود. وی که مذاکره کننده روس در مذاکرات هسته ای محسوب می شود، در نشست دانشگاه جهانی بریکس در مسکو گفت: تکمیل روند اجرای برجام و برداشتن تحریم ها علیه ایران این کشور فرصت های بیشتری در روابط اقتصادی با دیگر کشورها خواهد داشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)