چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
قدس آنلاین ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۱:۳۳

بلیت طبقه اول تمام شد/حضور10هزاربلیت تا کنون

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد که فروش بلیت الکترونیکی طبقه اول ورزشگاه آزادی برای دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس به اتمام رسید. روابط عمومی سازمان لیگ با اعلام این خبر اظهار کرد: فروش بلیت الکترونیکی طبقه اول به اتمام رسیده است و متقاضیان دیگر برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکنند. این در حالی است که فروش بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی به منظور داربی 81 پایتخت در محل این ورزشگاه به فروش می رسد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)