پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۵

ویسی: برای شکست دادن نفت به میدان می رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید به دنبال این هستند با شکست نفت همچنان در بالای جدول باقی بمانند. به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران اظهار کرد: بازی حساس و سختی را مقابل نفت داریم اگر این بازی تحت تاثیر دیدار استقلال و پرسپولیس قرار نگیرد یکی از زیباترین بازی های هفته خواهد بود. این بازی برای هر دو تیم حساس است. با توجه به این که هر دو تیم بازی تهاجمی و جوانمردانه را به نمایش می گذارند بازی خوبی را مشاهده خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)