چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۰۸ - ۲۱:۴۶

معینی: کرار برود عید استقلالی هاست

به گزارش تابناک ورزشی ، مسعود معینی در حاشیه دربی 81 پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزی که کرار از استقلال برود، به طور حتم عید آبی ها خواهد بود چون اگر این بازیکن حاشیه سازی ها را نمی کرد و در تیم حضور داشت، می توانست در دربی به استقلال کمک کند. وی با تمجید از کیفیت دربی عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم واقعا خوب بازی کردند، ضمن اینکه موقعیت های زیادی را در بازی شاهد بودیم. متاسفانه ما کرار را در میانه میدان در اختیار نداشتیم و این به ضرر ما تمام شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)