چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۶

اهتمام جدی مدیریت شهری در صیانت از باغات

شهردار منطقه 21 تهران در پی اظهار نظر عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخریب باغی جنب شرکت دارو پخش این منطقه، از آمادگی و اهتمام مدیران شهری منطقه 21 به منظور حفظ و صیانت از باغات موجود در سطح منطقه در راستای نگهداری از فضای سبز و جنگل ها، طبق منویات مدیریت جهادی کلان شهر تهران خبر داد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)