سایر منابع:
سایر خبرها
رهبری فرد: مظلومی به خاطر 30 ثانیه همه را مقصر کرد/استقلال صدرنشین است، پرسپولیس حمله می کرد
نبود. * با مظلومی که گفته ترکی بازی را برای پرسپولیس در آورد، موافقی؟ اینجور صحبت ها جز اینکه خود آدم را خراب کند و زیر سئوال ببرد، فایده دیگری ندارد. رحمتی 2 دقیقه در وقت اضافه روی زمین بود و داور هم به درستی وقت اضافه را طبق قانون محاسبه کرد. مگر ترکی حساب کرده بود و به پرسپولیسی ها گفته بود من یک دقیقه اضافه تر می گیرم شما گل بزنید؟ آقای مظلومی این بازی هیچی اما آن بازی که
طارمی: با تزریق شش آمپول بازی کردم
بودم از من خواسته بود وارد نبردهای سنگین نشوم و از آنجایی که دفاع استقلال با من یارگیری می کرد باید فضا سازی برای دیگر همبازیانم انجام می دادم و هر گاه هم صاحب توپ می شدم نباید خیلی با توپ کار می کردم تا باعث خطا و مصدومیت شود.هر چند گرفتن به ضربات ایستگاهی هم توجه داشتم. *پس به همین دلیل کمتر در شلوغی های جلو دروازه بودی. محوطه جریمه استقلال اینقدر شلوغ بود می ترسیدم زیر دست
بنگر: استقلال مهاجمانش را بیرون کشید و ما هم راحت به خط حمله اضافه شدیم
پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دربی 81 استقلال بعد از گل مهاجمان خود را بیرون کشید و ما هم راحت به خط حمله اضافه شدیم. محسن بنگر در خصوص تماسی که با فرزند مرحوم هادی نوروزی بعد از دربی 81 و تساوی تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: بازی ما با استقلال که تمام شد به رختکن آمدیم و هانی با من تماس گرفت و مساوی را تبریک گفت. او به من گفت که عمو می دانستم که در این بازی گل می
کیمیایی: حق پرسپولیس برد بود/ ادعای مظلومی را قبول ندارم
رحمتی دنبال وقت تلف کردن بوده کار ترکی درست است. به نظر من حق پرسپولیس بود ببرد و حقش بود که گل بزند و زد. قبل از بازی فکر نمی کردم پرسپولیس این قدر خوب باشد و این طوری بازی کند و فکر می کردم بازی را به استقلال آماده و صدرنشین ببازد اما انصافا پرسپولیس خوب بازی کرد و حقش برد بود.
کی روش لطف کند و این پسره، مهدی را به تیم ملی دعوت کند
بود. * استقلال را چطور دیدید؟ آنها فقط دفاع کردند. - استقلال به نظر من یک ربع، 20 دقیقه اول خوب بود بعد پرسپولیسی ها بهتر بودند. استقلال پنج دقیقه اول نیمه دوم هم تا زمانی که به گل رسید، خوب بود اما بعد از گل فقط 40 دقیقه خواستند نتیجه را حفظ کنند. پرسپولیس هم خدایی آنقدر فشار آورد تا بالاخره گل زد. * به قول شما خیلی وقت بود چنین دربی ندیده بودیم.
برانکو خطاب به مظلومی: نظرت را برای خودت نگه دار
/> مظلومی بعد از بازی گفت: به نظر من زمین افتادن رحمتی آن قدری نبود که داور بخواهد 2 دقیقه بیشتر زمان تلف شده بگیرد و داور کار خودش را کرد. برانکو در مصاحبه ای با روزنامه گل نسبت به حرف های مظلومی واکنش نشان داد. او دراین باره گفت: استقلال اگر رحمتی را در درون دروازه نداشت شکست سنگینی می خورد. او توپ های زیادی گرفت و توانست استقلال را از شکست سنگین نجات دهد. برانکو که نظر مظلومی را قبول نداشت در این باره گفت: مظلومی نظرش را برای خودش نگه دارد.
آقای برانکو گفته بود علی اصغری بازی کنند/حاج محمدی : گل پرسپولیس را نوروزی زد!
؟ به نظر من آقای ترکی وقت تلف شده زیاد گرفتند و آن اشتباه بزرگی بود، چیزی که من دیدم آقای ترکی دو دقیقه وقت اضافه گرفتند و در آن لحظه هم کسی نیفتاده بود، در ضمن قبل از به ثمر رسیدن گل روی جابر انصاری خطا شده بود، البته من نمی گویم غرض ورزی شده بهرحال آقای ترکی هم می توانند اشتباه کنند. حرف پایانی؟ من فکر می کنم اگر ما گل مساوی را می زدیم آنقدر خوشحال نمی شدیم که پزسپولیسی ها خوشحال شدند. به عنوان حرف پایانی هم می گویم که من همیشه جانم را برای استقلال می دهم. – ”, //. ...
چهره ها در شبکه های اجتماعی (176)
به گزارش پیام بشرویه: در این سری مطالب ما تصمیم گرفته ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توئیتر را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. چهره ها در شبکه های اجتماعی در مجله اینترنتی برترین ها در خدمتتان هستیم. امیدواریم لحظاتی خوب و سرشار از احترام متقابل پیش رویمان باشد. مهناز خانم افشار هفته پرکاری را گذراند و در چند مراسم و
نکته/ 17 گل خورده استقلال در دقیقه 80 تا 90 دربی ها
/> دربی 63 هم با گلی که محسن خلیلی دقیقه 84 به ثمر رساند، با تساوی به پایان رسید. تعداد گل های خورده استقلال در این دقایق به حدی زیاد است که می توان به گل دیگری از علی کریمی که در دقیقه 89 دربی 49 به ثمر رسید و بازی در نهایت به تساوی 2-2 انجامید اشاره داشت. در دربی 48 هم پایان رافت دقیقه 80 گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. در دربی 56 نیز این افشین پیروانی بود که گل دوم سرخ ها را دقیقه 85 وارد
چهره های معروف در شبکه های اجتماعی
جعفری، علی سرابی، نامش را نمیدانیم، مارال بنی آدم و عاطفه رضوی. منصور ضابطیان در حال قدم زدن در هوای دل انگیز پایتخت در یکی از پارک های شهر! نسرین مقانلو هم هر چند وقت یک بار به همه یاد آوری میکند که برادرش مربی تیم ملی تکواندو است. سلفی خانوادگی شهرام محمودی. واقعاً سردشان نیست؟! مهراب قاسمخانی و شوخی جالب با ماشین یکی از هموطنان! مونا برزویی در
آقای ضیا! وقتی به دنیا نیامده بودی مظلومی در آبادان توپ می زد
پاک، سلامت و درستکار بود و هست. هرگز گرفتار فساد فوتبال نشد و برای کسی سینه نزد. سال ها عضو تیم مردمی ایران و ملی پوش ارزنده ایران زمین بود. علی آقای ضیا همین امروز با گل و شیرینی به منزل پرویز خان برو و ازش حضوری حلالیت بخواه. با بیانیه بیشتر خودت کوچک می شوی. فقط بدان روزهایی که شما در شبکه های مختلف سیما مشغول بودی پرویز مظلومی با حضور در
اخبار ویژه روزنامه های دوشنبه 11 آبان
آبی ها شنیده شد که مجری پرسپولیسی تلویزیون، بعد از گلزنی این تیم در دربی، به سرمربی آبی ها توهین کرده است. خبرآنلاین آورده است؛ علی ضیا که به همراه تنی چند از دوستانش مشغول تماشای دربی بود، پس از گلزنی پرسپولیس، همراه با آنها شعری خوانده که توهین به پرویز مظلومی بوده است. ساعاتی از دربی 81 نگذشته بود که فیلمی از علی ضیا در فضای مجازی منتشر شد و شادی غیر قابل وصف او را پس از گل تساوی
واکنش های جالب و خواندنی به خبر جنجالی دختر و پسر های پولدار تهرانی
خدارو شکر بهم سلامتی داده کار میکنم دستمو جلویه غیر دراز نمیکنم این بچه پولدارا هم خوش باشن با پول بابا جونشون محمد رضا اوه اوه همه کامنتا بالا رو خوندم خیلی ملت عقده ای داریم یا حسین با کفش کسی که راه نرفتی قضاوت نکن شاید شما هم پولدار میشدید بد تر از اینا عکس و پست میذاشتید آره احمد جان شما ام تا آخر عمرت پراید آشغالتو سوار شو بیا دور دور تو هر کشوری فساد اقتصادی و هست تو
دلیلی ندارد با بنگستون بد باشیم / رحمتی گفت باید پایین تر می زدی تا گل می شد
، رحمتی آمد و در گوش تو چه چیزی گفت؟ - مساله خاصی نبود. مهدی با ما شوخی دارد و آمد گفت باید پایین تر می زدی تا گل شود! * تو در این مسابقه دوباره به ترکیب اصلی برگشتی و لوکا ماریچ که در دو بازی قبل فیکس بود، دوباره نیمکت نشین شد. - این تصمیمی بود که آقای برانکو اتخاذ کرد. من و محسن بنگر در چند بازی قبل از محرومیتم، کنار هم بازی کرده بودیم و هماهنگی خوبی داشتیم و فکر
خوش خیالی اقتصادی نوبخت و پاسخ صریح مقام آمریکایی - آقای هاشمی! نسبت شما با دشمنان اندیشه امام(ره)
ضیا که به همراه تنی چند از دوستانش مشغول تماشای دربی بود، پس از گلزنی پرسپولیس، همراه با آنها شعری خوانده که توهین به پرویز مظلومی بوده است. ساعاتی از دربی 81 نگذشته بود که فیلمی از علی ضیا در فضای مجازی منتشر شد و شادی غیر قابل وصف او را پس از گل تساوی پرسپولیس مقابل استقلال نشان می داد. فیلم لو رفته از محفل هنرمندان پرسپولیسی که شهرام سلیمانی دیگر هنرمند علاقه مند به این تیم هم در آن حضور دارد
سورپرایز ویژه برانکو برای گل محمدی
پدیده، استقلال صنعتی خوزستان و سپاهان - و به خاطر درگیری در آخرین بازی فصل پیش، سوشا مکانی محروم بود و مهدی طارمی هم به دلیل محرومیتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برایش در نظر گرفته بود، بازی اول برابر پدیده را از دست داد. در بازی سوم، پرسپولیس هادی نوروزی - که در بازی با استقلال صنعتی خوزستان اخراج شده بود - را در اختیار نداشت و محسن بنگر سه اخطاره در بازی پنجم برابر فولاد غایب بود.
نگاهی به اتفاقات 40 سال زندگی عادل فردوسی پور
. . * مجتبی شریفی رئیس وقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال: همین خود شما مگر برای بخشیده شدن علی کریمی برای بازی با سپاهان پا درمیانی نکردید؟ * مهدی رحمتی: به هرحال ما همسایه آقای کرش هستیم. ما از رفت و آمد های ایشان مطلع می شویم و مثلا خبردار شدیم که خود شما همین چند روز قبل مهمان کرش بودید. * عادل فردوسی پور در یکی از برنامه های خود به دفعات تلاش کرد علاقه خود را به
غافلگیری و هیجان دربی با حضور مظلومی
رفت اما چهار برد پیاپی او مقابل عدد شش پرسپولیسی ها لوگو شد. پس از این جدایی تقریبا دربی پرهیجانی برگزار نشد دو برد یک بر صفر پرسپولیس و چند مساوی خسته کننده بدون غافلگیری انجام شد. حال دوباره مظلومی برگشته و این بار حتی مساوی را هم جذاب می کند. گل مساوی در دقیقه ای زده می شود که دیرترین گل دربی لقب می گیرد و حتی از وقت تلف شده هم عبور کرده است. به طور کلی باید تاکید کنیم که مظلومی که روی
مهدی رحمتی بدجور تو مخم بود
به گزارش افکارخبر ، مسلمان درباره اینکه چه زمانی از حضورش در دربی مطمئن شد گفت: من هفته قبل برابر ملوان عملکرد راضی کننده ای از نظر کادرفنی داشتم و در تمرینات پیش از بازی با استقلال هم تلاش زیادی کردم و تقریبا روز آخر و با آن کاورهای مخصوص فهمیدم که در ترکیب هستم. مسلمان درباره دیدار با استقلال و عملکرد تیمش نیز گفت: در این بازی مهدی رحمتی واقعا روی مخم بود. هر چه توپ می زدیم می گرفت و
تیم فقط استقلال و بس!
. * هیجان انگیزترین صحنه بازی کجا بود؟ - همان دقیقه 95 که پرسپولیسی ها گل زدند من که باورم نمی شد. گفتیم تمام شد و بردیم که پرسپولیسی ها بالاخره زهر خود را ریختند. * طرفدار دو آتیشه استقلال هستی؟ - بله تیم فوتبال فقط استقلال و بس. مگر می شود تیمی غیر از استقلال را هم دوست داشت؟ * به نظرت حالا این دربی دیدنی بود؟ - بله بازی بسیار زیبایی شد و جزو معدود بازی های مساوی بود که خیلی هیجان داشت. با اینکه بازی
همه می گفتند فوتبالم تمام شده اما سوپرایز پرسپولیس شدم!
دربی و پس از 10 دقیقه اول که بازی دست استقلال بود، 80 دقیقه ما به سمت دروازه آنها حمله کردیم و بازی کلا دست ما بود. به نظرم اگر مهدی رحمتی نبود بازی را با اختلاف دو گل می بردیم. مثلا اگر توپ های عالیشاه گل می شد نتیجه ای جالب برای ما رقم می خورد. البته قسمت نبود که بیشتر از یک گل بزنیم اما همین که توانستیم یک- یک کنیم و بازی را نبازیم جای شکرش باقی است. از اینکه شرمنده هواداران نشدیم خوشحالم. ان
اگر رحمتی در استقلال نبود!
از دست دادند. و نزدیک بود به خاطر همین مسئله آن ها ضربه سختی بخورند. اعتقاد دارم پرسپولیس یکی از بهترین بازی های چند دفعه اخیرش را انجام داد. هرچند که شاید دربی های جذاب تر از این را در دربی دیده باشیم مثل همان بازی که ایمون زاید سه گل زد، اما این دربی یکی از دربی های زیبایی بود که هم در این چند سال دیده بودم. پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس درباره اینکه به نظر شما کدام بازیکن در دربی
کوششی20 ساله برای بازنمایی تصویری تاریخی از شخصیت عیسی
گرایان بگویند که جامعه شناسی علم نیست اعتماد در صفحه 7 ، بخش دوم گزارشی از نشست فلسفه و جامعه شناسی را روایت کرده و زیر عنوان به دانشجوی جامعه شناسی آدرس غلط ندهید به قلم محسن آزموده آورده است: نسبت فلسفه و جامعه شناسی از آن بحث های داغ و جدی در میان علاقه مندان و متعاطیان علوم انسانی در ایران است. در جامعه ای فلسفه زده که با وجود اجماع عمومی بر فروبستگی ذهن فلسفی در نوآوری، همگان مدعی
پدیده پرسپولیس با مترو تردد می کند
. در پنج دقیقه آخر همه از گل مساوی ناامید شده بودند. خودتان فکر می کردید به بازی برگردید؟ شما کارتان ورزش و فوتبال است. بارها دیده اید که این اتفاق بیفتد. بارها و بارها شده که در دقایق آخر یا ثانیه های آخر که سوت پایان نخورده یک تیم گل بزند، به خاطر همین هیچ وقت تا سوت پایان نباید ناامید باشید. راستی شنیده ام تو پیاده می روی سر تمرین. رانندگی دوست نداری یا بودجه
استقلال و تعویض های طلایی اش! | پرسپولیس، وامدار برانکو
اذعان کنیم که شهرآورد خوبی را برگزار کردند و تماشا کردیم! اقرار کنیم که شاهد فوتبالی بودیم که دلپذیر بود و به توقعات نزدیک! – استقلال و تعویض های طلایی اش! پرسپولیس، وامدار برانکو اذعان کنیم که شهرآورد خوبی را برگزار کردند و تماشا کردیم! اقرار کنیم که شاهد فوتبالی بودیم که دلپذیر بود و به توقعات نزدیک! به گزارش سایت قطره و به نقل از فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام” ؛ بپذیریم که وقت مان تلف نشد و
روزی که همه راضی شدند
چند مساوی خسته کننده بدون غافلگیری انجام شد. حال دوباره مظلومی بازگشته و این بار حتی مساوی را هم جذاب می کند. گل مساوی در دقیقه ای زده می شود که دیرترین گل داربی لقب می گیرد و حتی از وقت تلف شده هم عبور کرده است. به طور کلی باید تاکید کنیم مظلومی که روی نیمکت استقلال باشد داربی ها جذاب می شود، برد و باخت و حتی مساوی اش هم مهم نیست، مهم این است که او دستور دفاع از دقیقه یک نمی دهد و برای بردن می آید
پرسپولیسی ها از تساوی خیلی خوشحالند
یعقوب کریمی هافبک چپ پای استقلال ذاتا بازیکن آرامی است اما پای دربی که وسط می آید رگ استقلالی اش بیرون می زند. به گزارش "ورزش سه"، کریمی که روز گذشته در گفت وگوی ویژه با مهرداد میناوند درباره دربی 81 صحبت کرد، عقیده دارد پرسپولیس با کمال خوش شانسی بازی را مساوی کرد. او همچنین ادعا می کند آنها ناراحت و قرمزها خوشحالند و همین تفاوت شخصیت دو تیم را نشان می دهد. این گفت وگو را
بغض کردم و گفتم خدایا چرا باید ببازیم؟
سالمی بدهم که توپ گیری ام به چشم بیاید و خوشحالم که این مساله را در بازی ام اضافه کرده ام. امیدوارم در این فصل حداقل یک جام به دست بیاوریم و مطمئنا آن را تقدیم هادی نوروزی خواهیم کرد. هدفم تیم ملی است و امیدوارم در ادامه لیگ نیز بتوانم مهره ای تاثیرگذار برای تیم باشم و پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کنم. کامیابی نیا در پایان درباره اینکه گفته می شود شخصیتی سرد و بی روح دارد نیز گفت: اینطور نیست و این مساله فقط در زمین وجود دارد و تلاش می کنم روی بازی تمرکز کنم و در زمین با کسی شوخی ندارم. ...
منصوریان: استقلال خیلی خوش شانس بود
توپ و میدان را کاملاً در اختیار داشتیم. با احترامی که برای دوست عزیزم عبدالله ویسی قائلم، اما در اواخر بازی خیلی خوش شانس بودند که دو گل دریافت نکردند. در یک روز خوب ما 3 امتیاز حساس را از دست دادیم. سرمربی نفت یادآور شد: من مجبور بودم در این دیدار از بازیکنان 20-19 ساله استفاده کنم، اما خوشبختانه ساختارمان تغییر نکرد. در این بازی سیدجلال حسینی را به علت مصدومیتی که پیش از این بازی دچار
نورمحمدی: خوشحالیم قانون فوتبال را تغییر دادیم!/حالا زمان انتقام از ذوب آهن است
باشم. *مشکل گلزنی پرسپولیس از ابتدای فصل وجود داشته و در دربی نیز گریبان شما را گرفت. به نظرت دلیل بی دقتی مهاجمان پرسپولیس چیست؟ از گذشته گفته اند تیمی که گل نزند گل می خورد. ما با اینکه گل نزدیم و گل هم خوردیم اما یک جایی این قانون را عوض کردیم و آن هم این بود که آنقدر گل نزدیم که بالاخره یک توپ به گل نشست. فورواردهای ما آنقدر راحت خودشان را در موقعیت گل قرار می دهند که