سایر منابع:
سایر خبرها
تعداد موافقان ادامه لیگ بیشتر از مخالفان است
رقابت هاست، شنیده می شد همه بازیکنان و اعضای کادرفنی دوست دارند مسابقات ادامه پیدا کند، اما مسئولان رده بالاتر که فوتبالی هم نیستند، مدام بر طبل تعطیلی فوتبال می کوبند که مسئولان سازمان لیگ هم به این موضوع پی برده و قصد برخورد با مدیران باشگاه یاد شده را دارند. در حال حاضر، تعداد مخالفان ادامه لیگ برتر بسیار کم است و موافقان برگزاری بازی ها به مراتب بیشتر هستند که این موضوع می تواند به حرکت دوباره چرخ فوتبال مملکت کمک کند. بیشتر بخوانید: بازیکنان پرسپولیس دوباره تست کرونا می دهند انتهای پیام/ ...
درگیری شدید در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ !
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، تعطیلی یا شروع دوباره لیگ برتر در روزها، هفته ها و ماه های گذشته، مهم ترین بحث فوتبال ایران بوده و مخالفان و موافقان این موضوع هر طور شده می خواهند نظر خودشان را به کرسی بنشانند. چند روز تا شروع دوباره لیگ بیشتر باقی نمانده ولی مخالفت هایی زیادی که از سوی برخی نفرات و البته 4 تیم لیگ برتری به صورت رسمی اعلام شد، سبب شد تا اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ
بودن یا نبودن، مسألۀ لیگ است!
باشگاه تراکتورسازی که یکی از جدی ترین مخالفان شروع لیگ است در تازه ترین اقدام خود، در بیانه ای جدید با اشاره به اینکه نباید به دنبال منافع گروهی بود و اینکه رقابت های سایر رشته های ورزشی تیمی ازجمله والیبال و بسکتبال لغو شده اند،برای چندمین بار خواستار تعطیلی لیگ نوزدهم شد.
بهروان: لیگ نوزدهم به صورت کامل برگزار می شود ؛ بعید است لیگ بعد از آخر مرداد کلید بخورد
سازمان لیگ پیرامون اینکه آیا سازمان لیگ از باشگاه های نساجی و شهرخودرو هم مانند تراکتور، شکایت خواهد کرد، گفت: از این موضوع خبر ندارم و در جریان شکایت از این دو باشگاه نیستم. این موضوع را باید از اعضای هیئت رییسه سازمان پرسید. مخالفان بیشتر از موافقان بودند غلامرضا بهروان در مورد احتمال ادامه لیگ به صورت متمرکز در تهران یا چند شهر دیگر، تصریح کرد: طرح برگزاری
... و بالاخره فوتبال وطنی
ادامه داشت اما تأثیری روی تصمیم مسئولان سازمان لیگ نگذاشت و درنهایت طبق اعلام قبلی قرار بر این شد تا بازی های فوتبال از چهارم تیرماه (امروز) به طور رسمی آغاز شود. نگرانی بابت سلامتی بازیکنان و کادر تیم ها یکی از دغدغه های اصلی برای شروع مسابقات فوتبال خطر ابتلا به ویروس کروناست. اگرچه باشگاه های لیگ برتر هرکدام حداقل یک بار از اعضای تیم خود تست های کرونا گرفتند تا سلامتی شان تأیید
عوارض یک مصاحبه بی موقع
آی اسپورت - کمتر از 48 ساعت به شروع دوباره لیگ برتر مانده، ولی به نظر می رسد اعضای سازمان لیگ هنوز برای ادامه مسابقات به هماهنگی نرسیده اند. بازیکنان استقلال وسایل شان را برای سفر به اهواز جمع کرده اند که ناگهان یکی از اعضای سازمان لیگ مدعی می شود امکان رعایت پروتکل های بهداشتی در لیگ وجود ندارد! در سال های گذشته ناهماهنگی در مدیریت فوتبال ایران موضوعی عادی شده، ولی این بی تردید یکی از بی موقع
شکایت پرسپولیس از یک مالک، بخوانید زنوزی!
در روزهای اخیر جنگ رسانه ای موافقان و مخالفان لیگ با شدت زیاد درحال انجام بود و در صدر مخالفان، محمدرضا زنوزی با مصاحبه های پیاپی تمام تلاش خود را برای زیرسئوال بردن سیستم اجرایی فوتبال ایران کرد. او همیشه اعتقاد داشته که وزارت ورزش و سازمان لیگ به سمت یک تیم خاص مورد علاقه غش می کنند و در نهایت اشاره او به رنگ لباس سرخ آن تیم واکنش پرسپولیسی ها را برانگیخت. امروز خواجه وند
تست کرونای 60 پرسپولیسی منفی شد
به گزارش آژانس خبری ریحان به نقل از “ورزش سه”، آخرین تست کرونای تمام اعضای هیأت مدیره، کارکنان باشگاه، بازیکنان، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین کارکنان مجموعه ورزشی شهید کاظمی(محل تمرین سرخ پوشان)، پیش از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر دیروز دوشنبه انجام شد و مشخص شد تمام اعضای تیم در سلامتی کامل به سر می برند. شاگردان یحیی گل محمدی که بازی های دوستانه خوبی را نیز پشت سر گذاشته اند
مهدی: طبق دستور باید بازی های لیگ برتر فوتبال را آغاز کنیم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص ازسرگیری رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: به عنوان عضوی از کمیته مسابقات باید بازی ها را آغاز کنم. تا زمانی هم که دستور جدید نیاید، ملزم به برگزاری بازی ها هستیم تا باشگاه ها متضرر نشوند. قاعدتا نظرات مختلفی وجود دارد و اگر صحبتی مطرح شود، باید در قالب تغییر برنامه ها باشد.
توپ ها را باد کنید
مسابقات بودند یا باید نتایج و سرنوشت تیم ها را در زمین مسابقه مشخص کرد. * شمارش معکوس برای شروع فوتبال اگر چه لیگ برتر ایران از چند روز دیگر شروع می شود، اما فوتبال در دنیا از حدود یک ماه قبل آغاز شده و کشورهای مختلفی با رعایت مسائل بهداشتی، درهای ورزشگاه ها را به روی فوتبالیست ها باز کردند. فوتبال کنونی در ابعاد مختلفی از جمله غیبت تماشاگران و از بین رفتن تماس های فردی غیرضرور
استقلال هنوز هم مدعی قهرمانی است
محمد نوری درباره شروع دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: همان طور که مردم با بیماری کرونا کنار آمده و کم کم به زندگی با این ویروس عادت کردند، بازیکنان هم پذیرفتند که فوتبال باید ادامه داشنه باشد و با رعایت مسائل بهداشتی فوتبال بازی کنند. هواداران هم از شروع دوباره مسابقات فوتبال خوشحال هستند و این موضوع باعث می شود تا شور و نشاط به جامعه برگردد. وی درباره شرایط استقلال و آمادگی این
پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال/حضور نماینده آبی پوشان در اهواز
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مسئولان باشگاه استقلال در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر و دیدار حساس آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان، 10 درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم را پرداخت کردند. اعضای تیم استقلال در حالی امروز راهی اهواز می شوند که یکی از نمایندگان باشگاه زودتر خودش را به این شهر رسانده است تا درباره رعایت پروتکل های بهداشتی برای حضور تیم در فرودگاه و هتل محل اقامت
بازگشت مدعیان بی انگیزه به لیگ؛ شرایط عجیب شهرخودرو و تراکتور
.... تراکتور هم در آخرین بازی دوستانه خود، بدون چند بازیکن کلیدی سه گل از نود ارومیه دریافت کرد و مسلما شاگردان ساکت الهامی هم در هفته های پایانی لیگ برتر، کارشان سخت است. موضوع بی انگیزگی بازیکنان این دو تیم به تصمیم گیرندگان این دو باشگاه برمی گردد که اصلا دوست ندارند تیم شان، لیگ برتر را ادامه بدهد و این مسئله روی بازیکنان هم تاثیر آشکار گذاشته است. تراکتور در اولین بازی خود به مصاف نساجی می رود و شهرخودرو باید با ذوب آهن اصفهان بازی کند. بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون فوتبال به اعتراض باشگاه های مخالف برگزاری لیگ انتهای پیام/ ...
موظفیم برنامه مسابقات را به نحو احسن پیش ببریم تا باشگاه ها ضرر نکنند
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سهیل مهدی در خصوص اعتراض برخی باشگاه های لیگ برتری به شروع مسابقات اظهار داشت: واقعیت این است که من به عنوان عضوی از کمیته مسابقات موظفم بنا بر دستوری که صادر شده، مجری برگزاری مسابقات باشم و تا زمانی که دستور سازمان بالادستی من تغییری در این مسأله ایجاد نکند، موظفیم برنامه مسابقات را به نحو احسن پیش ببریم تا باشگاه ها ضرر نکنند. مهدی ادامه داد: هیچ
مخالفان برگزاری لیگ هیچ منطقی ندارند/ به خاطر خودشان سنگ تعطیلی را به سینه می کوبند
فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس، در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص آغاز به کار دوباره لیگ برتر اظهار داشت: این واقعیت که باید تا مدت زمان نامعلوم با کرونا کنار بیاییم را بپذیریم. حالا که مشخص نیست چه زمانی از دست این ویروس خلاص می شویم بهتر است با رعایت تمام جوانب به زندگی ادامه دهیم. شخصا موافق ادامه برگزاری مسابقات فوتبال در کشور هستم و از کسانی که خواستار لغو لیگ
دبیر هیئت فوتبال اصفهان: ورزشگاه ها باید تجهیزات بهداشتی داشته باشند/ از ممنوعیت حضور خبرنگاران بی اطلاعم
حمیدرضا دادخواه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، درخصوص تمهیدات هیئت فوتبال استان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: طبق بخشنامه سازمان لیگ، باشگاه ها برای برگزاری مسابقات باید در ورزشگاه های خانگی خود تغییراتی را اعمال کنند، از جمله فاصله بین نیمکت ها، استفاده از لامپ های یووی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در تمام ورودی های ورزشگاه. وی ادامه داد: به طور کلی برای
بترسیم یا لذت ببریم؟
داده او حالا باید بیش از پیش برای بازگرداندن شرایط عادی به این شهر بحران زده و رونق کسب وکارها تلاش کند. گوری که موافق شروع دوباره لیگ است، در این باره چنین گفت: مسلما انجام مسابقات فوتبال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر اتفاق مثبتی است و می تواند به بهتر شدن اوضاع کمک کند. ایده آل ما این است که شرایط را به روال عادی برگردانیم و اگرچه می دانیم که هنوز این ویروس از بین نرفته، باید تلاش کنیم به
آماده نیستیم؛ لیگ برگزار نشود!
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در حالیکه فقط 2 روز تا آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال باقی مانده تیم های معترض همچنان بر مواضع خود پافشاری می کنند و با گذاشتن شرط و شروط برای فدراسیون و سازمان لیگ، آنها را تهدید می کنند. اگرچه مالکان باشگاه های تراکتور، شهرخودرو، نساجی مازندران و ماشین سازی، که خواستار ادامه لیگ نیستند، به خطر افتادن سلامت بازیکنان را دلیل این مخالفت اعلام می کنند
تاریخ شروع مجدد لیگ فوتبال بحرین مشخص شد
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد که ادامه رقابت های فصل 2020-2019 بعد از گذشت بیش از 90 روز تعطیلی به دلیل بیماری همه گیر کووید 19، ماه آگوست (مرداد) از سر گرفته می شود. کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال بحرین تاریخ های هفت هفته باقی مانده از رقابت های لیگ برتر این کشور را مشخص خواهد کرد، در حال حاضر الحدید با 28 امتیاز از 11
باشگاه پرسپولیس از زنوزی شکایت کرد؟
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، در روزهای اخیر جنگ رسانه ای موافقان و مخالفان لیگ همچنان ادامه داشته که در صدر مخالفان، محمدرضا زنوزی با مصاحبه های رادیویی خود تلاش کرده تا موضع خود را پیش ببرد و همچنین با صدور بیانیه هایی از رسانه رسمی باشگاه تراکتور و ماشین سازی، بر مخالفت خود اصرار کرده است. در این زمینه او همیشه اعتقاد داشته که وزارت ورزش و سازمان لیگ به سمت یک تیم خاص علاقه
آخرین دیدار تدارکاتی گل گهر/ بازگشت شاگردان جلالی به تهران
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال گل گهر سیرجان ، برای برپایی اردویی چند روزه از تهران راهی سیرجان شد و عصر امروز در جریان یک مسابقه تدارکاتی، به مصاف تیم لیگ دویی مس شهربابک می رود. این دیدار، آخرین بازی تدارکاتی شاگردان مجید جلالی پیش از آغاز دوباره لیگ برتر خواهد بود و آن ها فردا از سیرجان راهی تهران می شوند تا ادامه تمرینات خود را برای
انصراف باشگاه های اماراتی در اعتراض به تصمیم فدراسیون/ حریف شهر خودرو از لیگ قهرمانان کناره گیری می کند
گزارش آمده است: مسئولان باشگاه شباب الاهلی می دانند در صورت انصراف از لیگ قهرمانان در دو سال آینده مجازات خواهند شد و اجازه ورود دوباره به این رقابت ها را پیدا نمی کنند با این وجود تصمیم خودشان را در این خصوص گرفته اند. البیان همچنین گزارش داد که تعدادی از باشگاه های لیگ دسته اول امارات هم در اعتراض به تصمیم فدراسیون مبنی بر لغو مسابقات و عدم صعود تیم های بالای جدول به لیگ برتر فوتبال امارات از حضور در این مسابقات انصراف می دهند. به گزارش تسنیم تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در گروه B رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با شهر خودرو ایران همگروه است. ...
علوی: فدراسیون و سازمان لیگ از هیچ کمکی به باشگاه ها دریغ نمی کنند/ هر تصمیمی ستاد مقابله با کرونا ...
کمکی به باشگاه ها دریغ نمی کنند و بی شک در کنار آن ها خواهند بود. در این میان اشاره کردیم ضمن احترام به نظر تیم هایی که نظری مخالف سایر باشگاه ها دارند، سازمان لیگ و فدراسیون با برآیند مجوز های مسئولان کشوری برای شروع دوباره لیگ اقدام های لازم را انجام دادند. فراموش نکنید فوتبال ما تنها لیگ برتر نیست و باشگاه های حاضر در دسته های پایین تر با صدور مجوز، مشغول برنامه ریزی برای شروع مسابقات هستند و
ورزشگاه پارس تنها میزبان مسابقات در شیراز
/> مسوول سازمان لیگ فوتبال همچنین با اشاره به اینکه ادامه رقابت های فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، بیان داشت: با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیما این مسابقه ها به صورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد و از علاقه مندان به فوتبال می خواهیم که به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا اجازه ورود نخواهند داشت. کرمدار، در مورد خبرنگاران و عکاسان نیز گفت: خبرنگاران رسانه هایی که می خواهند برای
پاسخ فدراسیون فوتبال به 4 باشگاه معترض خصوصی
چهار باشگاه تراکتور، ماشین سازی، شهرخودرو و نساجی که زیرنظر بخش خصوصی اداره می شوند، از مخالفان سرسخت شروع دوباره لیگ هستند. آنها طی یک نامه مشترک خواستار این شدند که اگر امکانات لازم برای رعایت پروتکل ها را سازمان لیگ در اختیارشان نگذارد، از مسابقات انصراف می دهند. به همین خاطر دیروز فدراسیون طی اطلاعیه ای پاسخ این چهار باشگاه را داد. در این اطلاعیه آمده است: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در
4 تیم نمی توانند برای 140 باشگاه تصمیم بگیرند
. فراموش نکنیم فوتبال فقط لیگ برتر نیست. باشگاه های لیگ یک ،دو، سه با صدور مجوزهای صورت گرفته در حال برنامه ریزی برای شروع دوباره مسابقات شان هستند و صعود و سقوط آنها به هم مرتبط است و در این فرآیند 4 باشگاه نمی توانند برای بیش از 140 باشگاه تصمیم گیری کنند. البته روشن و مبرهن است که سلامت بشریت در شرایط کنونی حتی با حفظ قواعد مربوطه هم تضمین شده نیست.چه کسی می تواند در این وضعیت تضمین بدهد که حتی
مصدومیت بازیکنان با شروع لیگ برتر بیشتر خواهد شد/ حمیداوی حق دارد
. سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد درباره احتمال گرفتن میزبانی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در صورت عدم برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: به اندازه کافی در بحث میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران اذیت شدیم. دو بازی ابتدایی خود را خارج از خانه برگزار کردیم که مشکلاتی را برای ما به همراه داشت. وی ادامه داد: زیرمجموعه فیفا و AFC
نیمی از تیم های لیگ برتر در وضعیت قرمز!/ آیا لیگ نوزدهم لغو می شود؟
می کند که با توجه به روند صعودی رشد دوباره کرونا بعید نیست تا روز شروع مسابقات به وضعیت قرمز رسیده باشد و یا حتی همین حالا هم قرمز است! *تبریزی ها همچنان کرونایی! با مثبت اعلام شدن تست کرونای سرمربی تیم ماشین سازی تبریز و شش تن دیگر از بازیکنان تراکتورسازی باز هم این شائبه ایجاد شده که این دو تیم تبریزی شرایط حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر را ندارند. در این بین تست کرونای یک
تراکتور فدراسیون فوتبال را تهدید کرد
باشگاه تراکتور تبریز با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون فوتبال، از او خواست برای آغاز مجدد مسابقات فوتبال در کشور، با دو شرط این باشگاه موافقت کند. باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای خطاب به رئیس سازمان لیگ، ضمن یادآوری عواقب ناشی از شروع مجدد لیگ برتر در وضعیت بحرانی شیوع کرونا، دو شرط این باشگاه جهت موافقت با شروع مسابقات را اعلام کرد که متن این نامه به شرح زیر است: به نام