چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۵۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
افق نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۰:۲۵

تنها زن حاضر در دربی 81: خیلی سختی کشیدم

خبرنگار بانوی کلمبیایی که تنها زن حاضر در ورزشگاه آزادی در جریان دربی هشتادویکم بود می گوید: برای کسب مجوز حضور در این بازی خیلی سختی کشیدم. به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، تالالینا، خبرنگار کلمبیایی حاضر در دربی 81 در گفتگو با مهر، در خصوص حضورش در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و این مسابقه بزرگ را از نزدیک تماشا کنم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)