سایر منابع:
سایر خبرها
حق صبای قم ضایع شد/ داوران جوان را روی تیم ما آزمایش می کنند
که ما اشتباه کرده باشیم اما اگر داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد حق بزرگی از صبای قم ضایع شده است. وی ابراز داشت: در نیمه اول نیز داور یک خطا را روی مهاجم ما نگرفت و اگر این خطا گرفته می شد حریف 10 نفره می شد و نتیجه بازی تغییر پیدا می کرد. تارتار گفت: ضمن احترام به کمیته داوران، متاسفانه آن ها یک سری داوران جوان را روی تیم ما آزمایش می کنند و داوران مطرح و با تجربه تنها برای تیم
تارتار: چه کسی پاسخگوی حق ضایع شده صباست؟/ باید تاوان جوانگرایی مان را بدهیم
سرمربی تیم صبای قم معتقد است تیم اش در دیدار مقابل تراکتورسازی از اشتباهات داوری لطمه خورد و در صورت اخراج مدافع حریف نتیجه به نفع صبا تغییر می کرد. به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تارتار پس از شکست 3 بر 2 صبا از تراکتورسازی گفت: از حقمان نمی گذریم، چه کسی باید پاسخگو تضییع حق ما باشد . هر هفته این را می گوییم اماکسی جواب ما را نمی دهد. ابتدای بازی تلاش کردیم حریف را شکست دهیم، اما در
تارتار: اشتباهات فردی و اشتباهات داور شکست ما را رقم زد
به گزارش سرویس ورزشی برنا تیم های صبا و تراکتور سازی از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر در قم به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان پایان یافت. مهدی تارتار سرمربی صبا پس از شکست تیمش در برابر تراکتورسازی در کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به اینکه نباید با اشتباه داوری حق صبا ضایع شود اظهار کرد: در صحنه پنالتی داور کاملا اشتباه کرد. بالاخره نفهمیدیم اگر توپ به دست
تارتار: چرا داوران را در بازی ما آزمایش می کنند
به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ بر تر فوتبال اظهار داشت: امروز در شرایطی بازنده شدیم که حق تیم ما ضایع شد و سوال من این است که چه کسی پاسخگوی حقوق از دست رفته تیم صبای قم است در حالی که ما هر هفته این مسئله را تکرار می کنیم و کسی جوابی به ما نمی دهد. وی افزود: برنامه ما در این مسابقه، بازی تاکتیکی و کسب پیروزی به هر قیمتی بود و اگر
تارتار: از اشتباهات داوری متضرر شدیم
به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تارتار پس از پایان بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی راحت حق تیم ما را تضییع می کنند. هنوز بعد از این همه سال فوتبال نفهمیده ایم برخورد توپ به دست پنالتی است یا برخورد دست به توپ. مساله این است که همیشه این قانون به ضرر ما بوده است و اکنون هم نفهمیده ایم اگر پنالتی تراکتورسازی درست بود چرا برای ما پنالتی نگرفتند؟ چون بازیکنان ما معتقد بودند که توپ به دست
تارتار: با این داوری ها نگران سقوط هستیم
سرویس ورزشی بی باک ؛ مهمترین عناوین ورزشی: مهدی تارتار در خصوص شکست 3 بر 2 صبا مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: حق ما در این بازی شکست نبود ما در واقع در نیمه اول باختیم زمانی که یک بر صفر آن هم با گل سالم تراکتورسازی عقب افتاده بودیم داور پنالتی مشکوکی برای تراکتورسازی اعلام کرد این در حالی بود که دست بازیکن ما بسته بود و از بدنش جدا نشده بود. در ادامه این نیمه هم بازیکن تراکتورسازی باید
قربانی: داوران با سیاست سوت می زنند
پیروز قربانی در این باره به "ورزش سه" گفت: شک نکنید که تصمیم های داوری روی باخت ما تاثیرگذار بود. متاسفانه روزی دو ساعت از تهران می کوبیم به قم می رویم و تمرین می کنیم و داور عین آب خوردن حق ما را می خورد. اینکه نمی شود هر روز داور هر تصمیمی که دوست دارد به ضرر ما می گیرد و متاسفانه یک تابو از داور درست کرده اند که ما نتوانیم به آنها اعتراض کنیم. او ادامه داد: شک ندارم که داوران با
تارتار: همه دیدند داور سر ما را برید
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار راجع به بازی تیم صبا و تراکتورسازی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، صبا حتی می توانست برنده این بازی باشد اما متاسفانه همه دیدند که چطور داور سر ما را برید. ایشان در همان نیمه اول کار را برای ما تمام کرد. در صحنه پنالتی شک و شبهه بسیار است، کارشناسان داوری هم گفتند که آن صحنه پنالتی نبوده است، اصلا تصمیمات ایشان برای ما بسیار عجیب بود، مثلا بازیکن تیم تراکتورسازی
اصفهانیان: با حق وردی برخورد می کنیم
فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم در خصوص اشتباهات متعدد داوری در هفته های اخیر لیگ اظهار داشت: آنچه وظیفه مان بوده را انجام داده ایم، کلاس های توجیهی و تست های آمادگی را برگزار کردیم و ناظران هم در کلاس های نظارت شرکت کرده اند. داوران با شرکت در آزمون موفق شده اند مجوز قضاوت بگیرند و مسلماً اشبتاهاتی هم انجام می دهند که ما منکر آن نمی شویم. وی افزود: دیکته نانوشته غلط
انتقاد تند تارتار از داوری
حریف را اخراج می کرد اما به نظرم به همین دلیل اصلاً خطا نگرفت. در یک صحنه هم بازیکن ما با دروازه بان تراکتورسازی تک به تک شد که آفسایدی اشتباه اعلام شد. چرا باید این همه اشتباه در یک بازی صورت بگیرد؟ تارتار یادآور شد: بازی زیبایی بود و بچه های ما زحمت زیادی کشیدند اما متأسفانه به حق شان نرسیدند. ما اشتباه فردی هم زیاد داشتیم و روی گل سوم که ضربه ایستگاهی تیموریان وارد دروازه ما شد، اشتباه
90/ به تراکتور نباختیم به اشتباهات خودمان و داوری باختیم
چون حمایت نمی شویم هر بلایی سر ما می آورند بادامکی: داور گفت این پنالتی جدید است! صبای قم در دیداری پر گل سه بر دو مغلوب تراکتورسازی شد تا سه امتیاز حساس خانگی را تقدیم تبریزی ها کند. آنها با اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما اشتباهات فردی باعث شد حریف تیم بی مربی تراکتور نشوند. اگرچه فعلا خطری صبا را تهدید نمی کند اما روند نتیجه گیری مهدی تارتار طوری پیش می رود که هر لحظه
فدراسیون فوتبال حق داوران فوتسال را پرداخت می کند؟
دستمزد بسیار کم و بدقولی های مکرر کمیته داوران سرانجام داوران لیگ برتر فوتسال را به فدراسیون فوتبال کشاند تا در تجمع اعتراضی پیگیر حق و حقوق خود باشند. به گزارش ایسنا، داوران لیگ برتر فوتسال در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان و کم بودن حق الزحمه آنها برای داوری مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند تا پیگیر حقوقشان باشند. این در حالی است که هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال سه شنبه
واکنش ممبینی به تحصن داوران فوتسال
به گزارش مشرق ، هدایت الله ممبینی در مورد پرداخت نشدن حق و حقوق داوران و همچنین تحصن داوران فوتسال مقابل فدراسیون گفت: داورها حتی از جیب شخصی خود هم هزینه می کنند و حق و زحمه و هزینه ایاب و ذهاب آنها باید پرداخت شود. برخی از آنها کارمند دولت هستند. بلیت ها گران شده است و داوران از جیبشان هزینه کرده اند. قوانین پرداخت ها در فوتبال مربوط به چندین سال پیش است و این قوانین باید بازنگری شود.
خسروی: داوران فوتسال به فدراسیون فوتبال وام داده اند
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، علی خسروی در خصوص اعتراض داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این برای اولین بار است که داوران شهامت کرده اند و اینگونه برای گرفتن حق شان اعتراض می کنند. وی افزود: این داوران سه چهار سال است که به فدراسیون فوتبال وام داده اند. به نظرم وقتی داوری برای قضاوت کردن حتی هزینه سفرش را خودش متقبل می شود، به فدراسیون وام داده است. این داوران
اعتراض داوران فوتسال کشورمان به عدم پرداخت حق و حقوق شان
وبسایت رسمی برنامه نود - داور فوتسال کشورمان نسبت به دستمزد پایین داوران این رشته اعتراض کرد. به گزارش وب سایت نود، پس از اعتصاب و تجمع داوران فوتسال کشورمان مقابل فدراسیون فوتبال به علت عدم پرداخت حق و حقوق شان در سه سال گذشته، جواد فهیمی راد، رئیس کمیته فوتسال استان تهران و ناظر داوری فوتسال کشورمان در این مورد اظهار داشت: مشکلات مالی داوران فوتسال فراوان است و آنها دو سه سال است که
تهدید داوران فوتسال جدی شد
داوران فوتسال ماه ها است که از عدم دریافت حق الزحمه معوقه خود از سال 1391 ناراضی هستند و در لیگ امسال نیز چند بار صحبت از تهدید آنها برای عدم قضاوت در رقابت های لیگ به میان آمد.به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از داوران فوتسال مدعی شد که اگر حق الزحمه آنها تا روز دوشنبه پرداخت نشود، هیچ داوری یک روز پیش از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از شهرش خارج نخواهد شد.
گفت و گوی کفاشیان با داوران معترض فوتسال
رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که دستمزدهای عقب افتاده تمام داوران در لیگ های مختلف به زودی پرداخت خواهد شد. به گزارش کاپ، علی کفاشیان پس از تجمع داوران فوتسال بین آنها آمد و خواست به اتاقش بیایند. رییس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با داوران معترض خطاب به آنها گفت: حق با شماست اما فدراسیون هم مشکلات خودش را دارد. مشکلاتی که نباید در پرداخت دستمزدهای شما آن را دخیل کرد و مطمئن
روزهای اعتراض!
گروه ورزش- مساله اشتباهات داوری، این روزها یک بار دیگر به بحران اصلی فوتبال ایران تبدیل شده است. در شرایطی که به نظر می رسید حضور علیرضا فغانی در جام ملت های آسیا و قضاوت موفق او در فینال این دوره از مسابقات باعث تغییر نگاه اهالی فوتبال به داوران داخلی شود، مطلقا چنین اتفاقی رخ نداده و حالا در فاصله دو هفته بعد از آن داستان، اعتراض ها به داوری در ایران به شکل بی سابقه ای اوج گرفته است. معمولا رسم
شرط داوران برای قضاوت در لیگ برتر فوتسال
همچنین کمیته فوتسال با نماینده داوران تماس گرفته اند تا بار دیگر صحبت های آنها را بشنوند. پیش از این در نامه داوران آمده بود که آنها خواستار افزایش حقوق شان، پرداخت دیرکرد حق الزحمه سال های 91 و 92 هستند. داوران همچنان خواستار رسیدن به این دو مورد هستند و از آن کوتاه نخواهند آمد و تنها شرط آنها برای قضاوت کردن در هفته جاری، مستند بودن نتایج جلسات آنهاست، بطوریکه که با توجه به زمان اندک باقی
حضور اولیویرا در وزشگاه/ آندو با تارتار خوش و بش کرد
کردند. *آندرانیک تیموریان پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت صبا رفت و با مهدی تارتار خوش و بش کرد.سامان نریمان جهان،هافبک تراکتورسازی هم به تارتار دسته گل داد. *با تلاش های محمدی،مسول ورزشگاه یادگار امام(قم)کیفیت زمین شرایط مطلوبی پیدا کرده است.
شاه مرادی: داوران فوتسال مخالف فدراسیون نیستند، فقط حق مان را می خواهیم/ امروز سخت ترین روز زندگی ام بود
پرداخت حق و حقوق مان نزنیم. ما می گوییم شما از سال 91 حق الزحمه ما را نداده اید که در این دو سال و نیم، چقدر ارزش آن پول کم شده است. یکی از خواسته های ما این است که مزایای مان مانند داوران فوتبال باشد و به موقع پرداخت شود. این داور لیگ برتری فوتسال خاطرنشان کرد: خیلی از داوران فوتسال هستند که به همین مبلغ کم هم احتیاج دارند که به موقع پرداخت نمی شود و حتی مجبورند از جیب شان هم برای رسیدن
اولتیماتوم داوران فوتسال: فقط تا فردا صبر می کنیم
چیست، خاطرنشان کرد: قرار ما این است که تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه (فردا) صبر می کنیم و اگر به ما جواب قانع کننده ای ندادند، داوران این هفته به زمین نخواهند رفت. این ناظر فوتسال گفت: ما به آنها گفته ایم که غیر از حق الزحمه مان، موارد دیگری هم می خواهیم. می خواهیم زیر نظر سازمان لیگ فوتبال کار کنیم، چون دراین باره گرچه صحبت هایی بوده اما عملا چنین اتفاقی رخ نداده است. موارد دیگری هم هست از جمله اینکه حق الزحمه سال 93 داوران معادل فوتبالی ها و با 75 درصد افزایش پرداخت شود.
داوران سرشناس فوتسال امضای نامه را تکذیب کردند!
می گویند قضاوت نمی کنیم چه کسانی هستند. البته ما قطعا به دنبال حق و حقوق داوران هستیم و آنرا پیگیری می کنیم ولی من این عده ای که می گویند قضاوت نمی کنیم را ندیدم! رئیس کمیته داوران تاکید کرد: طبیعتا نامه ای که نوشته می شود باید با اسم باشد ولی این نامه به فدراسیون بدون اسم بوده است. ما نمی دانیم این نامه را چه کسانی نوشته اند. اصفهانیان در پاسخ به این سئوال که برای معوقه حق
غفاری: باید منتظر باشیم ببینیم چه می شود/ فکر نمی کنم تهدید آنها عملی شود
بهمن غفاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تهدید داوران به قضاوت نکردن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به دلیل عدم دریافت حق الزحمه 2 سال اخیرشان اظهار داشت: هیچ خبری از داوران ندارم و نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. وی ادامه داد: البته فکر نمی کنم حرف آنها مبنی بر قضاوت نکردن، عملی شود. اگر هم بشود، کاری از دست ما برنمی آید چون اصلا در جریان امورات مربوط به حق
خسروی: داوران درفوتبال ایران اصلا وضعیت مناسبی ندارند
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی خسروی در گفتگو با رادیو ورزش درباره عملکرد داوران اظهار داشت: در کل بهتر است بگویم که تیمها حق دارند که از عملکرد داوران ناراحت باشند و البته یک نکته را باید در نظر گرفت که در حال حاضر داوران و ناظران ما نیز در موقعیت خوبی قرار ندارند و امیدوارم این مسئله هر چند زودتر حل شود. وی بیان کرد: قبول دارم که داوران اشتباهاتی را دارند اما از مربیان
کارت زرد داوران فوتسال به فدراسیون فوتبال
بود که هفته گذشته داوران فوتسال در نامه ای به فدراسیون اعلام کردند که تا زمان تعیین شدن وضعیت حق الزحمه و پرداخت معوقات خود، از قضاوت در لیگ برتر فوتسال امتناع خواهند کرد. وی افزوده بود: در شرایط کنونی با توجه به مشکلات مالی فدراسیون این امر میسر نیست و من از داوران خواسته ام نماینده ای را مشخص کنند تا بر سر این موضوع با هم صحبت کنیم. بدون شک این مطالبات پرداخت خواهد شد و از آنها می خواهم
بعید می دانم فردا واگذاری سرخابی ها انجام شود | مرفاوی بزرگترین ضربه را به صبا زد | برنامه ای برای ...
اکبر غمخوار در رابطه با نتایج ضعیف هفته های اخیر صبا اظهار داشت: به نظرم بیشتر بدشانسی می آوریم و با اینکه خوب بازی می کنیم، نتیجه نمی گیریم. بازیکنان ما جوان و بی تجربه هستند و قدر موقعیت های خود را نمی دانند. البته تصمیمات اشتباهات داوری نیز در نتایج اخیر صبا تاثیرگذار بوده است و باید تمام جوانب را در نظر بگیریم. وی ادامه داد: من کارشناس داوری نیستم اما تارتار به شدت معتقد بود که
سلیمانی: تاج به جای آموزش به فکر دغدغه های داوران باشد
محجوب هستند و از حق خود دفاع نمی کنند و همین امر سبب شده تا هجمه هایی به سوی آنها آورده شود. در حالی که برخی از داوران لیگ های رده های پایین برای مدت طولانی است که دستمزد دریافت نکرده اند، چطور می توان انتظار تمرکز کامل را از آنها داشت؟ این کارشناس داوری فوتبال ایران همچنین به وجود برخی از اختلاف نظرها در عرصه داوری ایران اشاره کرد و گفت: یکی از موارد دیگر اختلاف بین فریدون اصفهانیان به
اعتراض داوران هدایت شده بود/ لازم باشد افشاگری می کنیم
بنا ندارد حق داوران را ندهد. پرداخت معوقات داوران دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. خود داوران هم می دانند که فدراسیون شرایط مالی مناسبی ندارد و علت اینکه تا الان پولشان پرداخت نشده، نبود اعتبار کافی است. افتخاری با اشاره به تجمع داوران در مقابل فدراسیون، یادآور شد: داوران ما شریف و نجیب هستند و امکان ندارد داوران بین المللی ما دست به چنین کاری بزنند. این نامه و تجمع کار کسانی بوده
تحصن داوران فوتسال مقابل فدراسیون فوتبال + مصاحبه
/> نماینده داور فوتسال عنوان کرد: نماینده ما داوران نامه ای به رئیس دفتر کفاشیان داد، اما منشی کفاشیان مطرح کرد که چرا فقط یک امضاء دارد و امضاهای دیگر چرا در این نامه وجود ندارد؟ رضایی بیان کرد: ما چند داور به نمایندگی از کل داوران به اینجا آمدیم تا از حقوق داوران دفاع کنیم. تمام هزینه های ما از جیب پرداخت می شود. ما چند مطالبه از مسئولان داریم: 1- حق الزحمه ما پرداخت