دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۱۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایفنام ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۰

مهدی تارتار سرمربی تیم صبا که از بدو حضور در این تیم نتایج شایسته ای را به ...

به گزارش "ایفنام"، مهدی تارتار عمده حرف هایش را درباره حق از بین رفته تیمش زد: ما از حقمان نمی گذریم، این تضیع حق ما را چه کسی باید پاسخگو باشد. هر هفته می گوییم ولی هیچ کس جواب ما را نمی دهد. ما ابتدا تلاش کردیم حریف را شکست دهیم اما اینکه می گویند سانتر کردند، به خاطر این بود که من در 5 دقیقه آخر رو به بازی مستقیم آوردم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)