سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۹

غلامی: در حد واندازه های خودمان نبودیم/ از تعویضم ناراحت نشدم

به گزارش خبرگزاری فارس ، محمد غلامی پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود در نیمه اول ما فشار زیادی روی پرسپولیس آوردیم اما پرسپولیسی ها هم در مجموع عملکرد خوبی داشتند ما در این بازی در حد و اندازه های خودمان نبودیم. وی در خصوص اینکه آیا پس از تعویضش ناراحت شده، تصریح کرد: من بازیکن حرفه ای هستم و به هیچ عنوان ناراحت نمی شوم. مرزبان صلاح دانست که من تعویض شوم و من هم اعتراضی به این مسئله نداشتم. انتهای پیام/م ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)