سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۰۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۳/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۰

غلامی: در حد واندازه های خودمان نبودیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: در بازی مقابل پرسپولیس در حد و اندازه های خودمان ظاهر نشدیم. به گزارش وبسایت نود ، محمد غلامی پس از شکست یک بر صفر پدیده مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود در نیمه اول ما فشار زیادی روی پرسپولیس آوردیم اما پرسپولیسی ها هم در مجموع عملکرد خوبی داشتند ما در این بازی در حد و اندازه های خودمان نبودیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)