پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۲

ساخت یک پمپ گاز 43 میلیون دلاری در افغانستان!

بازرس آمریکایی امور بازسازی افغانستان گزارش داد، وزارت دفاع ایالات متحده قریب به 43 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را برای ساخت یک پمپ گاز در افغانستان هزینه کرده، رقمی 140 برابر بیشتر از هزینه واقعی آن. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، جان سوپکو، رییس بازرسی کل بازسازی افغانستان گفت: پنتاگون از 43 میلیون دلار پول به دست آمده از مالیات دهندگان آمریکایی برای ساخت پر هزینه ترین پمپ گاز فشرده جهان در افغانستان بهره برده است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)