چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۳:۵۷

حضور دو خودروساز آلمانی در ایران

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: مدیران دو شرکت BMW و MAN آلمان که ساخت ماشین های سنگین را برعهده دارد، برای رایزنی و سرمایه گذاری در ایران در قالب سومین هیأت تجاری به ایران آمدند. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مسعود خوانساری در پاسخ به اینکه طی دو ماه اخیر هیأت های تجاری زیادی از اروپا به ایران آمده و آلمانی ها نیز سومین هیأت تجاری خود را به ایران آوردند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)