پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۰۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۱۴:۴۵

اهداء 4 عضو یک بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند

سید محمد جمالیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اهداء اعضای بدن سید علی حسینی جوان 22 ساله اهل روستای قیدر شهرستان خمین که بر اثر یک سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند زندگی دوباره بخشید. وی تصریح کرد: والدین این جوان پس از اینکه از مرگ مغزی فرزند دلبند خود مطلع شدند با اهداء اعضای بدن او موافقت کرده و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط