سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی از ایجاد باشگاه استعداد درخشان دراین دانشگاه ...

دکترجعفر کیوانی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: باشگاه استعداد درخشان این دانشگاه درسال تحصیلی جاری فعالیت خود را آغازخواهد کرد. به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، دکترکیوانی با اشاره به اهمیت شناسایی، حمایت، هدایت و پرورش استعدادها و توانایی های دانشجویان گفت: یکی از مهم ترین راهکارهای توسعۀ پایدار و دستیابی به چشم اندازهای برنامۀ بیست ساله، حمایت همه جانبه از جمعیت جوان کشور و توجه ویژه به قشر دانشجو به عنوان قشری فرهیخته و سازندۀ فردای ایران است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)