سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۰:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۱۸:۰۷

آذری: هر وقت پرسپولیس را می بریم همین بحث ها مطرح می شود/ مسلمان اشتباه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس ، سعید آذری پس از پیروزی دو بر صفر ذوب آهن مقابل پرسپولیس گفت: هم بازی عالی بود و هم داوری با وجود اینکه یک پنالتی برای ما نگرفت اما می گویم قضاوت عالی بود. وی ادامه داد: شما اگر دقیقه 24 بازی را نگاه کنید متوجه می شوید چه اتفاقاتی افتاد. هر زمان پرسپولیس را می برید همین بحث ها مطرح می شود. توپ حدادی فر نیم متر داخل دروازه بود اما گرفته نشد اینکه پیروزی های ذوب آهن به اشتباهات داوری ربط داده می شود درست نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)