چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۴/۰۸/۱۳ - ۲۰:۴۸

مظلومی: باید بیشتر گل می زدیم/ اخطار به روزبه و سجاد عجولانه بود

سرمربی استقلال گفت:ما بعد از دربی فرصت کافی برای تمرین نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم. به گزارش کاپ، پرویز مظلومی ضمن تبریک سالروز لانه جاسوسی اظهار داشت: ما آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم. همین مساله سبب شد که نیمه اول را کاملا در اختیار داشته باشیم. تنها در دقیقه 3 غافلگیر شدیم اما پس از آن دیگر فرصتی به حریف ندادیم. در نیمه دوم می توانستیم با دقت بالاتر گل های بیشتری بزنیم. به تیم خود تبریک می گویم. ما بعد از دربی فرصت کافی برای تمرین نداشتیم اما نتیجه خوبی گرفتیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)