پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۴/۰۸/۱۴ - ۱۱:۱۴

استقبال نخست وزیر ژاپن از توافق برجام

نخست وزیر ژاپن در دیدار امروز علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان با وی در توکیو، از توافق بر جام استقبال و بر اجرایی شدن آن تاکید کرد. به گزارش جماران، دیدار صالحی با شینزو آبه پیش از ظهر امروز - پنجشنبه - (به وقت محلی) در توکیو صورت گرفت. رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های ژاپن در طول مذاکرات هسته ای، به روند همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی بر اساس نقشه راه و اجرایی شدن بر جام تاکید کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)