سایر منابع:
سایر خبرها
نوازندگی عشقم است، اما خواندن علاقه ام
بود چون ایشون معتقد هستن که کار گروهی همیشه اثرگذاریه بهتری داره که کاملاً موافقم و خدارو شکر من سه نفر از بهترینها رو تو این تیم داشتم و شاید علاوه بر این خود واژه بانو کلمه تاثیرگذاری است. مخصوصا اینکه می دانم خانم های مملکت من این کلمه را خیلی دوست دارند. پس در این زمینه راهی که مردم دوست دارند را می روم اما در رنگ بندی موسیقی فکر نمی کنم هیچ گاه حاضر باشم چیزی غیر از سلیقه خودم استفاده کنم
علی انصاریان هم از علی ضیا حمایت کرد+ عکس
شفاف-علی انصاریان با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت: بنام حضرت دوست دوست داشتم آبها از آسیاب بیفته و یه کم جو آرومتر بشه تا اینو بگم و بنویسم ،،، علی ضیاء دوست 10 ساله من ،پسر دوست داشتنی و رفیق خوبم ، من تو اون زمین و جو وحشتناک بازی کردم ،خیلی وقتها کارایی میکردم که وقتی میدیدم باورم نمیشد این من بودم،،،،من از همه بدتر و گناهکارتر ولی جرّأت عذر خواهی رو همه
باید صیغه را در جامعه به درستی معرفی کنیم/فیلم رئیسیان دربارۀ عاشقی نیست!
کاملاً در خدمت روایت بود. در مورد اول، لیلا حاتمی مراجعه کننده ای را که همسر دوم مردی شده، قربانی می داند و می گوید من حق تو را می گیرم. اما بعد از اینکه همین ماجرا برای خودش اتفاق می افتد در مورد مشابه دوم، او برافروخته می شود و زن را محکوم می کند به اینکه چرا وارد زندگی دیگران شده است. این دو مورد، در فیلم هست. یعنی بعد از مشکل خودش، موضع او تغییر کرده و همسر دوم را نیز مقصر می داند. به نظرم بر
جمع کردن بند و بساط بهنوش بختیاری در رشت / شعری که دلخوش برای خزرآنلاین سرود / حضور بازیگر محبوب در غرفه ...
می گذاشت و خود را پیرو جریانات سال های توسعه سیاسی می دانست به یکباره از زندان سر در آورد تا خیال خود و همگان راحت شود. بقول دیالوگ فیلم اخراجی ها، بازی اشکنک دارد سر شنک دارد و برای همه ممکن است پیش بیاید. کشف حجاب مدیر کانال تلگرامی جناب نماینده اما پستی که مثل توپ صدا کرد و چرت اعضای کانال تلگرامی نماینده کهنه کار را به یک باره پاره کرد و همه را آنلاین نمود
نقش ماه تولد در بیوی اینستاگرام
کتُب ارزشمندِ فلان و بهمان... می آی پایین یهو می بینی نوشته: دی ماهی [قلب]! آدم واقعا از فلسفه و علم و دانش و دانشگاه ناامید می شه و به پوچی دنیا بیشتر پی می بره. بسیاری از دوستان دیگه معمولا به دی ماهی و مردادی و خردادی اکتفا نمی کنن و خودشون رو ملزم به این می دونن که بعد از ذکر این مهم جمله ای رو هم به عنوان حسن ختام اضافه کنن. مثلا به این بیو توجه کنید: من یه اسفندی ام... پرچمم بالاست. من تا
شخصیت و شخصیت پردازی در قصّه ی تهران
و تقلید احمقونه رو تو هر سوراخی می پیچونه! روشنایی چراغ برق دستی رو به پنجره ی خانه ها می انداخت و می گفت: به! ببین، همین پنجره های منبت کاری، خونه های مجزا داره. آدم بوی زمین رو حس می کنه، بوی یونجه ی درو شده، بوی کثافت زندگی رو حس می کنه، صدای زنجره و پرنده های کوچیک، مردم قدیمی ساده و موذی، همه ی این ها یه دنیای گمشده قدیم رو به یاد آدم می یاره و آدم و از قیل و قال دنیای تازه به دورون رسیده ها
حاشیه های آزاده نامداری|عکس های آزاده نامداری|ازدواج مجدد آزاده نامداری
فرزاد حسنی این ندیدن ها در میان مدیران برای سپردن برنامه به تو هم پیش آمده؟اینکه محدودت کنند فقط به اجرای یک نوع برنامه روتین؟ آره. من عقاید دینی خیلی محکمی برای خودم دارم و می توانستم یک برنامه مذهبی اجرا کنم. مردم باورشان نمی شود که من از پس این بربیایم. پس قبول کن که همه شما من را روی 20 درصد بستید و این نقاب نیست. ما مثل یک منشور هزاران بعد داریم و گاهی جوری می میریم که
لم داده با کیبورد
پسربچه رو تو خیابون د ید م که د اشت کنار ماد رش راه می رفت. بعد این د ستش رو به حالت تفنگ گرفته بود سمت ملت ولی می گفت: بیب. بیب . صد ای بوق د رمی آورد . د یگه اینو که د ید م یکم حالم اومد سرِ جاش. فهمید م که نه! اینا واقعا نسل سوخته ان. هیچ کمکی از د ست ما برنمیاد . حیوان علیرضا کارد ار نگهد اری حیوان تو خونه هم عالمی د اره. یه آشنا د اریم، لاک پشت د اره که تو
درمانده نان شب زن و بچه ام شده ام
دفاع مقدس یکی از نیروهای بسیجی دچار حادثه شد. دانیال بلالی در حین انجام عملیات راپل دچار حادثه شد و از ارتفاع بیش از ده متری سقوط کرد. طبق آخرین اخبار کسب شده از تیم پزشکی وضعیت وی رو به بهبودی است و به احتمال زیاد فردا به بخش منتقل خواهد شد." این خبری بود که 31 شهریور 93 روی خروجی رسانه ها قرار گرفت. برای همه مخاطبان، مسئولان و دوستان دانیال اتفاقی بود که افتاد و گذشت. همان اوایل هم
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (186)
جا کاربرد داره انگار. 8. در طول روز به یه آدمایی بر میخوری که دقیقا داروین میاد جلوت وامیسه میگه: این یکی از نسل میمون نیس، این گاوه گاااااااااااو! 9. روش جدید مخ زنی: عزیز، شمارتو دایرکت کن گربه هامون بیشتر با هم آشنا شن. 10. یه سلامم بکنیم به اونایی که وقتی دیر جواب پیغام شون رو میدیم اونام واسه انتقام گیری دیر جواب میدن. سلام مختار ثقفی. 11. خواهرزاده
بررسی سینمای اسراییل و نقد فیلم عجمی [1]
نظامی گری اسرائیل چندان جدی نیست. بنده تصور می کنم که از سال 2000 به بعد، رویکرد غالب بر سینمای اسرائیل، طرح همان همزیستی است که این بار با فیلم هایی مثل عمر یا داوود و فاطمه خیلی مشهور شد. محور اصلی این فیلم که دو کارگردان اسرائیلی و فلسطینی داشت، تمرکز بر عشقی ناممکن میان یک دختر فلسطینی و پسر اسرائیلی است که دلیل این امر نیز تعصبات موجود دین مدارانه! و انتقاد از آنها به شمار می رود
عکس/ نظر بازیگر طنزپرداز درمورد علی ضیاء
نکرده نبود الان عکس پروفایل همه عکس علی ضیا بود حالا دوستان من از رفقام حمایت کردم بشتابید تا دیر نشده. یه داستانی هم هست که مقدار زیادی واقعیت داره و این که بی حرمتی و فحش به خود آدم هم بر می گرده؛ همون آیینه آیینه بچگیامون .... و البته که عزیز من هستید view all 752 comments hossein.shahriyar66@rosha_0 فعلا که اینم مثل اونا تو همین مملکت میخره و توهین و
5 هزار خودرو صبح امروز فروش رفت
زنده بمونی و ماشینت بخاطر نبود قطعات نخابه که نه بیست تومن تو ارزش الانشو داره نه ماشینت و کلی هم بابت عدم ارائه گارانتی پیاده شدی در ضمن این حرفا در صورتیه که شما قیمت اون ماشینو 30 میلیون پذیرفته باشی مشکل مام همون قیمتس و اینکه بعد خرید ماشین باید شروع کنی خرجش کنی در ساعات اولیه صبح امروز استقبال مردم به گونه ای بود که در مقابل نمایندگی های ایران خودرو و سایپا، صف ایجاد
واکنش اژه ای به اظهارات امروز رئیس جمهور در نمایشگاه مطبوعات
داشتند آیا قوه قضائیه نیز موضعی در این خصوص دارد یا خیر گفت: قوه قضائیه موضع ندارد و طبق روال قانونی خود به پرونده ای که تشکیل می شود رسیدگی می کند و در این خصوص نیز مثل همه پرونده ها قوه قضائیه عمل خواهد کرد. سخنگو قوه قضا در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران درخصوص گفته های رئیس حراست بانک مرکزی مبنی بر اینکه برخی نمایندگان و مسئولان پشت پرده ماجرای خرید و فروش میزان بوده اند از این گفته
تبلیغ با چاشنی توهین و تحقیر
مردم آسایش را از آنها سلب کرده ایم. بعضی از ما نیمه حضوری و غیر حضوری، حقیقی و مجازی، عینی و غیرملموس به هر حال همه جا، پای تبلیغاتمان را روی راه نفس مردم گذاشته ایم و به آنها حتی فرصت فکر کردن و نفس کشیدن نمی دهیم چه برسد به خرید کردن. همه جا هستیم! تراکت هایمان را هر روز صبح به ضرب زور از کمترین درز در خانه ها می چپانیم داخل. هر جایی که از یک خودرو پیدا می کنیم از درز کاپوت جلو گرفته تا برف پاک کن
ایران خودرو بازپرداخت وام بیش از4سال را نپذیرفت
ببین که تو سرما با چه التماسی ماشین میخریدن، لیاقت این مردم همین وضعه .... خرید خودرو صفر ممنوع...نمیخریم بینندگان عزیز شاهد اخرین دست و پا زدن های خودروسازهای داخلی هستید .... واقعا ملت صف کشیدن برای خرید من که باور نمی کنم ولی در خبرها می گفت فقط روز اول بالای 5000 تا فروختن آدم نمی دونه حرف کیو باور کنه ولی اگه خریدن به قول دوستمون لیاقشون همینه دیگه دم از کمپین و اتحاد نباید زد.
تبیین علل مبارزه ملت ایران با دولت مستکبر آمریکا بر اساس بیانات رهبر انقلاب
از شاخصها] فریبگری و رفتار منافقانه است... سعی میکنند توجیه کنند و جنایت را در لباس خدمت نشان بدهند! این نظام استکبار که قصد سلطه ی بر ملّتها را دارد، از این شیوه به طور متعارف و معمول در همه ی زندگی اش استفاده میکند؛ شیوه ی توجیه جنایت و پوشاندن لباس خدمت به جنایت. [14] در این زمینه نیز مصادیق متعددی از نفاق و دورویی در وقایع گوناگونی چون: سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران، مبارزه
اثبات معاد و ابدیت یکی از نتایج نهضت عاشورا+ فایل صوتی
برطرف نموده و برداشتی. پس تویی صاحب اختیار هر نعمت و دارنده هر نیکی و پایان هر آرزو و امیدی. اللهم انت ثقتی... چه مناجات عجیبی که هم شب عاشورا و هم روز عاشورا امام حسین داشته است. آدمی واقعا مبهوت می ماند که: خدایا، پروردگارا، تو به این انسان چه سرمایه ها دادی! از خداوند متعال توفیق می خواهیم و مسألت می داریم که از درس های حسینی، ما را برخوردار بفرماید. خدایا! پروردگارا! تو را
لایی کشی بین قانون و مردم
پرسم که جریان کش چیست؟ - از دست مأمورها پلاک را با کش بسته ام تا جریمه نشم. - می ندازی تو پیاده رو؟ - گاهی که عجله دارم. - پس اگر پلیس موتورت رو بخوابونه، حق داره؟ - زور پلیس هم به ما موتورسوارها رسیده. اینهایی که ماشین دارند دست ما رو از پشت بستن و توی خیابون ها راه نمیدن که رد بشیم. اگه ماشین ها توی هم نرند و بین خطوط رانندگی کنند جا برای رد شدن ما هم باز می شه و ما
سرمقاله روزنامه های صبح ایران
این رو روحانی بر رعایت اخلاق تاکید کرد و گفت که انقلابی گری بی اخلاقی نیست. توصیه ای که این روزها مرهمی بر یک بیماری رواج و توجیه دروغ، تهمت و تخریب در شماری از رسانه ها یی است که به نام نامی انقلابی گری، برخلاف قرائت های ارایه شده از سوی بزرگان نظام برخلاف مسیر انقلاب گام بر می دارند. چهارم، سخنان روحانی بی شک نشان داد دولت می خواهد با نهاد رسانه ، کریمانه تر و همدلانه تر
دنیل کریگ: رگم را می زنم اما دیگر جیمز باند بازی نمی کنم!
بزند تا این که بخواهد در یکی دیگر از فیلم های جیمز باند بازی کند. کریگ گفته بود: در این لحظه همه چیز برایم تمام شده است. ما کارمان را کردیم. تنها کاری که دلم می خواهد انجام بدهم این است که سراغ کارهای دیگر بروم. او به پایان حرف هایش این جمله را هم اضافه کرده بود: اگر یک بار دیگر در فیلم جیمز باند بازی کنم، قطعا فقط به خاطر پول خواهد بود. از طرفی، چنین شیوه ای اصلا برای تبلیغ
ممکن است قیمت مسکن پایین تر بیاید؟
ارزان میشه? قیمت زمین پایین میاد، حرف مفت میزنی مگه اینها چقدر تو گرانی تاثیر داره؟؟ مسکن مرد مسکن مرد ولی همه دارن میگن قیمت تا 40% قیمتهای روز پایین میاد از وزارت مسکن هم همین را میگن ماشک نداریم که قیمتها بازهم پایین میا لطفا به همه اطلاع رسانی کنید برچه اساسی ارزان میشه? هزینه ها پایین میاد? نکنه با رمالا در اررابطه ای کجا پایین امده. من دو ماه دنبال یه واحد 80
عبارت "جنگ علیه تروریسم" همان استعمار قدیم است/ سلاح های اسرائیلی در دست داعشی ها/ با غولی به نام ...
میکنه. آیا بعد از گذشت سالها از اون حملات و کشتن صدها هزار انسان بی گناه و شهروند معمولی تونسته موقعیت سیاسی و امنیتی که ادعا می کرد رو در این دو منطقه فراهم کنه و به تثبیت برسونه؟ به هیچ عنوان. استعمار همچنان وجود داره. اما اسمش عوض شده. اسم جدیدش شده مبارزه با تروریسم. بله. چرا در جنگ های گروهک تروریستی داعش در منطقه بایستی اسلح ها و بمب های اسرائیلی پیدا بشه؟ من تصویر بمب ها و موشک های
تئاتر استان البرز تبعیدگاه مدیران است/ ضعف نمایشنامه نویسی در ایران تقلید از آثار غربی است
تئاتر مدرن ما تقریبا چیزی حدود 100-150 سال قدمت دارد.ابتداش اصلا آداپته کردن نمایش های غربی مثل نمایش های مولییر که فرانسوی بود را ترجمه می کردند و به زبان فارسی می خواستند اجرا کنند و خوب نمایش مولییر برای فرانسوی ها موضوعیت دارد.برای مخاطب ما باید یک روالی تعریف شود که ما بتوانیم اول نیاز جامعه خودمان را بفهمیم،مخاطب شناسی داشته باشیم و بعد بر اساس این مخاطب یک متن نمایشی رو تنظیم کنیم.چون این
تفسر سوره عصر
گفته اند را عرض کردم می شود معانی دیگری را گفت کما اینکه گفته اند ولی به نظر می آید از همه معاتنی نزدیک تر همان معنی اول و دوم است. یا عصر به معنی روزگار وقتی که انسان در آن واقع شده است یا به معنی روزگار پیامبر. اگر به معنی روزگار باشد الف و لام می شود الف و لام عهد ذهنی و اگر به معنی روزگار پیامبر باشد الف و لام عهد حضوری می شود. إن الانسان لفی خسر. اضافه بر قسم که خودش یک ابزاری
طول انتظار برای خانه دار شدن چقدر است؟
به 115,5 سال می رسد که در سال 93 و پس از پایان دولت دهم به وقوع پیوسته است. بررسی شاخص انتظار خانه دار شدن در اقشار ایرانی با سطوح درآمدی متفاوت نشان می دهد که تنها مدیران رده بالا با سابقه کاری بیشتر از 15 سال به اندازه میانگین شهروندان کشورهای پیشرفته برای خانه دار شدن انتظار می کشند و سایر اقشار ناچارند از فرمول های دیگری برای خانه دار شدن استفاده کنند. افزایش درآمد و اشتغال به 2 یا 3 شغل
تازه ترین اخبار چهره ها در شبکه های اجتماعی
. عکسی از آزاده امیرخان. امیر خان جعفری، نوید خان محمدزاده و برزو خان ارجمند که هر سه عزیز با ژست و ظاهر هنری شان در مراسم حضور پیدا کرده بودند. نوید محمدزاده تراشیدن ِ ابرو را هم به جدیدترین متد روز خود خاص پنداری اضافه کرد. صحبت های مصطفی کیایی و سحر دولتشاهی در این جشن. احتمالاً بحث سر این است که وقتی نام فیلم عصر یخبندان صدا زده شد کدام عزیز روی سن برود و جایزه را بگیرد
معرفی ناتور دشت
دارد که در سال 1951 به چاپ رسید. شخصیت اصلی کتاب پسر نوجوانی است به نام هولدن کالفیلد که برای چندمین بار از مدرسه اخراج می شود. سلینجر هولدن را به دور از هم کلاسی هایش در بالای یک تپه مشغول تماشای مسابقه فوتبال سالانه توصیف می کند. او شبیه هم سن وسالان خودش نیست؛ یک موجود عجیب که از همان جملات آغازین می توان غیرعادی بودنش را دریافت! کریسمس نزدیک است و مدیر مدرسه با نامه به خانواده او اطلاع می دهد که
(طنز) اسب بالدار دادیم، موز خالدار گرفتیم!/از اهدافی که به آن نمی رسیم تا دولت هایی با نمرات تقلبی
دوستان زحمت کشیدند به تفاهم سیاسی رسیدند و ما را شرمنده کردند. سیزدهم فروردین بیانیه مشترکی بین ایران و کشورهای 1+5 قرائت شد که در آن دو طرف به راه حل های مشترکی رسیدند و قرار شده تحریم های هسته ای برچیده شود. در ادامه، واکنش های شخصیت های مختلف را به این توافق خواهیم خواند: محمود احمدی نژاد (با دیدن خوشحالی مردم در خیابان ها): شما دیگه خیلی بی جنبه این. من سال 84 دولت رو تو همین وضع
روسیه: 100هواپیمای سوخو به ایران می دهیم
کردن راز سقط - اینها هواپیماهای خودشونو نمیتونند تحلیل کنند چرا سقوط کرده، بیایند واسه ما رو تحلیل کنند. واقعا واسه کشور ایران متاسفم که میخواد از روسیه خرید کنه اون ایرباس بوده! جه ربطی به سوخ روسی داره؟ اگه شما هم در مورد هواپیمای سوخو 100 تحقیق کنید (یا لااقل صفحه ویکی پدیاش رو بخونید)، میبینید که حتی شرکت های هواپیمایی روسی هم حاضر نیستند اون رو بخرن. هرچی هم دولت روسیه با شرکت های هواپیمایی روسی (مثل آئروفلوت) مذاکره می کنه، باز کسی حاضر نمیشه بخره. تو همچین شرایطی خرید هواپیما از روسیه معنایی جز پرداخت باج به طرف روسی برای حمایت از مذاکرات هسته ای نداره. ...