پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۰۲

شهرداری بندرعباس قهرمان لیگ برتر ساحلی بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور فصل 95-94 با حضور 9 تیم در دو گروه و در دو مرحله برگزار شد و چهار تیم به مرحله نهایی با هم از 20 تا 22 آبان ماه به میزبانی شهرداری بندرعباس به رقابت پرداختند که در نهایت شهرداری بندرعباس با 9 امتیاز، هیات فوتبال کرمان 4 امتیاز و آرسن میناسیان گیلان با 3 امتیاز مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)