پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۲۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۸

آبرسانی سیار در شهرستان بهار به 3 روستا کاهش یافت

محمدابراهیم فراهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به دنبال بارندگی های اخیر در سال آبی جاری و تاثیر بسزای آن به افزایش آب های سطحی و روان آب ها و منابع تامین آب شرب روستاهای تابعه شهرستان بهار، عملیات آبرسانی با تانکر سیار به روستاهای دارای بحران کاهش یافت. وی تعداد روستاهای مواجه با کمبود آب شرب در سطح شهرستان بهار را 13 روستا با جمعیتی بالغ بر 8 هزار و 41 نفر دانست و گفت: با بارندگی های اخیر این میزان به سه روستا کاهش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)