چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۱:۴۶

تیم نفت گچساران به 3 امتیاز مسابقه با استقلال آبی تهران نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر ، یوسف نادریان صبح شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در بازی مقابل نفت امیدیه حداقل برای کسب یک امتیاز رفته بودیم و مطمئنا هدف اصلی ما پیروزی بود. نادریان اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای بازی قضاوت عجولانه و پر از استرس داور مسابقه موجب شد تا کادر فنی تیم امیدیه جنگ روانی را روی داور پیاده کرده و داور نیز ضربه پنالتی را به اشتباه برای تیم امیدیه اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)