چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۷

مشارکت 23 میلیاردی خیرین سلامت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی عموزادمهدیرجی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان نرم افزار سی ام ام اس که باعث سهل وصول کردن نگاه تاسیساتی در بیمارستان ها می شود را به صورت پایلوت در کشور اجرا خواهد کرد. وی تصریح کرد: با سامانه سی ام ام اس مسئولان بالادستی بیمارستان ها می توانند علت تعویق و خروج تاسیسات تخریبی را از بیمارستان ها جویا شوند و همچنین اعلام نیاز و علت مداوم تخریبی برخی از تاسیسات را نیز می توان از این سامانه بررسی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)