واکنش سرمربی تیم ملی به مثبت اعلام شدن تست کرونای 4 شمشیرباز
سایر منابع:
سایر خبرها
بسکتبالیست شیمیدر قم در کاپ آسیا
دور نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بود. اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بسکتبال مردان ایران برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در حالی اعلام شد که بازی های تیم ملی در قطر به انجام خواهد رسید و به همین منظور بازیکنان ابتدا تست کرونا دادند تا از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کنند. علاوه بر عماد سلمانی بازیکن تیم شیمیدر قم، دیگر نفرات این اردو روزبه ارغوان، محمد
کار سخت اسکوچیچ در تیم پرمهره/ احتمال حذف ناخواسته چند ستاره از تیم ملی
/> *معجزه جام جهانی! نکته نهان در دل این اتفاق مثبت لیگ برتر پویای فوتبال مان است که تحت تأثیر حضور تیم ملی در دو دوره متوالی جام جهانی 2014 و 2018 موجی از اشتیاق به فوتبال را بین نوجوانان و جوانانی مانند مهدی قایدی ایجاد کرد که حالا پس از گذشت بیش از 6 سال از جام حهانی 2014 برزیل می بینیم این تعداد فوتبالیست با استعداد در لیست تیم ملی حضور دارند و خیلی ها به دلیل تعدد نفرات در پستها جایی
پاراکمانداران از امروز به اردو می روند
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با کمان بعد از منفی شدن تست کرونا کمانداران کشورمان، از امروز تا 8 آذرماه در جزیره کیش برگزار می شود. اسامی نفرات دعوت شده در رشته کامپوند: علی سینا منشازاده از کرمان، رمضان بیابانی از مازندران، محمدرضا زندی از تهران اسامی نفرات دعوت شده در رشته ریکرو: اصغر زارعی نژاد از تهران، غلامرضا رحیمی از خوزستان سرمربی: مجید کهتری مربی: جبرائیل عبادی بدنساز: سعید اصغری گنجی انتهای پیام/ ...
کرونا این بار شمشیر کشید!
بدهند. پیمان فخری سرمربی تیم ملی ششمیربازی که به قول خودش شوکه شده می گوید: ما از خردادماه مدام گفتیم این ماه ، پیک کرونا است اردو نداریم و بماند ماه بعد، اما هر ماه وضعیت بدتر شد که بهتر نشد و تنها اردیبهشت ماه وضعیت آرام بود، به همین ما هم می خواستیم اردو را شروع کنیم که تست مثبت بچه ها اجازه نداد. قبل تست ملی پوشان درباره وضعیتشان سوال کردیم اما نه مشکلی داشتند و نه در این مدت با
دعوت کبدی کاران کرمانی به اردوی تیم ملی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی آقایان به صورت حضوری با شرکت نمایندگانی از سراسر کشور زیر نظر کادر فنی تیم ملی به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی بعثت برگزار می شود. عرفان پورخالقی از شهر کرمان 27 تا 30 آبان و امیرسجاد زندی از جوپار یکم تا چهارم آذر در این اردو حضور می یابند. نفرات دعوت شده باید قبل از حضور در اردو تست PCR را انجام داده باشند. اردونشینان خود را برای ششمین دوره بازی های آسیایی چین 2021 آماده می کنند. انتهای پیام/ ...
تست کرونا تیم ملی آبهای آرام در بندرانزلی انجام شد
ملی پوشان آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان در اولین روز اردوی آمادگی در بندرانزلی تست کرونا دادند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آبهای آرام بانوان و آقایان با هدف حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو از امروز به میزبانی هیات قایقرانی گیلان در بندرانزلی آغاز شد. در اولین روز اردو تست PCR ملی پوشان، مربیان و عوامل دست اندکار اردو انجام شد تا نفرات
فخری: راهبرد شمشیربازی موفقیت در المپیک توکیو است
پیمان فخری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مثبت شدن تست کرونا شماری از ملی پوشان شمشیربازی اظهار داشت: قرار بود پس از چند ماه اردوی آمادگی سابریست های ایرانی با حضور 6 ملی پوش برگزار شود اما طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش آنان قبل از حضور در اردو باید تست کرونا می داند. این کار انجام شد و در نهایت چهار نفر از ملی پوشان ما مبتلا به این ویروس بودند. قبل از آغاز اردو
مربی تیم ملی کاراته: ملی پوشان عطش زیادی برای تمرین و موفقیت دارند
/> وی افزود: در ابتدای ورود به اردو تست کرونا انجام شد که همگی منفی بود. اردوی اول ما 12 روز ادامه خواهد داشت که هدف اصلی کادر فنی، بالا بردن آمادگی جسمی نفرات با تمرینات هوازی و بدنسازی است. قهرمان اسبق آسیا اظهار داشت: در تمرینات کاراته نیز تکنیک نفرات را زیر نظر داریم و روی هدف زنی و رفع ایرادات کار می کنیم تا ملی پوشان به شرایط خوب نزدیک شوند. روحانی در خصوص اردوی بعدی تیم
حرکت چراغ خاموش سپیدرود رشت در بازار نقل و انتقال ها/فوتبال ایران چشم انتظار بازگشت قرمزهای گیلان است
بانان و آرش محتشمی به عنوان مربی بدنساز مشخص شده اند و اسامی سایر نفرات در روزهای آینده اعلام خواهد شد. سرخ پوشان رشتی از جمع بازیکنان فصل قبل با حسام یعقوبی و صادق صادقی به توافق رسیده اند و در رده زیر 23 سال و امید با محمدمهدی محمدپور، آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کردند. تعداد نفرات
شوک کرونایی به تیم ملی شمشیربازی
فدراسیون رسید. تست 4 ملی پوش از 6 نفر حاضر در اردو مثبت اعلام شد! علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر و محمد فتوحی 4 نفری بودند که با تست مثبت خود مواجه شدند و به قرنطینه رفتند. فدراسیون نیز از آنجایی که نمی توانست اردو را با حضور دو نفر برگزار کند، به طور کلی این اردو را لغو کرد. البته مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف در این اردو حاضر نشده بود.
باقرزاده: سابریست ها سرحال هستند و مشکلی ندارند
باقرزاده: سابریست ها سرحال هستند و مشکلی ندارند مردم نیوز : فضل اله باقرزاده در گفت وگو با ایسنا درباره ی رسیدگی به ملی پوشان شمشیربازی سابر پس از مثبت شدن تست کرونای آن ها بیان کرد: سه نفر از آن ها از یزد، رشت و تبریز آمده بودند و دیروز صبح که رسیدند بلافاصله تست دادند که نتیجه مثبت شد. اکنون باید خانواده های آن ها هم تحت مراقبت قرار بگیرند تا خدایی نکرده دچار مشکل نشوند. او
تنها ورزشکار المپیکی یزد به کرونا مبتلا شد
پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و امیر حسین شاکر دیگر شمشیربازان دعوت شده به این اردو بودند. خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب تهران به عنوان محل اقامت و آکادمی ملی المپیک به عنوان محل تمرین تا ششم آذرماه برای تیم ملی سابر درنظر گرفته شده بود. فدراسیون شمشیربازی در واکنش به مثبت شدن تست PCR ملی پوشان سابر اعلام کرد با هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در ورزش، پیگیر درمان شمشیربازان تیم ملی است. انتهای پیام/د
رئیس فدراسیون شمشیربازی: ملی پوشان باورشان نمی شد کرونا داشته باشند
فضل الله باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مثبت شدن تست کرونا ی چهار شمشیرباز که قرار بود در اردوی تیم ملی حاضر شوند اظهار داشت: برنامه ما این بود که قبل از آغاز اردو از بچه ها تست بگیریم و نفراتی که دعوت شده بودند از شهرهای مختلف آمدند. صبح روز گذشته تست ها را گرفتیم اما وقتی جواب تست ها آمد چهار نفر از بچه ها کرونا یشان مثبت بود و همین موضوع باعث تعجب شد، چون آنها هیچ
مستنداتی برای تعطیلی وجود ندارد!
نایب رئیس فدراسیون کشتی و محمدرضا گرایی ملی پوش کشتی فرنگی مثبت شد. هرچند که غلام محمدی تأکید داشت او و دیگر مربیان تیم ملی خارج از اردو مبتلا شده اند، اما این بار تست کرونای محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد و محمد بنا نیز مثبت شده و کار سرمربی تیم کشتی فرنگی حتی به بیمارستان هم کشیده است. حال آنکه بدون تردید تماس سرمربی و مدیر فنی با بازیکنان از تماسی که کشتی گیران حین تمرین و مسابقات با هم
اهواز میزبان اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشور شد
کمال سعدی آل کثیر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق هماهنگی ها دومین اردوی تیم ملی کبدی کشور در بخش بانوان، امسال به مدت یک هفته در اهواز برگزار می شود. وی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و کشور برای تعیین زمان این اردو منتظر تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم. این اردو با حضور نفرات برتر کشور برگزار می شود و افراد دعوت شده زیرنظر کادر فنی تمرینات خود
قرنطینه 3 ملی پوش شمشیربازی در خوابگاه شیرودی پس از مثبت شدن تست کرونا
به گزارش ایسنا، ملی پوشان شمشیربازی سابر ایران برای حضور در اردو تست PCR دادند که دیشب (شنبه) اعلام شد چهار نفر از آنها مبتلا به کرونا هستند. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر نفراتی هستند که تست آنها مثبت شده است. علی پاکدامن به دلیل ساکن بودن در تهران، به خانه بازگشت اما رهبری، فتوحی و باهر چون از شهرهای مختلف آمده بودند، در خوابگاه شمشیربازی در ورزشگاه شیرودی
تست کرونا 4 ملی پوش شمشیربازی ایران مثبت شد
تهران (پانا) - با مثبت اعلام شدن تست کرونا 4 ملی پوش شمشیربازی ایران، اردوی تیم ملی لغو شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، اعضای تیم ملی شمشیربازی کشورمان در اسلحه سابر صبح دیروز پس از حضور در سالن شمشیربازی کلاهدوز و انجام تست pcr آماده برگزاری اردو بودند که به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای چهار نفر از ورزشکاران، این اردو پیش از آغاز، لغو شد. بنابر اعلام پیمان فخری
پیش به سوی کاپ آسیا
مثال حامد حدادی به این اردو نمی رسد، اما به احتمال زیاد آرون گرامی پور و بهنام یخچالی را خواهیم داشت. چند بازیکن مشکوک به کرونا هم در قرنطینه خانگی هستند. چند بازیکن دیگر هم به دلیل داشتن برخی علائم، مشکوک به بیماری کرونا بودند که فعلاً در اردو حاضر نیستند و خودشان را قرنطینه کرده اند و کادرفنی هم در جریان این مسائل است. این نفرات هم تا چند روز آینده به اردو اضافه می شوند. محمد حسن زاده در سلامت
خواندنی از ورزش ایران
آغاز کردند.بنا بر اعلام پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابرایران علی پاکدامن ، محمد رهبری ، محمد فتوحی ، فرزاد باهر ارسباران ، نیما زاهدی و امیر حسین شاکر نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند. مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف در این اردو حضور ندارد.اردوی تیم ملی با شرایط کامل قرنطینه برگزار خواهد شد و ملی پوشان در خوابگاه نصرت مجموعه انقلاب مستقر و در آکادمی ملی المپیک تمرین خواهند کرد.
سابریست ها بدون عابدینی به اردو رفتند
به گزارش ایرنا، تمرینات تیم ملی شمشیربازی ایران با حضور پنج سابریست از امروز (شنبه) در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد. این اردوها با رعایت تمام نکات بهداشتی برگزار خواهد شد و ملی پوشان قبل از حضور در اردوهای آمادگی تست کرونا دادند. محسن وحدانی دبیر فدراسیون شمشیربازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو با حضور نفرات اصلی تیم ملی اسلحه سابر برگزار می شود اما مجتبی عابدینی به
حسنی پور: غایبین در اردوی بعد اضافه می شوند
عنوان محل اسکان و شرایط مناسب ورزشگاه آزادی، در کل اعضای تیم امکانات خوبی برای انجام تمرینات در اختیار دارند. حسنی پور در پایان در خصوص غیبت سیابری و اباذری گفت: این دو کاراته کا با هماهنگی کادر فنی در اردو حضور ندارد و به دلیل آنکه از نفرات حاضر تست کرونا گرفته شده، امکان اضافه شدن نفرات جدید را نداریم و این اردو با همین چهار نفر ادامه خواهد داشت.
غیبت حامد حدادی در پنجره دوم انتخابی بسکتبال کاپ آسیا
مهران آتشی درباره آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا، توضیح داد: روز جمعه از همه نفرات دعوت شده به اردو تست کرونا گرفتیم که خوشبختانه جواب همه آنها منفی بود. از شنبه تمرینات را شروع کردیم و تا قبل از پرواز به قطر هم تمرین خواهیم کرد. طبق قوانین فیبا هم باید 4 روز زودتر از مسابقات در قطر باشیم. او با اشاره به اهمیت بازی های دوستانه و تدارکاتی نیز گفت
دعوت قایقران بوشهری به اردوی تیم ملی کانو
/> احمدرضا طالبیان از اصفهان، پوریا شریفی از تهران، امید احمدی از زنجان، علی آقامیرزایی از گیلان و امین بوداغی از مازندران در بخش کایاک و عرفان زنده پی از بوشهر، شاهو ناصری از کردستان، عادل مجللی از گلستان و محمدنبی رضایی از مازندران در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
خیلی مهم است که تیم ملی به پیروزی عادت کند/ باید با حریفان قوی تر و نفرات اصلی بازی کنیم
به گزارش بولتن نیوز ، ابراهیم قاسمپور درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی بوسنی اظهار داشت: بازی بدی نبود و بازیکنان تیم ملی هم بد بازی نکردند. به نظر من تیم ملی اگر با تیم هایی مثل بوسنی هم که بازی تدارکاتی انجام می دهد باید آنها با نفرات اصلی شان مقابل تیم ما بازی کنند. در این بازی چند نفر از بازیکنان اصلی بوسنی در میدان حضور نداشتند. وی ادامه داد: با نفرات جدیدی که
محمد بنا هم کرونایی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آزمایش کرونای محمد بنا چند روز پس از تعطیلی اردو های تیم های ملی کشتی مثبت شد و هم اکنون این مربی در بیمارستان بستری است. این در حالی است که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در یک ماه اخیر بار ها به خاطر حضور در مسابقات لیگ، انتخابی تیم ملی و اردو های تیم ملی تست PCR داده بود که نتیجه آن منفی بود، اما این بار بنا درگیر این ویروس شده است. طی روز های اخیر هم اعلام شده بود که سرمربی و دو تن از اعضای کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد به ویروس کرونا مبتلا شده اند. ...