پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۱۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۲:۲۶

رویانیان: آقایان مجبورم کردند علیه پرسپولیس حرف بزنم

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در این 2 سال که از این باشگاه رفتم هر 7 مدیر بعدی را وادار کردند که علیه من صحبت کنند و نمی دانم این سریال تا کی و کجا ادامه دارد! به گزارش بی باک ، محمد رویانیان در خصوص مسائل مطرح شده درباره خودروهای داده شده در زمان مدیریت وی در باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم گفت: آن زمان که من مدیرعامل باشگاه بودم قرار بود وزارت ورزش وقت مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به باشگاه پرسپولیس پول بدهند که فقط 700 میلیون آن را دادند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)