پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اقتصاد تهران ۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۱۷:۳۱

تولید گاز از فاز 17 پارس جنوبی شروع شد

اقتصادتهران: با انجام عملیات تکمیلی حفاری و راه اندازی سکوی 17A ، تولید گاز این سکو با ظرفیت تولید روزانه 10 میلیون مترمکعب از روز گذشته آغاز شد. حسن بویری، مجری فازهای 17 و 18 پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: نخستین سکوی فاز 17 حوزه مشترک پارس جنوبی پس از تکمیل مراحل نصب، آماده سازی تجهیزات و عملیات راه اندازی از روز سه شنبه، 26 آبانماه با تولید روزانه 10 میلیون مترمکعب به بهره برداری رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)