دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۱۹:۳۵

رها سازی یک بهله سارگپه در مسجدسلیمان

مسجدسلیمان -خبرنگاررسالت: رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از رها سازی یک بهله سارگپه در طبیعت شهر گلگیر خبر داد .رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت:یک بهله سارگپه که توسط یکی ازدوستداران محیط زیست تحویل اداره محیط زیست مسجدسلیمان شده بود پس از تیمار ومهیاشدن شرایط بازگشت به طبیعت درمنطقه گلگیر رهاسازی شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)