سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ - ۲۳:۴۸

رشد منفی بهره وری در کشور طی سه سال اخیر

ایرنا: رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با بیان اینکه رشد بهره وری کشور در 15 سال اخیر نیم درصد بوده است؛ گفت: تحریم ها، کاهش سرمایه گذاری و عدم بهره گیری از تکنولوژی های جدید موجب شده است متوسط رشد بهره وری در سال های 90، 91 و 92 منفی باشد. رویا طباطبایی یزدی در کارگاه آموزشی ارتقای بهره وری که با حضور مدیران و کارشناسان استانداری های سراسر کشور برگزار شد، افزود: کیفیت آموزش در سال های اخیر در کشور پایین آمده که می تواند در رشد و توسعه آینده کشور و بهره وری تاثیرگذار باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)