پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۸/۲۹ - ۰۲:۲۹

گزارش تمرین پرسپولیس - ریکاوری ملی پوشان در غیاب سوشا!

سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی " جام نیوز "، سه ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز صبح این تیم حاضر نشده بودند از ساعت 16 به ورزشگاه درفشی فر رفته و تمرینات ریکاوری را زیر نظر مربیان خود انجام دادند. رامین رضاییان، مهدی طارمی و کمال کامیابی نیا سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس بودند که امروز و پس از سفر به گوام از طریق دبی امروز وارد تهران شدند و در ساعت 16 به درفشی فر آمده تا به ریکاوری پرداخته و خستگی سفر را از تن خارج کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)