افشین پیروانی: دوست دارید ما یک روز در میان بازی کنیم؟
سایر منابع:
سایر خبرها
پرسپولیس نیاز به تغییر دارد/ یک نفر نباید سیستم را به هم بریزد
حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تساوی یک بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: این بازی دقایق متفاوتی را از لحاظ فنی و تاکتیکی برای هر دو تیم رقم زد. انتظار از پرسپولیس خیلی بیشتر از اینهاست. پرسپولیس باید فینال لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند و به بازی های لیگ برتر ایران برگردد. سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: هر دو تیم موقعیت گلزنی داشتند اما
ادامه اعتراض پرسپولیسی ها به کمیته انضباطی / بازی تمام شد، رأی را اعلام کنید
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با این که مدارک کاملی از سوی ایفمارک دریافت کرده و این طور به نظر می رسد که از تخلف باشگاه ذوب آهن در لغو دیدار با پرسپولیس اطلاع داشته اما همچنان رأی بابت اتفاقات این دیدار صادر نمی کند. هیچ یک از اعضای کمیته انضباطی تمایلی به صحبت در خصوص پرونده جنجالی ترین اتفاق فصل بیستم تا اینجای کار نشان نمی دهند. فقط رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی بود که چند روز قبل
حلالی: پرسپولیس مقابل ذوب آهن آسیب پذیر نشان داد
به گزارش وانانیوز، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن پرسپولیس همیشگی نبود و خیلی آسیب پذیر نشان داد. اسماعیل حلالی درباره عملکرد بازیکنان پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت؛ نیمه اول پرسپولیس حاکم مطلق زمین بود و شرایط خیلی خوب بود و بازیکنان تمام خواسته های کادرفنی را به خوبی اجرا کردند، اما در نیمه دوم ذوب آهن
واکنش دست راست گل محمدی به حمایت تمام قد پیروز قربانی از پرسپولیس
فینال آسیا عبدی گل زد. مهم این است که تیم کار خودش را انجام دهد و این مشکلی نیست که بخواهم در مورد آن خیلی توضیح دهم. مربی تیم فوتبال در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه پرسپولیس در بازی های قبل در خلق موقعیت دچار مشکل بود. با جدایی بشار رسن این مشکل بیشتر نخواهد شد؟ ، عنوان کرد: شما می توانید بازی های ما را در لیگ رصد کنید و ببینید خلق موقعیت ما به چه شکل بوده است. ما در فینال
سهراب انتظاری : انگیزه در خط حمله پرسپولیس وجود ندارد ؛ مهاجمان پرسپولیس باید قدر موقعیت ها را بدانند
مجازی برای تمرین بیشتر وقت بگذارند و تلاش بیشتری کنند، باید هر چه زودتر تیم خودش را جمع و جور کرده و ریکاوری کند تا بتواند از نظر ذهنی به مسابقات لیگ برتر برگردد.” انتظاری در ادامه تصریح کرد: “تیم های لیگ همه آماده هستند و برابر پرسپولیس انگیزه دارند اما متاسفانه با نگاهی به یک هفته گذشته می بینیم که کل کادر فنی به جای اینکه تمرکزشان روی تمرینات و مسابقات باشد فقط در حال
عبدالله حسینی: چرا بازیکنی که هنوز 6 ماه نشده به پرسپولیس آمده خودش را وسط انداخته است؟
همینطور تا انتها هر بازی که بگویید چند صحنه مهم اشتباه داوری علیه ما بوده است ولی یکی مثل قاسم حدادی فر که حتی در بیمارستان ذوب آهن متولد شده و بزرگ تیم است نمی رود به داور اعتراض و پرخاش کند ولی در پرسپولیس سر کوچکترین صحنه ای بازیکنان همه به سمت داور حمله می کنند. شما فیلم بازی روز گذشته را ببین حتی یک صحنه هم اعتراض این چنینی از بازیکنان ذوب آهن نمی بینید. پرسپولیسی ها از این رفتارشان در آسیا هم
پرسپولیسی ها به تنظیمات کارخانه بازمی گردند
ثابت شود. این را اول بار خود گل محمدی در بازگشت از دوحه و مصاحبه علیه مدیران باشگاه در خصوص بشار رسن نشان داد. این بازیکن عراقی گویا قرار نیست از دهان این مربی بیفتد حال آنکه بزرگ تر از این بازیکن هم در پرسپولیس بوده اند و رفته اند؛ البته این به منظور تایید نوع رفتن رسن نیست بلکه مواجهه با وضعیت فعلی است. اینکه این مربی مدام بگوید چون بازیکنم رفته پس نباید از این تیم انتظار داشت، نقطه
محمود فکری با تمام قوا به دنبال قهرمانی ؛ این استقلال مدعی اصلی است ؟
مورد، باید یک پرده از پیکار پرسپولیس– ذوبآهن را شاه بیت همه اتفاقات بدانیم و برایش هورای فراوان و هورای بسیار بلند کشید! آری، درست دیدهاید و صحیح ارزیابی کرده اید! گل دوم بازی! گل مساوی کننده نتیجه! گل ذوب آهن به پرسپولیس! همه چیز در این صحنه، درست بود و دقیق بود! حرکات ذوبی ها در این لحظه صحیح بود و منتظره! پرسپولیس، انتظار می کشید تا گل بخورد! ذوب آهن، آن آنی را می ساخت که باید پدیدش می آورد!
دندان شکسته در تن پرسپولیس (عکس)
و یک بار هم امروز با گلی که به ثمر رساند ذوب آهن را از شکست نجات داده و به تساوی رساند. او در نیمه اول بازی و روی یک درگیری از ناحیه دندان دچار مصدومیت شد و انگار همانطوری که قاسم حدادی فر داشت به دیگر بازیکنان می گفت و دوربین تلویزیونی هم شکار کرد دندانش شکست. او که در تمام طول بازی به واسطه دندان شکسته با لب های ورم کرده و دهانی خونین بازی می کرد در دقیقه آخر بازی وروی یک
گردان: ما همه تیم های مدعی را متوقف کردیم
فشار مسابقه و تعصب آنها نسبت به تیم های خود احساسی رفتار کردند ولی هرچه بود گذشت و این بازیکنان همچون گذشته رابطه خوبی با یکدیگر خواهند داشت. گردان در خصوص وضعیت ذوب آهن گفت: بازی های تیم ما به خوبی نشان بدهد ذوب آهن از نظر فنی چه قابلیت هایی دارد ولی متأسفانه در بحث نتیجه گیری به آنچه استحقاقش را داشته ایم نرسیده ایم و امیدوارم در بازی های آینده در این بخش هم به موفقیت برسیم. درباره
فرزاد آشوبی: قبول ندارم پرسپولیس هنوز در شوک فینال قرار دارد
با فرزاد آشوبی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و همچنین در پیش بودن دو دیدار حساس مقابل سپاهان و استقلال گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید. بازی با ذوب آهن را چطور دیدید؟ فرزاد آشوبی گفت: باید قبول کنیم اصلا روز خوب پرسپولیس نبود و برخلاف صحبت هایی که مطرح می شود من معتقدم پرسپولیس در نیمه نخست هم خوب نبود و مثل
کنایه حسینی به مدافع پرسپولیس / آقای با غیرت باعث شد تیمش 3 امتیاز از دست بدهد
هر بازی که بگویید چند صحنه مهم اشتباه داوری علیه ما بوده است ولی یکی مثل قاسم حدادی فر که حتی در بیمارستان ذوب آهن متولد شده و بزرگ تیم است نمی رود به داور اعتراض و پرخاش کند ولی در پرسپولیس سر کوچکترین صحنه ای بازیکنان همه به سمت داور حمله می کنند. شما فیلم بازی روز گذشته را ببین حتی یک صحنه هم اعتراض این چنینی از بازیکنان ذوب آهن نمی بینید. پرسپولیسی ها از این رفتارشان در آسیا هم ضربه خوردند چرا
حسینی:اگر مستحق کارت قرمز بودم بازیکن پرسپولیس باید سه بار اخراج می شد
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. یکی از اتفاقات جنجالی این مسابقه در دقایق آخر بازی اتفاق افتاد که منجر به اخراج 2 بازیکن شد. عبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن بازیکنی بود که در این دیدار به خاطر درگیری با سعید آقایی از زمین اخراج شد. این بازیکن در
پزشک پرسپولیس: بعد از بازی با ذوب آهن با مساله خاصی روبرو نشدیم
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر پزشکی در شرایط خوبی قرار دارند. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس ، دکتر حقیقت ، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان تیم از نظر پزشکی در شرایط خوبی قرار دارند. محمد انصاری هم که کارت بازی خود را گرفت. بعد از بازی با ذوب آهن هم با مساله خاصی روبرو نشدیم.
غیرت به درگیری و اخراج شدن، نیست
. هفته دوم دقیقه یک وحید محمدزاده را اخراج کردند و همینطور تا انتها هر بازی که بگویید چند صحنه مهم اشتباه داوری علیه ما بوده است ولی یکی مثل قاسم حدادی فر که حتی در بیمارستان ذوب آهن متولد شده و بزرگ تیم است نمی رود به داور اعتراض و پرخاش کند ولی در پرسپولیس سر کوچک ترین صحنه ای بازیکنان همه به سمت داور حمله می کنند. شما فیلم بازی را ببین حتی یک صحنه هم اعتراض این چنینی از بازیکنان ذوب آهن نمی
تکرار دقت پاس پایین در نمایش پرسپولیس
پرسپولیس در حالی مقابل ذوب آهن متوقف شد که کادرفنی سرخپوشان نیز روی نمایش پایین تر از حد انتظار این تیم در نیمه دوم صحه گذاشت. پرسپولیس در نیمه نخست، دو ضربه به چارچوب داشت اما در نیمه اول پیش از گل ذوب آهن حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت و تک ضربه اش را احمد نوراللهی پس از گل ذوب آهن روانه دروازه شهاب گردان کرد. با این حال نکته مهم در نمایش پرسپولیسی ها ، دقت پاس پایین آن ها بود
رضائیان برای بازگشت به پرسپولیس محدودیت دارد
نظر سرمربی از لحاظ فنی مهم است. مطمئن باشید بازیکنی که قبلا در تیم بوده و اکنون درخواست بازگشت به پرسپولیس را دارد تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام می دهد اما گل محمدی باید نظر بدهد در چه پستی بازیکن می خواهد. مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: رضائیان محدودیت ها و مشکلاتی دارد زیرا تحت قرارداد تیم قطری است و برای انتقالش به پرسپولیس باید اتفاق هایی بیفتد که به باشگاه بازمی گردد اما در حال حاضر قرار نیست کسی به تیم اضافه شود زیرا زمان آن نرسیده است. انتهای پیام/
حسینی: فینال آسیا تمام شد، کارهای خیلی مهم تری داریم
امیدوارم امروز موفق شویم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس از فضای شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا خارج شده است یا خیر؟ گفت: بله! آن بازی تمام شده و الان کارهای خیلی مهم تری داریم. باید بازی به بازی تلاش کنیم و الان تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب آهن است. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه برخی از بازیکنان و تیم ها به پرسپولیس لقب تیم خاص داده اند، عنوان کرد: ما الان به بازی با ذوب آهن فکر می کنیم و امیدواریم در این بازی موفق باشیم.
قلعه نویی: با اشتباهات بچه گانه به استقلال باختیم/ سه امتیاز را مظاهری از ما گرفت
شان آبی است به خاطر این بازی زیبا تبریک می گویم. سرمربی گل گهر درباره برنامه لیگ که باعث شده تیمش 16 روز بازی نکند، اظهار داشت: واقعاً عجیب است و جواب این سؤال، در خودش بود. بهتر بود بازی ها برای همه تیم ها تعطیل شود و تیم هایی که بازی عقب افتاده داشتند، بازی شان را انجام دهند. اینگونه به تیم هایی هم که مسابقه عقب افتاده داشتند، فشار نمی آمد. می گویند در اروپا هم همین طور است، اما ما چه
واکنش مربی پرسپولیس به خبر بازگشت رضاییان، علیپور و ترابی!
کرده و طراحی خود را عملیاتی و اجرایی کنیم. مربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: می دانیم تمام بازیهای لیگ سخت است. ذوب آهن را حریف قابل اعتمادی می دانیم. بازیکنان ما هم ذهن برنده خواه داشته و کادر مربی مان همیشه تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و قابل احترام ترین فوتبال را ارائه بدهند. این موضوع برای تیم ما در اولویت است و نهایتا سه امتیاز دیدار با ذوب/ آهن برای ما خیلی اهمیت دارد. می خواهیم
پیروانی: حاضریم یک روز در میان بازی کنیم
. البته انتظار داشتیم این دیدار پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود. هنوز هم متوجه نشده ایم که به چه علت این دیدار لغو شد. پیروانی در مورد اعتراضاتی که نسبت به برنامه بازی ها وجود دارد گفت: برخی از آقایان نسبت به شرایط برگزاری بازی های پرسپولیس اعتراض دارند. من می گویم اگر آن ها راضی می شوند ما حاضریم حتی یک روز در میان بازی کنیم. رضاییان: بازی در پرسپولیس برای من افتخار است انتهای پیام/
درود به شرف قربانی، پرسپولیس همیشه خاص است
بازی های لیگ سخت است. ذوب آهن را حریف قابل اعتمادی می دانیم. بازیکنان ما هم ذهن برنده خواه داشته و کادر مربی مان همیشه تلاش خود را انجام می دهند تا بهترین و قابل احترام ترین فوتبال را ارائه بدهند. این موضوع برای تیم ما در اولویت است و نهایتا سه امتیاز دیدار با ذوب آهن برای ما خیلی اهمیت دارد. می خواهیم با دیکته کردن تفکرات تاکتیکی مان به این تیم، سه امتیاز را کسب کنیم. حمید مطهری در خصوص
حمید مطهری: آقای خاص شنیده بودم اما تیم خاص نه
به گزارش پایگاه خبری حامیان ولایت به نقل از میزان، حمید مطهری ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان صحبت هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می خوانید: *می خواهم به هوادارنمان بگویم ارتباط ما مثل یک اتوبان دو طرفه است و آنها باید بدانند نهایت تلاش خود را برای خوشحالی آنها به کار می گیریم. *نمی دانیم این مسابقه چرا در زمان خودش برگزار
ذوب آهن در انتقال از دفاع به حمله خطرناک است
تاکتیکی را به ذوب آهن دیکته کنیم و در کنار آن 3 امتیاز بازی را به دست بیاوریم. مطهری درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد: مهم این است کارگروهی ما رو به جلو باشد و موقعیت سازی شود. گلزنی جای نگرانی ندارد و همه دیدند که در فینال آسیا عبدی گل زد. مهم این است که تیم کار خودش را انجام دهد و این مشکلی نیست که بخواهم در مورد آن خیلی توضیح دهم. مربی تیم فوتبال درباره ضرر
قلعه نویی: با اشتباهات بچه گانه به استقلال باختیم/ سه امتیاز را مظاهری از ما گرفت
باشیم و پنالتی هایی که می دهیم بچه گانه است. این بازی و بازی با ذوب آهن را کارشناسان باید نظر بدهند، اما فکر می کنم پنالتی اول باید کارشناسی شود. باید از کمیته داوران هم تشکر کنیم که داوران کنار خط را گذاشته اند. سرمربی تیم فوتبال گل گهر خاطرنشان کرد: امروز تیم ما خوب بازی کرد، شاید در نیمه اول بازیکنان تیم ما تحت تأثیر نام استقلال قرار داشتند و تمرکز تیمی ما به هم ریخت. در نیمه دوم با
موضوعاتی که در فضای رسانه ای مطرح می شوند با واقعیت منطبق نیستند
ذوب آهن منتشر کرده است و مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز نسبت به آن واکنش نشان داده بودند، گفت: اول این که ما در آن بیانیه از تیم خاصی اسم نبرده بودیم و نکته دیگر این است که تصمیم گرفته شد دیدار ما مقابل ذوب آهن برگزار نشود. ما از طرف خودمان تمام تمهیدات لازم را پیش بینی کرده بودیم و روز قبل از مسابقه تیممان در شهر تهران حضور پیدا کرد. هتل و تمام هزینه های لازم پیش بینی شده بودند و آماده برگزاری
شکست اقتصادی در فوتبال و 45 میلیون دلار پرونده در فیفا
شعار سال: صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال درباره اعتراض تیم ها به برنامه ریزی لیگ بیستم گفت: مرجع پاسخگویی سهیل مهدی هستند و نکته ای که باید عرض کنم که مهم است این است که در گذشته با دو عامل بازی های تیم ملی و لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا مواجه بودیم و برای برنامه ریزی به مشکل می خوردیم و همیشه جلساتی با سرمربیان تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا و تیم ملی جلساتی برگزار می