قاب روز؛ لحظه اخراج جنجالی سعید آقایی
سایر منابع:
سایر خبرها
ماجرای عصبانیت حسینی از لک و کارت قرمز
به گزارش"ورزش سه" عبدالله حسینی مدافع تیم ذوب آهن دقیقه ای قبل از اینکه این تیم گل تساوی را به ثمر برساند روی یک ارسال در محوطه با مدافع و دروازه بان پرسپولیس درگیر شد. توپ ارسالی میلاد جهانی از سمت چپ را حامد لک در دو ضرب گرفت و در بین ضرب اول و دوم عبدالله حسینی برای زدن توپ پایش را جلو آورد هرچند برخوردی با دروازه بان پرسپولیس نداشت. اما حامد لک طوری نشان داد که انگار حسینی به او
تساوی نایب قهرمان آسیا مقابل ذوب آهن 10 نفره
، مدافع ذوب برخوردی با گلر پرسپولیس داشت تا موجب مصدومیت او شود و در ادامه سعید آقایی با عبدالله حسینی درگیر شد که در این صحنه حسینی کارت قرمز گرفت. *دقیقه 90 گل تساوی بخش ذوب آهن توسط میلاد جهانی: ضد حمله سریع ذوب آهن از سمت چپ زمین مدافعان پرسپولیس را غافلگیر کرد که ارسال در عرض ایوان مارکوویچ را میلاد جهانی به راحتی و در مقابل دروازه سرخ ها گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. دقیقه 1+90: شوت وحید امیری را شهاب گردان به شکل ناقص دفع کرد و در ریباند هم گلر ذوب آهن توپ را از مقابل پای رمضانی مهار کرد ...
حسینی: آقای آقایی! غیرت پرسپولیسی داشتی، اخراج نمی شدی
کرد: قبل از هر چیز باید از کادر فنی و بچه های تیم عذرخواهی کنم که کارت قرمز گرفتم و کارشان را در دقایق پایانی سخت کردم، اما به والله قسم شروع کننده دعوا نبودم و هیچ تنشی به وجود نیاوردم که بخواهم اخراج شوم. عبدالله حسینی برخوردی که در دقیقه 89 بازی پرسپولیس و ذوب آهن اتفاق افتاد را به این شکل تشریح کرد: بعد از اینکه حامد(لک) توپ را گرفت، من بخاطر از دست رفتن موقعیت تیمم ناراحت بودم و
عبدالله حسینی: چرا بازیکنی که هنوز 6 ماه نشده به پرسپولیس آمده خودش را وسط انداخته است؟
همینطور تا انتها هر بازی که بگویید چند صحنه مهم اشتباه داوری علیه ما بوده است ولی یکی مثل قاسم حدادی فر که حتی در بیمارستان ذوب آهن متولد شده و بزرگ تیم است نمی رود به داور اعتراض و پرخاش کند ولی در پرسپولیس سر کوچکترین صحنه ای بازیکنان همه به سمت داور حمله می کنند. شما فیلم بازی روز گذشته را ببین حتی یک صحنه هم اعتراض این چنینی از بازیکنان ذوب آهن نمی بینید. پرسپولیسی ها از این رفتارشان در آسیا هم
کاربران درباره صحنه جنجالی بازی پرسپولیس - ذوب آهن چه گفتند؟
در بازی پرسپولیس و ذوب آهن که درنهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، صحنه ای جنجالی رخ داد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن درگیر شدند و درنهایت سعید آقایی از پرسپولیس و عبدالله حسینی از ذوب آهن با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شدند. کاربران درباره این صحنه نظرات خود را به اشتراک گذاشتند؛ عده ای معتقد بودند که در این صحنه حامد لک بزرگنمایی کرده است و حرکت او باعث اخراج
سعید آقایی: لگد بازیکن ذوب آهن به سر حامد لک می خورد، ضربه مغزی می شد/دروغ می گوید، فحش ناموسی داد، ...
اینکه این تیم گل تساوی را به ثمر برساند، روی یک ارسال در محوطه با مدافع و دروازه بان پرسپولیس درگیر شد. توپ ارسالی میلاد جهانی از سمت چپ را حامد لک در دو ضرب گرفت و در بین ضرب اول و دوم عبدالله حسینی برای زدن توپ پایش را جلو آورد و برخوردی با دروازه بان پرسپولیس داشت. مدافع ذوب ضربه ای هم روی هوا زد که همین حرکت باعث اخراجش شد. در این صحنه سعید آقایی هم از بازی اخراج شد. آقایی مدافع چپ پرسپولیس که
با محرومیت آقایی؛ آماده باش به انصاری یا امیری برابر سپاهان
یکن ذوب آهن در دقایق پایانی بازی برابر پرسپولیس و در شرایطی که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفته بود، ضربه ای به دروازه بان پرسپولیس وارد کرد که با عصبانیت سعید آقایی و هواخواهی از هم تیمی اش همراه شد. موضوعی که در نهایت با تصمیم بیژن حیدری با اخراج هر دو بازیکن همراه شده است و چالش بزرگی خصوصا برای یحیی گل محمدی شکل داده که برای دیدار حساس مقابل سپاهان مدعی باید به دنبال راهکاری در سمت چپ دفاعی اش باشد. یحیی چه بازیکنی را جانشین آقایی در سمت چپ دفاعی تیمش خواهد کرد؟ محمد انصاری را بعد از مدت ها به ترکیب باز خواهد گرداند یا اینکه وحید امیری و بازیکن دیگری به این پست می رسند. ...
نظر شما درباره این عکس چیست؟/ اخراج 2 نفره!
به گزارش جام نیوز ، در آخرین دقایق دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن،برخورد شدید عبدالله حسینی با حامد لک،منجر به آسیب دیدگی دروازه بان پرسپولیس شد و در ادامه درگیری سعید آقایی با حسینی، داور را مجاب کرد که به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان دهد. شما کاربران عزیز می توانید نظر خود را در خصوص این درگیری و اخراج دو بازیکن، به صورت کامنت برای ما بنویسید.
عبدالله حسینی: غیرت را از سیدجلال و نوراللهی یاد بگیرید
از کل تیم پرسپولیس عذرخواهی می کنم. اصلا فحاشی نکردم. فقط به سعید آقایی گفتم تو چرا دخالت می کنی؟ غیرت به این کارها نیست که بیایی سر و صدا کنی و به هواداران پرسپولیس نشان بدهی که من بازیکن غیرتی هستم. غیرت به این است که اگر کارت زرد داری حواست باشد اخراج نشوی که تیمت از همان نقطه گل بخورد. حسینی در خصوص کارت قرمز مستقیم داور در این صحنه گفت: در این صحنه فقط بحث کردیم و فکر می کنم در
کنایه حسینی به مدافع پرسپولیس / آقای با غیرت باعث شد تیمش 3 امتیاز از دست بدهد
هر بازی که بگویید چند صحنه مهم اشتباه داوری علیه ما بوده است ولی یکی مثل قاسم حدادی فر که حتی در بیمارستان ذوب آهن متولد شده و بزرگ تیم است نمی رود به داور اعتراض و پرخاش کند ولی در پرسپولیس سر کوچکترین صحنه ای بازیکنان همه به سمت داور حمله می کنند. شما فیلم بازی روز گذشته را ببین حتی یک صحنه هم اعتراض این چنینی از بازیکنان ذوب آهن نمی بینید. پرسپولیسی ها از این رفتارشان در آسیا هم ضربه خوردند چرا
پانزده دقیقه حامد لک در نقش حامد لک
میلاد جهانی که با اختلاف کمی به بیرون رفت و در حالی که روی توپ هیچ عکس العملی نشان نداده بود ، در حالی که نشان می داد عضله پشت پایش دچار کشیدگی شده روی زمین افتاد. تصویری که کارگردان تلویزیونی در این لحظه از یحیی گل محمدی که با همان استیل خاص خودش کنار زمین نشسته بود و صحنه را تماشا می کرد خیلی پرمعنا و جالب بود بطوری که یحیی ثانیه ای بعد بلند شد و به سمت نیمکت رفت. لک روی یک صحنه نیز در
جهانی:سه دندانم شکست،این اخراج ندارد؟
دور از دسترس مان هم نبود. دقیقه 90 که گل زدیم دو موقعیت دیگر داشیتم؛ در یک موقعیت 4 به 2 می توانستیم گل بزنیم که نشد و یک موقعیت هم به سمت دروازه شوت زدیم که آن هم وارد دروازه نشد. ولی در مجموع چیزی که کادر فنی آنالیز کرده بود و به ما تذکر داده بود، رخ داد و با همان چیزی که به ما گفته شد، گل زدیم. سوالات مان از وینگر چپ تیم فوتبال ذوب آهن را با دلیل دهان خونی او آغاز کردیم و او در مورد آن
روز دراماتیک گیتی پسند با برد لحظه آخری و دو اخراجی
جلو آمده بود، با دست مانع از گلزنی حریف شد تا داور با کارت قرمز مستقیم، او را از زمین اخراج کند. دقیقه 31- محمدرضا سنگ سفیدی با خطا جلو حمله خطرناک الوندی ها را گرفت تا داور او را از زمین اخراج کند. دقیقه 31- در حالی که گیتی پسند با اخراج دو یار خود، سه نفره به کارش ادامه می داد، عظیمی پس از چند پاس کاری الوندی ها توپ را به درون دروازه خالی گیتی پسند فرستاد. دقیقه
دست گل محمدی را خواندیم/ پرسپولیس عصبی و احساسی بازی کرد
انضباطی می خواهم به این صحنه ها ورود کند. دروازه بان و مدافع اخراجی پرسپولیس که در متن این حاشیه قرار داشتند مستحق برخورد کمیته انضباطی هستند. بیشتر بخوانید: ترابی در آستانه اخراج از تیم فوتبال العربی قرار گرفت قنبری در ادامه بیان داشت: بعد از آنکه هر دو تیم 10 نفره شدند کادر فنی ذوب آهن سه بازیکن را در دفاع قرار داد و مابقی بازیکنان به حمله رفتند که این جسارت و شجاعت در نهایت جواب داد. هرچند
پرسپولیس 1- ذوب 1؛ شوک در دقیقه 90
سید عبدالله حسینی، مدافعان دو تیم از زمین اخراج شدند، شاگردان رضایی توانستند گل خورده را در دقیقه 90 جبران کنند و اجازه ندهند پرسپولیس برای سومین بازی پیاپی به برد برسد. دقیقه 7: ضربه ایستگاهی خطرناک میلاد جهانی به گوشه دروازه پرسپولیس را حامد لک دفع کرد. دقیقه 16 : پاس رو به جلوی پهلوان از سمت چپ زمین به مقابل دروازه ذوب را محمدزاده به کرنر دفع کرد. دقیقه 18: نفوذ
دعوایی که همه جوره به ضرر پرسپولیس شد
در هشتاد و هشتمین دقیقه از مسابقه دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن، برخورد عبدالله حسینی بازیکن ذوب با حامد لک گلر پرسپولیسی ها منجر به آسیب دیدگی دروازه بان پرسپولیس شد. پس از این برخورد،سعید آقایی مدافع چپ قرمزها با حسینی درگیر شد و در نتیجه،هر دو بازیکن از زمین مسابقه اخراج شدند. یک دقیقه پس از این درگیری و اخراج دو بازیکن، پرسپولیس دقیقا از همان جناح چپ خالی شده خود ضربه خورد و نفوذ مارکویچ از آن
لحظه به لحظه بازی تیم فوتبال پرسپولیس 1 – 1 ذوب آهن + فیلم
دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن دیدار معوقه خود را از ساعت 15:00 آغاز کردند. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر؛ پنج شنبه: 99/10/11 ؛ ساعت: 15 استادیوم: آزادی/ بدون تماشاگر داور: بیژن حیدری/ کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و براتعلی مولوی؛ داور چهارم: علی احمدی/ کمک داوران پشت دروازه: امیر عرب براقی و مجید محمدی/ ناظر داوری: بهرام مهرپیما.
پرسپولیس 1-1 ذوب آهن؛ غافلگیری دقیقه نودی
ضربه ایستگاهی به گوشه پایین دروازه ذوب را شهاب گردان به کرنر فرستاد. دقیقه 44: ارسال خطرناک میلاد جهانی از روی ضربه آزاد جناح چپ زمین به سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس را فرشاد محمدی مهر به مقابل دروازه سرخ ها پاس داد که سلطانی مهر نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و شوت او به بیرون رفت. دقیقه 49: ضدحمله سریع بازیکنان پرسپولیس به مهدی عبدی رسید که محمدی مهر و در ادامه عبدالله
تساوی در یک بازی "خاص"
نداشت تا اینکه در دقیقه 89، فرار ایوان مارکوویچ با استفاده از ضعف خط دفاعی پرسپولیس و پاس او در دهانه دروازه به جهانی رسید تا این بازیکن با ضربه ای دقیق دروازه لک را بگشاید و کار را در نهایت به تساوی بکشاند.ضمن اینکه ذوب آهن از دقیقه 88 با اخراج عبدالله حسینی 10 نفره شده بود. با این نتیجه، پرسپولیس که طی روزهای اخیر از سوی رقبایش در لیگ برتر به دلیل برنامه ریزی های سازمان لیگ،تیم "خاص
تساوی پرسپولیس برابر ذوب آهن/ تقسیم امتیازات/ شاگردان یحیی در آزادی متوقف شدند
(5+90) از ذوب آهن اخراج: سعید آقایی(9 و 89) از پرسپولیس سید عبدالله حسینی(89) از ذوب آهن شرح گل: پرسپولیس 1 – ذوب آهن صفر (دقیقه 17: امید عالیشاه): سانتر خطرناک احمد نوراللهی از روی کرنر سمت چپ زمین را شهاب گردان دفع کرد که در ادامه توپ در محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید تا او با شوت روی پای چپ دروازه ذوب آهن را باز کند. ( ویدیو )
ویدئو: درگیری آقایی کار دست پرسپولیس داد؛ مدافع سرخ پوشان بازی با سپاهان را از دست داد
به گزارش ایلنا، در بازی معوقه از هفته ششم مسابقات لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند. در دقیقه 86 بازی دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس در حالی که سرخ پوشان با تک گل عالیشاه پیش بودند، توپ ارسالی میلاد جهانی را حامد لک توپ مهار کرد. اما عبدالله حسینی به سمت وی رفت و همین باعث درگیری بین سعید آقایی و عبدالله حسینی شد. بیژن حیدری در این صحن هر دو بازیکن را از زمین مسابقه
میرزابیگی: بازیکن ذوب آهن با حامد لک برخورد نداشت/ اگر فحاشی صورت گرفته اخراج درست بوده
ذوب آهن - پرسپولیس کارشناس داوری گفت: اخراج بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن در صورت فحاشی درست بود. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ابراهیم میرزابیگی ، کارشناس داوری اظهار داشت: در مجموع فکر می کنم قضاوت خوبی را از سوی بیژن حیدری و کمک های او شاهد بودیم. در صحنه اخراج عبدالله حسینی و سعید آقایی، بازیکن ذوب آهن با حامد لک برخوردی نداشت. حرکت بازیکن ذوب آهن، یک عمل غیر ورزشی