پیروز قربانی: بعضی ها دوست دارند من احمقانه حرف بزنم
سایر منابع:
سایر خبرها
توضیح استقلالی معروف درباره تمجید از پرسپولیس
نفرت را بیان می کند. نفرتی که کورکورانه است و یکی از دلایل عدم پیشرفت جوامع به شمار می رود. در واقع اگر دوستان مطالعه کنند، یکی از دلایل عدم پیشرفت جوامع تعصب بیش از حد است. متاسفانه هر کسی برخلاف تعصب های احمقانه ای که در جامعه رواج دارد، حرفی بزند، مورد حملات و توهین های زیادی قرار می گیرد. او سپس در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال دوست ندارند او از تیم رقیب شان تعریف
توضیح کاپیتان سابق استقلال در مورد مواضع جنجالی اش
می کنم، ولی حرفم را می زنم. البته حرفی که حس می کنم بر اساس منطق باشد و نمی توانم شبیه آن احمق هایی باشم که دوستان مدنظر دارند. او سپس در واکنش به این موضوع که هواداران استقلال دوست ندارند او از تیم رقیب شان تعریف کند و در پاسخ به این سوال که فحش خوردن را به عنوان پیشکسوت استقلال حق خودش می داند یا خیر، توضیح داد: من اصلا با این واژه پیشکسوت مشکل دارم. اگر مشکل دارید اصلا به من نگویید
بگذارید به من حمله کنند!
حق دارند یا نه. به هر حال شما پیشکسوت استقلال هستید. از این جهت پرسیدیم. اصلا من با همین قضیه پیشکسوت مشکل دارم. آقا اگر با من مشکل دارند چرا می گویند پیشکسوت؟ اگر قرار باشد پیشکسوت احمق باشگاه باشم و در هر اتفاقی به نفع استقلال حرف بزنم، نمی خواهم باشم! من دوره ای عضو استقلال بودم. افتخار می کنم دورانی برای این تیم بازی کردم ولی آدمی نیستم که چون در این تیم بودم، فقط به نفع
خداداد عزیزی: چه کسی بهتر از علی کریمی برای فدراسیون فوتبال؟/ چون فوتبال فساد دارد من نمی آیم!/ سرخابی ...
هستند. البته نمی خواهم سیاسی حرف بزنم ولی متأسفانه در کشور ما، کلا به تخصص اهمیت داده نمی شود و می بینید که طرف فارغ التحصیل رشته کشاورزی است و می رود مدیرعامل باشگاه می شود! که این دو اصلا ربطی به هم ندارند. یکسری افراد هم هستند که ادعا می کنند فوتبالی هستند ولی دو نفر قبولشان ندارند چون همه می دانند پشتوانه شان چه کسانی هستند و با چه لابی گری هایی وارد فوتبال شده اند. آخر سر هم کاشف بعمل می آید که
امید عالیشاه: پرسپولیس پوکر نمی کرد و فینالیست آسیا نمی شد هیچ دشمنی نداشت!
برتر است و به نظر می رسد دوباره اوج گرفته باشد. ببخشید! باز هم تکرار می کنم تمرکز ما روی بازی های خودمان است و درمورد رقیبان نظری ندارم. (به شوخی) به نظر می رسد امروز اصلاً و ابداً نمی شود درباره استقلال از زیر زبان تو حرف کشید، جزو بازیکنان باتجربه شدی! به هر حال هر چه از سن آدم می گذرد پخته تر می شود. کُری خواندن برای تیم حریف مخصوص هواداران دو تیم است. اتفاقاً کُری خوانی
پیروز قربانی: نفرت هواداران به خاطر تعصب کورکورانه است/ قرار است احمق باشم پیشکسوتی استقلال را نمی خواهم
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر قرار باشد به صرف پیشکسوت استقلال بودن، احمق باشم و هر اتفاقی می افتد به نفع استقلال صحبت کنم، این پیشکسوتی را نمی خواهم. پیروز قربانی، مربی سایپا در مورد ناراحتی هواداران استقلال از صحبت هایش درباره فنی بودن تیم پرسپولیس به رادیو جوان گفت: نفرتی که بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود دارد، به خاطر یک تعصب کورکورانه است. اگر قرار باشد به صرف پیشکسوت
خداداد عزیزی: چه کسی بهتر از علی کریمی برای فدراسیون فوتبال؟/ چون فوتبال فساد دارد من نمی آیم!
خوانده اید و تحصیلات دارید، ولی ضمانت نمی کند که حتما آدم شایسته و کاربلدی باشید و بتوانید کاری را به سرانجام برسانید. وی افزود: من دوست دارم که زندگی خودم را داشته باشم و متأسفانه فوتبال ما اینقدر فساد دارد که من اصلا حوصله اش را ندارم.سوال من این است که اگر یک فوتبالی بیاید که حتی سه کلاس سواد دارد بدتر از اینها می خواهد عمل کند که در چند سال اخیر پدر فوتبال ما را درآوردند؟ آیا در
اسماعیل پور: انگار می خواهند صدقه بدهند!
ناخوشایند بعضی مسئولان وزارت نیرو و ادارات تابعه دلش خون شده و مجبور به وداع با کشتی و علنی کردن گلایه ها و درد دلهایش ازاین رفتار ناپسند، شد. درهمین رابطه با مسعود اسماعیل پور دارنده مدالهای نقره و برنزجهان، طلای بازیهای آسیایی، سه طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی آسیا به گفتگو نشستیم که مرد همیشه مودب کشتی جویبار به خبرورزشی گفت: * اصلا نمی خواستم دراین رابطه هیچ حرفی بزنم. خیلی دوست
خجالت بکش آقای گواردیولا!
: واقعاً چطور از یک موضوع غیر قابل توجیه، دفاع می کنی؟ شرم آور است! این را یکی از کاربران توئیتر نوشت و یک کاربر دیگر هم نوشت: این حرف های عجیب چه پیغامی می تواند برای مردمی که آن را می شنوند، داشته باشد؟ مثل اینکه گواردیولا این جمله را نشنیده که توجیه کار غلط از خود آن کار بدتر است. بسیاری از کاربران هم حرف های سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی را خجالت آور و احمقانه خطاب کرده اند. حتی
تکذیب جذب پژمان منتظری از سوی مسئولان استقلال
مسئولان باشگاه استقلال اعلام می کنند که هیچ مذاکره ای با پژمان منتظری جهت حضور مجدد او در این تیم نداشته اند. در حالی که بحث حضور پژمان منتظری در استقلال مطرح شده بود، مسئولان استقلال این مسئله را تکذیب و اعلام می کنند هیچ مذاکره ای با منتظری نداشته اند. یکی از مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد : با منتظری صحبتی نداشته ایم و ضمن این که مذاکره ای هم با واسعی جهت حضور در استقلال نداشتیم اما قطعا در صورت درخواست آقای فکری در نیم فصل استقلال را تقویت می کنیم .
مظاهری نبود استقلال به گل گهر می باخت/ فکری با این رویه به جایی نمی رسد!
که از دقیقه یک تا آخر بداند در هر لحظه چه برنامه ای دارد. لیگ ما خیلی ضعیف شده است و با این نفراتی که استقلال دارد که معتقدم از همه تیم های لیگ پرمهره تر است، پس باید بتواند راحت بازی کند و نتیجه اش را بگیرد. * فکر می کنید برای این است که هنوز برخی هواداران از بازی های تیم رضایت ندارند؟ - من خودم یک هوادار استقلالی هستم که با دقت تیمم را زیر نظر دارم و می بینم که الان چند سال
سپاهان و استقلال برای یحیی فرصت است
خبرورزشی / لیگ برتر ایران ؛ پرسپولیس شاید هنوز تحت تأثیر شکست در فینال آسیاست که این روزها خیلی پرسپولیسی بازی نمی کند. هواداران منطقی تر پرسپولیس این روزها را حدس می زدند، روزهایی که تیم محبوب شان تحت تأثیر باخت به اولسان کره جنوبی در لیگ برتر کمی افت کند و چند نتیجه بد به دست آورد. گل محمدی شاید از یک منظر مربی خوش شانسی است که در چنین شرایطی به سپاهان و استقلال می خورد. برای این دو
صدای برادر راموس از رفتار رئال مادرید در آمد(عکس)
نهایتاً در جمع کهکشانی ها ماندگار خواهد شد اما با نزدیک شدن به تابستان نگرانی ها در این باره افزایش می یابد. در واقع هواداران رئال مادرید اصلاً دوست ندارند که بعد از کریستیانو رونالدو یک مهره تعیین کننده دیگر را هم از دست بدهند. در همین ارتباط رنه راموس، برادر و مدیر برنامه های سرخیو راموس یک توئیت جنجالی را ریتوئیت کرده است؛ توییت ایت الفرود دورو، کارشناس شبکه تلویزیونی چیرینگیتو که به
پیروز قربانی: به نظرات احمقانه توجهی ندارم و باز هم می گویم پرسپولیس قابل احترام است/ اگر اذیت می شوید ...
اظهار داشت: جوی که در حال حاضر در جامعه می بینیم دارد این نفرت میان هواداران استقلال و پرسپولیس را بیان می کند و اگر دوستان کمی مطالعه داشته باشند می بینند یکی از عواملی که مانع پیشرفت جوامع می شود تعصب کورکورانه و بیش از حد نسبت به یک موضوعی است و اگر متاسفانه اگر یک نفر بیاید برخلاف تعصبات کورکورانه و نظرات احمقانه این افراد حرفی بزند علیهش موضع گیری می شود و مورد حمله و بدترین توهین ها قرار می گیرد
بازی به بازی برو جلو!
از هواداران و کارشناسان نسبت به عملکرد فنی استقلال انتقاد داشته باشند، او موقعیتش در بالای جدول را گزندناپذیر می بیند؛ هرچند تجارب قبلی در مورد امثال مرفاوی و مظلومی نشان می دهد این اطمینان کمی اغراق آمیز است. فکری در همین نشست خبری که پیش از بازی با آلومینیوم اراک برگزار می شد، همچنین از رویای قهرمانی آسیا با آبی ها حرف زده؛ همان تعبیر ستاره سوم که این سال ها هر مربی و مدیری به استقلال
وعده محمود فکری به هواداران استقلال؛ قهرمان آسیا می شویم
دارد و به همین خاطر حرف از قهرمانی در آسیا بر زبان آورد. فکری ضمن بیان خواسته اش از هواداران برای دوری از حواشی و توجه نکردن به شایعات گفت: روی صحبتم با طرفداران است، آقایانِ طرفدار استقلال بازیچه دست این و آن نشوید تا به امید خدا این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم. فکری در شرایطی حرف از قهرمانی آسیا بر زبان آورده که تیمش برای رسیدن به مرحله گروهی باید از بازی پلی اف عبور کند و کار بسیار سختی برای کسب جام آسیایی در پیش دارد. سرمربی استقلال اما حالا احتمالا تیمش را در وضعیتی دیده که می تواند هر حریفی را شکست بدهد و به همین خاطر از رویای بزرگ هواداران حرف می زند. ...
حسینی: بازیکنان جوان تر پرسپولیس باید بیشتر بدوند
تماشاگران به ضرر تیم های پرطرفدار است. تاریخ دربی هم معلوم شد و باید روز 22 دی ماه به مصاف استقلال بروید. این مسابقه را چطور ارزیابی می کنی؟ ما قبل از استقلال یک بازی حساس با سپاهان داریم. باید تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان اصفهان باشد. ببخشید سیدجان! این هم یک جواب کلیشه ای بود. مگر می شود اصلاً به دربی فکر نکرده باشید؟ شاید حق با شما باشد. حرف من کلیشه ای است اما
پاکدل: 3 امتیاز را می خواهیم، حتی اگر رقیب مان استقلال باشد/ امیدوارم فردا گل بزنم
امیدوارم با کنترل کردن نقاط قوت استقلال و استفاده از نقاط ضعف این تیم به پیروزی برسیم. مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به شانس گلزنی اش در بازی برابر استقلال اظهار داشت: هر بازیکنی دوست دارد در هر بازی گل بزند، خصوصاً مقابل استقلال و پرسپولیس. امیدوارم تیمم موفق باشد و من هم در بازی فردا گل بزنم تا به آلومینیوم کمک کنم. هدف همه ما این است که تیم نتیجه بگیرد و این از هر چیزی مهمتر است. انتهای پیام/
ادامه درگیری استقلالی ها با کاپیتان سابق
به گزارش برنا؛ تعریف و تمجیدهای اخیر پیروز قربانی از پرسپولیس که سالها در استقلال حضور داشته و حتی بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو بسته، باعث دلخوری استقلالی ها از او شده است. قربانی اخیرا گفته بود که پرسپولیس فنی ترین تیم فوتبال ایران است و این جمله اصلا به مذاق استقلالی ها خوش نیامده است. آنها در شبکه های مجازی از کاپیتان سابق تیم شان انتقاد کرده و از او خواسته بودند دیگر از
مرتضی فنونی زاده: آقا مهدی اشتباه کرد، سپهر بیشتر
اشاره کرد و گفت: بعد به پرسپولیس آمدم. خودتان می دانید ما برای این تیم زحمت کشیدیم. از نظر مالی که صفر بود و چیزی برایمان نداشت؛ ولی مقداری شهرت برایمان داشت. مرتضی فنونی زاده سپس با دفاع از برادرش ادامه داد: مهدی هم بنده خدا هر جا حرف زده، جسته گریخته بوده. همیشه گفته علی آقای پروین را دوست دارم. خب دهه شصت همه دوست های من، دوست های آقا مهدی هم بودند. خب مهدی دوستانی در استقلال دارد که من
پیروز قربانی: نباید حرف های من باعث ناراحتی استقلالی ها شود
ناسزا گفتن خودشان را خالی کنند. من جوگیر نشدم که آن صحبت ها را انجام دادم. اینکه کسی ناراحت شده است، مشکل من نیست. من X و Y نیستم که با دروغ دنبال به دست آوردن دل کسی باشم. پیروز قربانی ادامه داد: من چندین سال در استقلال بازی کردم و هم چیزم را از این تیم دارم. هواداران استقلال برای من محترم هستند، اما نمی توانم خودم را گول بزنم و جلوی خودم را بگیرم. نباید این جمله که
استقلال رو به پیشرفت است
انتقاد می کنند به دنبال چه هدفی هستند. دو انتقاد وجود دارد مثلاً شما به من می گویید وزنت در حال بالا رفتن است، این انتقاد یعنی سازنده و نوعی راهنمایی که من باید برای آن فکر کنم. اما یک انتقاد دیگر وجود دارد که یک عده از بیرون فقط ایراد می گیرند اما راه حلی برای آن ندارند. شما باید ببینید کسانی که از استقلال انتقاد می کنند عوام هستند یا خواص؟ طبیعتا همه مربیان یکسری دوست دارند و یکسری دشمن و از نظر من
اکبرپور: سرمربی در تنبیه بازیکنانش مختار است/ هواداران استقلال حق دارند قهرمانی بخواهند
پایه قرار دهد. پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد محمود فکری در استقلال تصریح کرد: همین که استقلال در صدر جدول است یعنی تیم از نظر نتیجه گیری موفق بوده اما هواداران دوست دارند که تیم زیبا بازی کند و کنار آن نتیجه هم بگیرد. فشار ها در استقلال بسیار بالاست و با توجه به اینکه چندین سال در کسب جام موفق نبوده ایم، هواداران توقع جام و قهرمانی دارند و این خواسته کاملا به حق است. باید به
افت بدنی عامل خروج مدافع خارجی از ترکیب استقلال
هروویه میلیچ هواداران این مسائل را نمی دانند و چون از داخل تیم خبر ندارند، تصور می کنند نیمکت نشینی میلیچ بی دلیل است ولی مربیان هر روز با بازیکنان در ارتباط هستند به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یکی از اعضای باشگاه استقلال در صحبت های خصوصی اش عنوان کرد که نیمکت نشینی میلیچ بی دلیل هم نبوده است. این عضو باشگاه استقلال می گوید ما خانواده میلیچ را به تهران آوردیم تا این
کارنامه عالی رشید مظاهری
اشتباه در داخل دروازه و میان مدافعان وجود دارد بنابراین باید تعداد گل های زده را افزایش داد تا سرنوشت استقلال به شکلی رقم بخورد که هواداران دوست دارند. در حال حاضر این تیم به صورت میانگین هر 80 دقیقه یک گل زده در کارنامه خود ثبت کرده است که نمی توان به آن نمره قبولی داد. البته انصافاً باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که استقلال در نیمه گل اول بازی با گل گهر به لحاظ تاکتیک های تهاجمی امیدوارکننده تر از سایر دیدارهای این فصل بود.
بازی های لیگ برتر چنگی به دل نمی زنند
وحید قلیچ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره شرایط کلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی های امسال لیگ برتر فوتبال جذابیتی ندارند. تیم ها حرف خاصی برای گفتن ندارند و بسیار بی هدف بازی می کنند. شاهد بازی های خوبی در لیگ برتر نیستیم. وی در ادامه گفت: البته بازی استقلال و گل گهر بازی خوبی بود. فوتبالی که
بیاتی نیا: گواردیولا اگر بفهمد بازیکنش پیتزا و نوشابه می خورد او را اخراج می کند
محسن بیاتی نیا مسی و رونالدو هم روی حرف مربی حرف نمی زنند؛ کار فکری در مورد میلیچ درست بود . به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بیاتی نیا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: حتی مسی و رونالدو هم باید در چارچوب تیم و وظایفشان عمل کنند و هیچ بازیکنی در دنیا اجازه ندارد روی تصمیم سرمربی حرف بزند تا نظم تیمی را از بین ببرد. در بازی اول از استقلال انتقاد کردم و گفتم این تیم موفق
نارضایتی بازیکنان استقلال از مدیریت باشگاه
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال تا اینجای فصل فقط 10 درصد قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده و همین مسئله باعث شده آنها از وضعیت مالی خود اصلا راضی نباشند. آبی پوشان نارضایتی خود را از این مسئله به گوش وریا غفوری رسانده و از او خواسته اند نارضایتی شان را به مدیرتیم برساند. پرویز مظلومی هم به عنوان مدیر تیم از مدیریت باشگاه استقلال پیگیر این مسئله شده