چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۹

سخنگوی مخابرات از احتمال بروز مشکل در ارتباطات زائران اربعین خبر داد

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با تاکید بر این که همچنان امکان واگذاری پهنای باند در هفت استان کشور وجود ندارد، متذکر شد: در صورت حل نشدن این مشکل در استان هایی مانند خوزستان و ایلام ممکن است در ارتباطات زائران کربلا در اربعین اختلالاتی ایجاد شود. داوود زارعیان در گفت وگو با ایسنا، درباره هفت استانی که به دلیل بدهی به شرکت ارتباطات زیرساخت واگذاری پهنای باند به آنها متوقف شده است، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی استان ها مانند کرمان، هرمزگان، خوزستان، بوشهر، کردستان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)