چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۲

پیشگیری باید یکی از مهم ترین اولویت دستگاه های دولتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین جمال انصاری در جلسه تخلفات انتخاباتی که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل حاکمیت سیاسی و اجتماعی استان قزوین نیازمند ضرورت نگاه پیشگیرانه در خصوص تخلفات انتخاباتی است. وی ادامه داد: قوه قضائیه از سال پیش تا کنون با ایجاد یک ساز و کار مستقل در راستای اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بنا بر این شده است که تمام مأموریت های متعدد که بدون شک به سازمان های دیگر نیز مربوط می شود را برای پیشگیری اقدام کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط