دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۳:۵۷

حذف نماینده استرالیا توسط گوانگژو چین

به گزارش خبرگزاری فارس ، از دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گوانگژو چین در خانه سنترال کوئست استرالیا در ورزشگاه گوسفورد به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. گل های این دیدار را ژیانگ نینگ در دقیقه 8، لو لین 57 و روز (گل به خودی 89) برای گوانگژو و تریفیرئ 2+90 برای سنترال به ثمر رساندند. نماینده چین با این پیروزی به مرحله گروهی صعود کرد و در گروه F در کنار تیم های گامبا اوزاکای ژاپن، سئونگ نام کره جنوبی و بوریرام تایلند قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)