سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۴۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۵:۰۶

8 کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از بالابر کشته شدند

غفور راستین دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به حادثه دلخراش سقوط از بالابر ساختمانی و کشته شدن هشت کارگر ساختمانی اشاره و اظهار کرد: ساعت 11 و 47 دقیقه امروز تماسی با اورژانس 115 گرفته و حادثه سقوط از بالا بر گزارش شد. وی افزود: پس از نخستین تماس اورژانس به سرعت در صحنه حاضر شد اما هشت کارگر ساختمانی در دم جان باخته بودند و تنها یک نفر توانسته بود از این حادثه جان سالم به در ببرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)