دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۲    
براساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان رشته های علوم پزشکی از فردا دوشنبه 7 آبان فراهم است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۶    
پنجمین همایش بین المللی قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت در تاریخ 10 آبان 1397 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در شهر چابهار برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۱    
سفیر کره جنوبی در ایران گفت: تبادل اطلاعات و ایده ها برای تعامل با شرکت های خصوصی و بنگاه های تجاری کوچک و متوسط (SME) راه مناسبی برای مقابله با شرایط سخت تحریم ها است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۸    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از عزم دستگاه قضائی در موضوع مقابله و مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۶    
قائم مقام وزیر بهداشت در امور بین الملل از امضای تفاهم نامه در حوزه تولید دارو و واکسن بین ایران و اندونزی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
توقیف 10 کامیون کتاب قاچاق و 400 هزار جلد کتاب قاچاق دیگر از جمله خبرهای مهم حوزه کتاب و نشر در این هفته هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: براساس رتبه بندی پژوهشگران پراستناد وبومتریکس نام یک استاد دانشگاه تهران در بین پژوهشگران پراستناد اعلام شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
کتاب ماموریت به ایران (ایران در جنگ جهانی اول) نوشته مارتین هنری دانوهو با ترجمه شهلا طهماسبی توسط نشر ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
با افزایش چند برابری ظرفیت شبکه های ارتباطی میان ایران و عراق، تمامی شرایط برای برقراری ارتباطات بدون نقص و با کیفیت برای زوار ایرانی در ایام اربعین 97 فراهم شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۱۷    
همشهری آنلاین: اغلب تصور می شود که آکنه مربوط به دوران نوجوانی باشد، علامتی از گذر از دوران کودکی به دوران جوانی.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۸    
رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه های علوم پزشکی از بکارگیری اعضای هیات علمی بازنشسته در گروه علوم پزشکی منع شده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۶    
نمایشنامه جشن برای بوریس نوشته توماس برنهارت و ترجمه علی اصغر حداد و لورکای سبز پوش نوشته نیلو کروز و ترجمه سارا تاجیک تازه ترین آثار انتشارات کتاب فانوس هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۸    
دو اصل آزادی و محدودیت، هم گذشته سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را توضیح می دهد و هم سپهر کلی تصمیم گیری ها در سیاست خارجی کنونی و آتی جمهوری اسلامی را روشن می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۱۸    
در حالی که بلیت پروازهای اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای رفت و برگشت حداکثر 2.2 میلیون تومان اعلام شده، برخی آژانس ها و ایرلاین ها تا 30 درصد بیشتر این بلیت ها را می فروشند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۵:۵۷    
همشهری آنلاین: آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار فهرست 25 انیمشن بلند واجد شرایط رقابت در شاخه بهترین انیمیشن این جوایز سینمایی را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۴۶    
محمد اشعری: با عنایت به رفتار غیرحرفه ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس- اسپانیا و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۲:۵۸    
نیلوفر ذوالفقاری: از روزهای اوج سینمای کودک و نوجوان که بچه ها با ذوق و شوق برای تماشای شخصیت های عروسکی جلوی سینماها صف می کشیدند خیلی گذشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۴۸    
همشهری آنلاین: در تاریکی و گرگ و میش نمی توان قدم زد، یا باید چراغ داشت یا باید در روز حرکت کرد. این جملات توصیف گفت وگوی دو ساعت و نیمه با عباس آخوندی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۶    
مهرداد رسولی: پخش مجموعه ساعت خوش در تابستان سال 1373 را می توان فصل جدید برنامه های طنز صدا و سیما در سال های نه چندان دور دانست؛
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۶    
تازه ترین آمار رسمی از وضعیت بازار مسکن شهر تهران در مهرماه حاکی از آن است که رکود تورمی در این ماه نیز ادامه یافت و علیرغم کاهش 48 درصدی معاملات، قیمت با 83 درصد رشد همراه بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۶    
درحالی که موج تحریم کنفرانس آینده سرمایه گذاری در عربستان، مشهور به داووس صحرا فراگیر شده، شرکت ها و مؤسساتی که حاضر به شرکت در این کنفرانس در هتل ریتز کارلتون ریاض شدند مورد توجه رسانه ها قرار گرفته ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۸    
احمد میرخدائی-روزنامه نگار: آنچه را کارشناسان مسکن هشدار می دادند به وقوع پیوسته و رکود تورمی بر بازار مسکن آوار شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۵۶    
دبیر شورای آموزش داروسازی گفت: تا سال 1404 به 28 هزار و 700 داروساز نیاز داریم و با روند کنونی پذیرش دانشجو پیش بینی می شود سالی 2 هزار نفر به این مجموعه اضافه شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۳۸    
اعلام انسداد حساب های بانکی ایرانی ها در عمان و بی نتیجه ماندن مذاکرات برای رفع مسایل بین طرفین طولی نکشید که با تکذیب این موضوع همراه شد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۵:۰۸    
رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه از حجم کمی برخوردار است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۹    
یک متخصص مغز و اعصاب، گفت: از هر 2 هزار نفر، یک نفر مبتلا به بیماری صرع است که قصد بارداری دارد و باید در این زمینه اطلاعاتی داشته باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۲:۳۶    
محمد هاشمی با اشاره به کارویژه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت تزاحمی با سایر نهادها ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۷    
با اعلام نایب رئیس بانوان فدراسیون دوره های بین المللی سطح دو مربی گری آبان ماه برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۸    
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه ای برای قطع توزیع غذای دانشجویی در روزهای پنجشنبه نداریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۶    
یک شرکت هواپیمایی هنگ کنگی اعلام کرد اطلاعات 9.4 میلیون نفر از مشتریانش فاش شده است. اطلاعات فاش شده شامل اسامی، ملیت،تاریخ تولد، شماره تلفن، آدرس و غیره بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۶    
حزب اسلامی کار با صدور بیانیه ای از معرفی وزرای پیشنهادی صمت،اقتصاد و راه و شهرسازی،تعاون کار و رفاه اجتماعی حمایت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۶    
سفیر ایران در عراق، ضمن تبریک به نخست وزیر و اعضای کابینه جدید این کشور ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت جدید عراق، روابط بغداد و تهران بیش از پیش توسعه و گسترش پیدا کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۷    
محققان یک دستگاه خوانش اطلاعات امواج نوری در هم تنیده ابداع کرده اند که سبب می شود ارتباطات اینترنتی 100 برابر سریع تر شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی اعلام کرد از امروز تا شنبه در کربلا و مسیر پیاده روی زوار باد و گرد و خاک و از جمعه شب احتمال بارش باران و رعد و برق پیش بینی شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۷    
برخی علت های ناباروری قابل درمان نیستند اما با پیشرفت های به دست آمده، امکان باردار شدن یک خانم از طریق تکنولوژی و فرایندهای مربوط به تولید مثل وجود دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۸    
اعضای پارلمان اروپا با صدور قطعنامه ای به قتل خاشقجی واکنش نشان داده و خواستار تحریم گسترده تسلیحاتی علیه ریاض شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۸    
سازمان بازرسی شهرداری به تازگی در بخشنامه ای به مدیران شهری ابلاغ کرده در صورت کشف جرایم و تخلفات در سطح شهرداری به جز گزارش به نهادهای نظارتی داخلی، موضوع را پیگیری قضائی کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۶    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: در حال حاضر مشکلی در کمبود داروهای درمان سکته قبلی و مغزی در بیمارستان ها را نداریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۸:۵۷    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به علائم ابتلا به سکته قلبی گفت: بیمارانی که قبلا دچار سکته قلبی شده نباید بدون مشورت پزشک به پیاده روی اربعین بروند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۸:۴۸    
مدیر عامل انجمن صرع ایران، گفت: ازدواج تنها در بیماران مبتلا به صرع پیچیده نیست و برای افراد غیر بیمار هم دشوار است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۷:۳۶    
همشهری آنلاین: دیوان عالی اسپانیا پنچ شنبه اعلام کرد که تحقیقات و بازپرسی ها علیه هجده تن از رهبران استقلال طلب کاتالونیا به پایان رسیده است و بزودی دادگاه این افراد برگزار خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۷:۳۶    
رئیس انجمن علمی شنوایی شناسی ایران، در واکنش به گران بودن قیمت و خدمات سمعک در بازار کشور، توضیحاتی ارائه داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۶:۵۷    
همشهری آنلاین: پنجاه هزار سرباز به مدت دو هفته در نروژ در هوا و دریا و زمین مشترکا تمرین نظامی خواهند کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۶:۵۷    
با افت بیش از انتظار ذخایر بنزین و گازوییل آمریکا، که نشان از افزایش فصلی تقاضای پالایشگاهی این کشور دارد، قیمت های نفت جهش کرد و به چند روز نتایج ضعیف خود پایان داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۴:۴۷    
همشهری آنلاین: از باراک اوباما و هیلاری کلینتون تا دفتر سی ان ان و دفاتر نمایندگان دموکرات مجالس آمریکا و نیز جورج سوروس میلیونر معروف آمریکایی هدف تهدیدات تروریستی قرار گرفته اند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۱:۳۸    
حامد فوقانی: مدیریت شهری با برنامه ریزی ترافیک، حمل و نقل عمومی و فضای سبز، آلودگی هوا را کاهش می دهد
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۳۶    
تیم فوتبال پدیده مشهد با پیروزی خارج از خانه برابر نفت مسجدسلیمان همچنان با اقتدار در صدر جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر باقی ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۶    
بلیچر ریپورت تنها سه روز مانده به اولین رویارویی رئال مادرید و بارسلونا در فصل جاری لالیگا طرح ویژه ای را با حضور روبرتو کارلوس و جرارد پیکه منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۵۷    
همشهری آنلاین: شاخص سهام بازار بورس توکیو، پس از افت شدید در بازار نیویورک، پنجشنبه به پایین ترین سطح خود طی حدود هفت ماه گذشته رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۶    
کاخ کرملین از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه با پادشاه سعودی در خصوص پرونده قتل روزنامه نگار منتقد عربستانی در خاک ترکیه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شریعتمداری نباید پیشنهاد رئیس جمهور برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می پذیرفت چرا که تخصص این کار را ندارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۷    
باشگاه تراکتورسازی قرارداد آنتونی استوکس را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۰۸    
دادستانی عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد که طبق اطلاعات دریافت شده از سوی ترکیه، قتل جمال خاشقجی احتمالا از پیش برنامه ریزی شده بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۶    
وزارت امور خارجه روسیه بر غیر قانونی بودن تحریم های آمریکا علیه ایران تاکید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۳۸    
مسابقات هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا در شش گروه آغاز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۷    
همشهری آنلاین: تویوتا موتور فروش خودروهایی را که در آن ها به جای آینه بغل از دوربین استفاده شده است؛ آغاز کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۸    
تیم فوتبال چلسی انگلیس به مصاف باته بوریسوف خواهد رفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۵۸    
روبین کازان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه از با نتیجه یک بر صفر از سد دینامو مسکو گذشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۷    
پس از مراسم قرعه کشی مدعیان سه وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان، نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۳۷    
جاری شدن سیل و کاهش دمای هوا در اردن باعث کشته شدن 14 نفر و مفقود شدن 8 نفر شد که در پی آن مسئولان این کشور حالت فوق العاده اعلام کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۹    
علی قربانی در دقیقه 32 دیدار اسپارتاک ترناوا مقابل دینامو زاگرب در لیگ اروپا موفق به گلزنی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۶    
همشهری آنلاین: شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن، به منظور یک دیداره سه روزه وارد پکن شد. این اولین دیدار رسمی یک نخست وزیر ژاپنی از چین طی هفت سال گذشته می باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۵۷    
تیم های اسپورتینگ لیسبون و آرسنال از ساعت 20:25 امشب در چارچوب دور گروهی لیگ اروپا رو به روی هم قرار خواهند گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۶    
معاون وزیر دفاع روسیه گفت که چندین پهپاد مسلح با حمایت آمریکا قصد حمله به پایگاه هوایی حمیمیم در سوریه را داشتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۳۶    
سرمربی نفت مسجد سلیمان از فاز هجومی تیمش در دیدار مقابل پدیده مشهد ناراضی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۸    
بازپرس پرونده قتل جمال خاشقچی 38 نفر از کارکنان کنسولگری عربستان در استانبول را مورد بازجویی قرار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۱۸    
امیررضا خادم، معاون امور حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۶    
همشهری آنلاین: جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان بازی های روز اول از هفته دهم به قرار زیر است:
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۰:۰۶    
ولیعهد عربستان امروز پنجشنبه به دنبال جنایت کشتن جمال خاشقجی اولین نشست کمیته بازسازی ساختار سازمان جاسوسی عربستان را مدیریت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهوری آمریکا با انتشار پیامی در توییتر از اعزام ارتش این کشور به مرز های جنوبی برای مقابله با بحران پناهجویان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۷    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط مینی بوس شرکت برق به دره ای در مسیر کوه شاهو در استان کرمانشاه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: حس می کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. احتمال جدایی من خیلی زیاد است و ادامه دادن با این شرایط برای من امکان پذیر نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۶    
خبرگزاری سی ان ان گزارش داد که فرزند جمال خاشقجی این کشور را ترک کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی اورژانس کشور آخرین جزییات واژگونی مینی بوس در محور پاوه روانسر را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر خارجه جدید عراق خواستار مساعدت دولت عراق برای تسهیل شرایط زائران اربعین شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۸    
تماشاگران تیم فوتبال نساجی مازندران علیه رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و داور دیدار این تیم مقابل ماشین سازی، شعار دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای کاش فشار تحریم های خارجی باید بر مشکلات داخلی و خودتحریمی ها غلبه کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۷    
سخنگوی آتش نشانی تهران از مرگ دو کارگر افغانستانی در چاه یک خانه قدیمی در پایتخت خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۵    
سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه نسبت به وزش باد شدید در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل و مسیر کاروان های زیارتی در عراق هشدار داده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۸    
نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته آینده صلاحیت وزرای پیشنهادی اقتصاد، کار، راه و صنعت را مورد بررسی قرار می دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۳۸    
ناداوری باعث شد دلاور مرد کشتی ایران کشتی خود را به حریف آذربایجانی واگذار کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۶    
مهلت ثبت نام دانشجویان در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت با اعلام دبیرخانه جشنواره به پایان رسید و در استقبالی خوب حدود 2706 دانشجو در این سامانه ثبت نام کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۱۶    
باشگاه استقلال در اقدامی پسندیده از دو پیشکسوت خود تجلیل به عمل خواهد آورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۷    
یک جاعل حرفه ای که با جعل اسناد مالکیت متعلق به یک مرکز تجاری در شمال تهران قصد داشت آن را به قیمت 10میلیارد تومان بفروشد، دستگیر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۷    
مراسم ترحیم سومین روز درگذشت ابوی سردار حاجی زاده، با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۷    
سرمربی استقلال در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با سپاهان صحبت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۷    
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از مراجعه بیش از 31هزار زائر اربعین به نیروهای امداد و نجات، خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۸    
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری رئیس متخلف یکی از شعب بانکی در شیراز که قریب به 4 میلیارد تومان اختلاس کرده است، خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۸    
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر نشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۸    
مراسم ترحیم پدر سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه ظهر امروز با حضور مقام های کشوری و لشگری در مسجد ابوذر تهران برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۶    
مدافع مصدوم استقلال برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۶    
صبح امروز چین یک ماهوراه نظارت دریایی به فضا پرتاب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۳۶    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل گفت که عربستان ⁩ و ⁧ بحرین در جایگاهی نیستند که ⁧ سپاه ⁩ و ⁧ سردار ⁩ ⁧ سلیمانی ⁩ را تروریست بنامند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۱۷    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: رژیم های سرکوبگر عربستان و بحرین در جایگاهی نیستند که سپاه و سردار سلیمانی را تروریست بخوانند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۸    
برای نخستین بار با چراغ سبز پارلمان، یک زن رییس جمهوری اتیوپی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۰۸    
شماره 8 سرخپوشان دیدار با سایپا را به دلیل مصدومیت از دست داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۶    
به گفته محققان، سبک زندگی سالم نه تنها با سلامت بهتر فیزیکی همراه است بلکه بر سلامت روان هم تاثیر دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۷    
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال، برنامه جدید هفته یازدهم تا پانزدهم لیگ برتر در فصل 98-97 را اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۷    
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در فرآیند ساخت ساختمان، ما نیازمند قانون هستیم باید ساختمانی که فروخته می شود ضمانت داشته باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۷    
کتاب دین و صلح، جنبه های تاریخی اثر ایوان فریدمن منتشر شد.
  • ۱