دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۶:۰۳May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۶:۵۱    
با ارزش ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال از نکاه ترانسفر مارکت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۷    
طی هشت ماه سال جاری در مجموع یک میلیارد و 646 میلیون دلار قطعه خودرو وارد کشور شد که واردات قطعات با داخلی سازی کمتر از 30 درصد رشد 15.39 درصدی داشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۵۶    
برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که دو نمایش نقاشی اشر در تالار قشقایی و خاموشخانه به کارگردانی مهدی مشهور در تالار سایه به اجرای خود پایان دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۲۰:۳۸    
بورس نیویورک آمریکا معاملات امروز خود را با کاهش ارزش سهام آغاز کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۴:۵۶    
گوشی های سری Huawei mate 20 با نوآوری های زیادی که به دنیای گوشی های هوشمند برای اولین بار معرفی کردند، توانسته اند نظر کارشناسان و البته مشتریان زیادی را در گوشه کنار دنیا به خود جلب کنند ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۷    
یکتا ناصر، صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از جشن تولدش به روز کرد که در آن سوفی، دختر این بازیگر هم در کنار مادرش است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به آمار قابل توجه ازدواج های دانشجویی نسبت به آمار ازدواج در کشور گفت: یک سوم آمار طلاق درکل کشور را در ازدواج های دانشجویی داریم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۶    
موج بازگشت شخصیت ها و خبرگزاری ها به تلگرام، سوژه ستون طنز شهرونگ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۷    
نایب رئیس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به افزایش حداقل 3 برابری قیمت تجهیزات رادیولوژی گفت: افزایش قیمت ارز و ثابت ماندن تعرفه ها فعالیت بسیاری از مراکز رادیولوژی را با مشکل مواجه کرده ا
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۹:۲۷    
انبار دیگری از کتابهای منتشر شده به صورت قاچاق در تهران کشف و پلمپ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۸    
ستاره یوونتوس از اهمیت پیراهن تیم ملی ایتالیا می گوید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۸    
معاون رئیس جمهور در اموز زنان و خانواده با ارائه آماری از میزان تحصیلات زنان و مردان در دانشگاه های کشور، گفت: نسبت درصد زنان و مردان در مقطع کارشناسی مساوی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آزادراه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: آزادراه تهران قم با هدف ارتقای سطح فنی و ایمنی و افزایش خدمات جاده ای به بخش خصوصی واگذار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۷    
یک مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن از پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن به دارندگان معرفی نامه بنیاد ملی نخبگان تا سقف 160 میلیون تومان و صرفا تا پایان امسال خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل غذا و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، گفت: طرح پایلوت غنی سازی آرد نانوایی ها با ویتامین D، بزودی اجرا می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۱    
کادر فنی تیم ملی به نشانه اعتراض به مشکلاتی که برای تیم وجود دارد، در صفحات اینستاگرام خود پستی مشترک منتشر کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۶    
دبیرکل نهاد کتابخانه های کشور گفت: نهاد کتابخانه ها می خواهد کتابخانه های عمومی به مراکز اجتماعی تبدیل شوند و این مسئله میزان اهمیت تدوین سند اخلاق حرفه ای کتابخانه های عمومی را نشان می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۶    
استاد دانشکده مطالعات جهان گفت:اقبال اهل تسنن است، اما همواره نگران این آینده است که عده ای از مسلمانان خود را پیرو علی ابن ابی طالب و برخی پیرو ابوبکر خود را بدانند و وحدت آنها به هم بخورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۶    
نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: براساس بررسی انجام شده در این اتاق، سهم بخش خصوصی واقعی و تعاونی از کل واگذاری ها کمتر از 47 درصد بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۶    
استنلی مارتین لیبر معروف به استن لی نویسنده و تهیه کننده هالیوود که اغلب او را به عنوان خالق شخصیت های محبوب کتاب های مصور شرکت مارول می شناسند، روز دوشنبه در سن 95 سالگی درگذشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۶    
وزیر بهداشت، در خصوص روند تخصیص 500 میلیون یورو اعتبار برای دارو از محل صندوق توسعه ملی، توضیحاتی ارائه داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۳۶    
تصویربرداری فیلم مستند تنهایی نادر با موضوع زندگی نادر مشایخی (آهنگساز و رهبر ارکستر) به نیمه راه رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این سازمان در تلاش است با توجه به تمام محدودیت منابعی که دارد، رشد قابل توجهی برای بودجه دانشگاه ها در سال آینده در نظر گیرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۷    
صنعت داروسازی کشور سهم 97 درصدی در تامین نیاز دارویی کشور دارد، در عین حال، دست اندرکاران این صنعت، از اینکه دولت از آنها حمایت نمی کند، به شدت گلایه مند هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۶    
امروز قرار بود 2 خانه دیگر در ده ونک بر سر صاحبانشان خراب می شوند اما با تلاش های مردم اعلام شده است فعلا این خانه ها خراب نمی شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۶    
غرق شدن یک قایق حامل مهاجران در سواحل ازمیر، واقع در غرب ترکیه پنج کشته و تعدادی مفقود برجای گذاشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۶    
جزئیات گذراندن سربازی دانش آموختگان علوم پزشکی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه های علوم پزشکی به همراه مراکز تحقیقاتی مجاز اعلام شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۷    
مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در کنکور سراسری 97 از امروز 21 آبان آغاز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۵۷    
وزیر رفاه با اشاره به بدهی 150 هزار میلیارد تومانی دولت به صندوقهای اجتماعی گفت: چنانچه این مطالبات پرداخت نشود، ارائه خدمات با مشکل مواجه می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۶    
معاون درمان وزارت بهداشت، هدف از راه اندازی مراکز جامع خدمات بیماران خاص را ساماندهی خدمات بیماران خاص عنوان کرد و از وجود 125 بیمار خاص در کشور خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۶    
ستاد مبارزه با مواد مخدر براساس نیازهای خود 68 عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری را تایید و مورد حمایت قرار می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۶    
یک نویسنده از انجام مذاکراتی با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای نامگذاری یکی از میادین شهر به نام جبار باغچه بان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۶    
محققان کشور موفق به ساخت دستگاهی شدند که می تواند باعث باروری ابرها شود. این طرح برای بارورسازی ابرهای آسمان دریاچه ارومیه قابل کاربرد است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸    
یک سال پس از حادثه زلزله کرمانشاه، آسیب و تخریب مراکز بهداشتی و درمانی، یکی از دغدغه های خدمات رسانی به مردم ساکن در مناطق زلزله زده بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸    
مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج وزارت علوم از اعزام یک هزار و 300 نفر از دانشجویان دکتری به فرصت مطالعاتی خارج از کشور از ابتدای سال جاری خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸    
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نقدینگی شهریورماه از مرز 1672 هزار میلیارد تومان گذشت که نسبت به اسفندماه سال گذشته، رشد 9.3 درصدی را تجربه می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۸    
زمانی که پالمر لاکی یکی از موسسان شرکت اکیولس که توسط فیس بوک خریداری شده بود از این شرکت خداحافظی کرد، شایعاتی در مورد مشکوک بودن این رویداد منتشر شد که حالا افشا شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۶    
ثبت نام برای شرکت در دوره های غیر حضوری حوزه های علمیه کشور از امروز، دوشنبه 21 آبان ماه آغاز شده و تا یکم دی ماه ادامه دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۶    
افکار عمومی دنیا به خوبی به یاد دارد که در سال 2017، گابریل نیز همگام با فرانسه و انگلیس، با تاکید بر لزوم تغییر برجام، تامین خواسته های آمریکا را بر ایستادگی در برابر ترامپ ترجیح داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۶    
تشدید جریان قاچاق سوخت به خارج از کشور موجب شده کارت سوخت خودروهای سواری 80 هزار تومان،موتور سیکلت 50 هزار تومان و خودروهای گازوئیلی یک میلیون تومان خرید و فروش شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۷    
رئیس سازمان ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد: موضع پاریس درباره سیاسی بازی اردوغان در پرونده قتل خاشقجی پذیرفتنی نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۷    
همشهری آنلاین: پژوهشگران ایرانی موفق به استخراج ماده اولیه مورد نیاز صنایع غذایی و دارویی از جلبک های خلیج فارس شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۷    
دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای لیگ هجدهم قصد جدایی از این تیم را داشت به احتمال زیاد نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت تا معادلات دروازه ها بهم بریزد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۰۸    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در دیدار انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با اشاره به اثر گذار بودن فعالیت تشکل های اساتید در خصوص مسائل فرهنگی سیاسی دانشگاه ها افزود ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۳۸    
کتاب جهان ادراک یکی از آثار جالب فلسفه پدیدارشناسی است که به قلم موریس مرلوپونتی نوشته شده که این فیلسوف در آن با برخی اندیشه های دکارت مخالفت کرده و درباره ادراک جهان مدرن نوشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۳۸    
بنیاد ملی گندمکاران ایران، با ارسال نامه ای به حسن روحانی، خواستار رسیدگی وی به وضعیت ایجاد شده برای کشاورزان و اعلام سریع نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۰۸    
مدیرکل توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی گفت: وضع انواع عوارض قانونی بر فعالیت صنعت بیمه موجب می شود شرکت های بیمه نتوانند بر رشد، تقویت و غنی سازی فرآیندهای ارزیابی و مدیریت ریسک تمرکز کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۲:۵۶    
همشهری آنلاین: رییس دانشگاه دافوس گفت: در شرایط کنونی دنیا با روی کار آمدن افرادی که صبغه سیاسی ندارند لازم است که تمامی تهدیدات علیه ایران واکاوی شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۵۶    
همشهری آنلاین: وزیر دفاع گفت: تلاش دولت و نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی از بازنشستگان تحت پوشش است و در این خصوص به زودی بسته های حمایتی غیرنقدی به بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۲۹    
سرمربی پدیده گفت: وقتی شایعه لغو بازی با استقلال را شنیدیم با سازمان لیگ تماس گرفتیم و آن را تکذیب کردند اما نزدیک بازی دیدیم این شایعه به واقعیت تبدیل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروسازان باید به تعهداتشان در برابر کسانی که قرارداد فروش قطعی خودرو دارند عمل کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۱۷    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتقاد از عملکرد دروازه بان این تیم، گفت: بازیکنی که تمرکز نداشته باشد را به زور نگه نمی داریم و هرتیمی که مظاهری را می خواهد به ما نامه بزند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۱:۰۸    
کاپیتان تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن می گوید در بازی با پرسپولیس به خاطر تشویق تماشاگران و شیپورها، صدای هم تیمی هایش را نمی شنیده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۰:۵۹    
میثم دلخانی راهی دیدار رده بندی وزن 63 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۳۸    
وزیر امور خارجه ترکیه در واکنش به اظهارات همتای فرانسوی اش مبنی بر بازی سیاسی رجب طیب اردوغان با پرونده قتل جمال خاشقجی تاکید کرد او باید بیاموزد که با یک رئیس جمهور چگونه سخن بگوید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۸    
فرماندار ارومیه از دستگیری عامل تیراندازی در خیابان عمار این شهر خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۳:۰۸    
در حکمی از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، امیررضا شریف نیا به عنوان مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران منصوب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۶    
وزیر نیرو گفت: از 7.5 میلیارد متر مکعب آب مصرفی کشور سالانه 4.3 میلیارد متر مکعب پساب تولید می شود که در صورت تصفیه این میزان پساب، می توان کسری منابع آبی کشور را جبران کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۵۶    
ائتلاف به رهبری عربستان پس از 12 ساعت وقفه، حمله های هوایی به الحدیده را ازسرگرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۸    
تحقیق جدید نشان می دهد داروی دیابت موسوم به Farxiga (dapagliflozin) می تواند فایده ای دوگانه برای بیمار داشته باشد و احتمال نارسایی قلبی را هم در بیمار کاهش دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۸    
رژیم صهیونیستی تهدید کرد حمله موشکی گسترده از غزه را به شدت پاسخ می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۸    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: شنبه 26 آبان پایان مهلت پیش بینی شده در قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۳۸    
ورزشگاه های نهمین دوره رقابت های فوتبال غرب آسیا مشخص شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۱۷    
نائب رئیس اتحادیه ملی صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کشاورزی ایران از ورود سیب تولیدی کشور در سال جاری به سمت بازارهای جدید در دنیا مثل هندوستان و روسیه خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۸    
دبیرکل ناتو افزایش تعداد موشکهای هسته ای خود در اروپا را تکذیب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۵۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی و شهادت تعدادی از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۷    
همشهری آنلاین: رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با بیان اینکه سالانه حدود یک میلیون اختراع در آمریکا به ثبت می رسد، گفت: 40 میلیون نفر اشتغال ایجادشده در آمریکا حاصل ثبت اختراع است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۷    
سخنگوی وزارت امور حارجه با محکوم کردن انفجار انتحاری امروز در کابل که ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت، با دولت و ملت افغانستان و خانواده قربانیان این جنایت ابراز همدردی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۱    
همشهری آنلاین: زنی استرالیایی که در رابطه با توت فرنگی های سوزن دار در استرالیا دستگیر شده بود در دادگاه حاضر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۸    
همشهری آنلاین: محققان دانشگاه تهران با انجام تحقیق بر روی ماده نگه دارنده متیل پارابن که در محصولات غذایی و آرایشی بهداشتی به کار برده می شود، آثار منفی این نگه دارنده را اثبات کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۳۸    
جنبش فتح با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حمله به ملت فلسطین در غزه هرگز خللی در اراده این ملت ایجاد نخواهد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۷    
بانک مرکزی در واکنش به قطع خدمات سوئیف برخی بانک ها اعلام کرد: این سامانه نقشی در نگهداری حساب ها و تسویه ارزی ندارد و با قطع خدمات سوئیف، خللی در مبادلات ارزی و تجارت خارجی پیش بینی نمی شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۱۷    
رییس جمهوری آمریکا گفت که کاهش ارزش بورس نیویورک ارتباط مستقیم با مخالفت های حزب دموکرات با سیاست های کاخ سفید دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۸    
سرکنسول ایران در اربیل با مشاور و مسئول کمیته اقتصادی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق دیدار کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۹    
مرجع تقلید شیعیان، خطر مواد مخدر را به میزان خطر گروه تروریستی داعش خواند و گفت: اعتیاد منجر به بروز مفاسد بسیاری از جمله طلاق، بزهکاری، خشنونت، قتل، همسرآزاری و... می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۹    
پرونده دور رفت رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور امروز دوشنبه با قهرمانی شهرداری ورامین بسته شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۹    
همشهری آنلاین: انجمن قلب آمریکا دستورالعمل جدیدی برای کاهش کلسترول بالای خون منتشر کرده است که بر مبنای رویکردی شخصی شده و مادام العمر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۹    
ظاهراً شورای نگهبان در بررسی های خود مغایرت های لایحه حفاظت از خاک با قانون اساسی را موردتوجه قرار نداده و صرفاً چهار مورد ابهام در متن لایحه را ایراد گرفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۵۹    
تصفیه خانه فاضلاب بخش شرقی شهر اهواز با حضور معاون اول رییس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۸    
مرجع تقلید شیعیان در دیدار با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر ریشه کنی فقر و بیکاری در مرزها به منظور مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۸    
زمان برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای آماده سازی جام ملت های امارات مشخص شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۳۸    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حمله تروریستی امروز کابل را محکوم و به دولت و ملت افغانستان و خانواده قربانیان تسلیت گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۶    
پرواز کیش به مقصد تهران که قرار بود ساعت 14:30 انجام شود پس از تاخیرهای متعدد انجام شد اما با گذشت نیم ساعت از پرواز مجبور به بازگشت به فرودگاه کیش شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۲۶    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: آقای پمپئو با گستاخی و تهدید به جنایت علیه بشریت شهروندان عادی ایران را مورد هدف قرار می دهد، بعد به رسانه ها به خاطر اینکه سخنان خودش را نقل کرده اند، حمله می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک این پلیس گفت: با شروع بارندگی در شهر تهران در2 روز گذشته در مقایسه با سایر روزها شاهد افزایش30 درصدی تصادفات خسارتی بوده ایم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
وزیر امور خارجه سابق آلمان به همراه اعضای هیئت تجاری انجمن خاورمیانه و دور آلمان(NUMOV) با رئیس کل بانک مرکزی دیدار و درباره کانال مالی ایران و اروپا گفتگو کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان شرکت در دهمین سالگرد تشکیل اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند با فرمانده نیروی دریایی ارتش هند دیدار و گفت وگو کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۵۶    
معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت گفت: بسیاری از برنامه های وزارت بهداشت، پیوست اقتصادی دارند، اما با متدلوژی مشخص، مدون و متناسب با استانداردهای جهانی نبوده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۷    
وزارت خزانه داری آمریکا از قطع ارتباط سوئیفت با نهادهای مالی تحت تحریم در ایران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۴۷    
بازی پرسپولیس و پیکان 28 آبان برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸    
وزارت امور خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای برگزاری انتخابات در دونباس را محکوم و روسیه را تهدید به ادامه تحریم ها کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۷    
همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد طی دو روز آینده بارش باران در مناطقی از کشور ادامه دارد و در بخشی از ارتفاعات البرز و زاگرس برف می بارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۷    
رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برانکو یک مربی اصولگرا است، گفت: تفاوت پرسپولیس و کاشیما در بازیکنان خارجی تیم ژاپنی بود که تیم های ایرانی هم باید الگوبرداری کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۱۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز (دوشنبه) در نشست با دبیر کل، معاونان و مدیران کمیسیون ملی یونسکو – ایران بر ضرورت حفظ و ارائه میراث ایران بزرگ در بین کشورهای مختلف منطقه به صورت اشتراکی تأکید ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۸    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد تا زمان اتمام بار ترافیکی فعلی تهران از تردد در محدوده های شریعتی، پاسداران و دولت خودداری کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۸    
پرواز کیش ایر به سمت تهران با نقص فنی مواجه شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۸    
آژانس بین المللی انرژی هسته ای بار دیگر پایبندی کشورمان به مفاد توافق هسته ای را تایید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۶    
معاون رئیس جمهور گفت: برای آنکه بین حق و باطل، حقانیت را پیش ببریم، راهی جز مسلح شدن به علم نداریم که این باید همواره در نظر گرفته شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۶    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی در وین تاکید کرد: سیزدهمین گزارش آژانس پایبندی ایران به تعهدات برجامی را تأیید کرد و اعلام کرده که آژانس مشکلی در فرآیند بازرسی و دسترسی به سایت ...