دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۷:۲۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۸:۲۶    
همشهری آنلاین: محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد که توزیع یارانه ها استانی شده است
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۴:۲۶    
رایزنی فرهنگی ایران در آلمان گزارشی درباره آشنایی با مهم ترین نشریات فرهنگی آلمان، رده بندی موضوعی، سردبیران آنها و همچنین راه های ارتباط با این نشریات، گزارشی را تهیه کرده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۸    
ائتلاف آمریکایی در جدیدترین جنایت خود علیه غیرنظامیان سوری 11 نفر را در حومه جنوبی دیرالزور به قتل رساند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۵:۵۶    
در معاملات امروز سه شنبه 29آبان ماه بازار آزاد تهران ، قیمت سکه طرح جدید به 4 میلیون و 200 هزار تومان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۶    
بیست و یکمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام روز جهانی کودک روزهای 30 آبان و اول آذرماه در تهران برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۴:۵۶    
دومین همایش تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی با حضور جمعی از فرهیختگان علمی، پژوهشی و مسئولان اجرایی کشور 30 آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۱:۰۶    
جدوع گفت: قضیه فلسطین مهم ترین قضیه برای امت اسلامی است و جوهر درگیری با دشمن اشغالگر صهیونیستی را تشکیل می دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۰۴:۰۸    
همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از آغاز رهاسازی آب از سدهای مخزنی شهرچای، مهاباد و زولا به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی 98-97 خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۹:۱۱    
همایش سالانه مدیران ارشد حقوقی بانک انصار با حضور دکترابراهیمی مدیرعامل، صحرانورد مدیرکل و جمعی از مدیران ارشد اداره کل حقوقی در مرکز همایش های بانک انصار برگزارشد و دکترابراهیمی طی سخنانی با اشاره ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۹:۱۶    
یک مقام مسئول مسئول در بانک عامل بخش مسکن گفت: طی 7 ماه اول امسال 293 هزار فقره انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید، ساخت یا تعمیر مسکن پرداخت شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۸:۵۶    
در اختتامیه سی و سومین جشنواره قرآن و عترت از 114 برگزیده نهایی این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۶    
دور دوم همایش بین المللی اسلام در کشورهای سکولار با حضور مقامات مذهبی 20 کشور، نهادهای مطرح بین المللی و بیش از 100 اسلام شناس در این کشور برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۸    
واژگونی یک دستگاه نیسان در " مهرستان " 2 کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۷    
پروفسور دانشگاه هاروارد به عنوان برنده بزرگ ترین جایزه کتاب در زمینه تاریخ انتخاب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۲    
مهناز افشار، تصویری از پرش بلند خود را در اینستاگرام منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۷    
دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: امروز جریان همگرا و حدت گرای جمهوری اسلامی در سراسر جهان در آستانه پیروزی حتمی و قطعی است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۳۷    
در سرما و گرما ساعت های طولانی پشت فرمان بودن، تحمل چراغ های قرمز بی پایان، ترافیک سرسام آور، شنیدن بوق های ممتد و تنفس هوای آلوده به اندازه کافی می تواند برای یک راننده آزاردهنده باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۶    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دشمن در مرزهای دور به فکر تخریب این انقلاب است و در داخل امیدی به فعالیت ندارد چراکه جوانان منتظر با روحیه انقلابی کنار هم ایستاده اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۳:۳۷    
همزمان با بیست وششمین دوره هفته کتاب، از کتاب های جدید پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در نشست علمی فرهنگ در ایران امروز رونمایی می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۲    
برای مقابله با تحریم موجود بر گردشگری و آسیب های آن بر اقتصاد لازم است مجموعه ای از راهکارهای به هم وابسته در قالب یک بسته عملیاتی با زمان بندی مشخص که کل سیستم گردشگری کشور را شامل شود
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۸    
وزرای امور خارجه و نفت در دو نامه جداگانه به رییس جمهوری، خواستار تسریع در روند تصویب الحاق ایران به کنوانسیون تغییر اقلیم سازمان ملل و تصویب آن پیش از اجلاس آذرماه این کنوانسیون شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۶    
دادستان تهران از صدور 6 کیفرخواست در حوزه صرافان و ارز طی هفته گذشته خبر داد و گفت: این پرونده ها به دادگاه ارسال شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران کشور از تصویب قیمت 2000 تومان برای شیرخام درب دامداری، در ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: کرایه حمل نیز به این مبلغ افزوده می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۳    
نشست بررسی تجربیات زلزله کرمانشاه در مدیریت بحران های کشور با حضور رئیس سازمان اورژانس و نماینده وزیر بهداشت در زلزله کرمانشاه در خبرگزاری مهر، برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۴۸    
پیشنهاد 10ماده ای برای نحوه تعیین قیمت خودرو ها آماده شده و به وزیر صنعت ارائه می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۷    
چهره ماندگار فلسفه گفت: وطن اصلی انسان قرب به حق تعالی است به عبارت دیگر وطن اصلی انسان ملکوت است. برای شخص موحد دور شدن از حق غربت است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۷    
همشهری آنلاین: غوغای ضدرسانه در یک هفته منتهی به انتخاب شهردار تهران از کم نظیرترین شانتاژهای رسانه ای پس از انقلاب در ایران یا حتی شاید از نمونه های برجسته قابل مطالعه در جهان باشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۷    
با توجه به اهمیت فضای کسب و کار برای جذب سرمایه گذار و بسط فعالیت های اقتصادی، انتظار می رود وزیر اقتصاد همانگونه که وعده داده بهبود این فضا را به صورت جدی و واقعی در دستور کار قرار دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۸    
وزیر علوم از آخرین وضعیت جلسه تعیین روسای دانشگاهها خبر داد و گفت: تأیید صلاحیت ریاست دانشگاه آزاد احتمالا در این جلسه بررسی شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۸    
معاون میراث فرهنگی استان تهران گفت: طبق یافته های باستانی، در زیرلایه تاریخی شهر که نهایتاً آن را به دوره صفوی منتسب می کردیم، یک زیست پیش از تاریخ قابل شهود است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۲۲    
حالا کم کم از پس کاهش چند روزه قیمت ارز و سکه در بازار، دلایل فنی و اقتصادی این اتفاق اعلام شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۱۶    
وضعیت 11 سرپرست دانشگاه های کشور فردا در کمیته تعیین روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۷    
محسن نوبخت اعتقاد دارد که برای مقابله با قاچاق کتاب و پدیده دانلود غیرقانونی باید زشتی این کار را برای دانشجویان و اقشار کتابخوان روشن کرد، اما تاکنون کار فرهنگی در این موضوع انجام نشده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۷    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره سراسری دانشجویی و هنری ققنوس خبر داد و گفت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۸    
همشهری آنلاین: فرمانده پایگاه دریابانی قشم از شناسایی و انهدام 5 هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل یکی از روستاهای این جزیره خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۸    
انتشارات انقلاب اسلامی کتاب محفل خردمندان متن سخنان اساتید دانشگاه ها و بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار ماه رمضان 1397 را همزمان با هفته ی کتاب و کتابخوانی منتشر کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۶    
یک خانم مصری مدعی است امسال در مراسمی مذهبی و سری در ایالات متحده با جمال خاشقجی ازدواج کرده؛ چند ماه پیش از آن که این روزنامه نگار منتقد برای دریافت مدارک لازم برای ازدواج با زن دیگری به کنسولگری ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۷    
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت از آغاز ثبت نام برای دریافت ارز دانشجویی برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور در گروه علوم پزشکی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۶    
با حکم رضا رحمانی، وزیر صنعت، محمدرضا مودودی، سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۶    
یک محقق امنیتی شکاف امنیتی در یک مخزن حاوی 26 میلیون پیامک کشف کرده که حاوی اطلاعات بازیابی پسورد و کدهای احراز هویت است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۹:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران جزئیات جلسه صبح اعضای شورا با شهردار منتخب را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۷    
اولین نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد طی 10 روز در حسینیه الزهراء سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ارائه مهم ترین یافته ها و اقدامات کشور در حوزه مسجد و اصول مدیریت مسجد می پردازد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۷    
با کنار رفتن امید نمازی از جمع مربیان لیگ برتر، تعداد مربیان استعفا داده یا برکنار شده از این مسابقات در هفته دوازدهم به عدد 5 رسید که برخی از این تغییرات به نفع تیم ها بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۳۷    
فاز دوم طرح کاهش هر چند گامی رو به جلو به شمار می رود، اما با توجه به بررسی های کارشناسی به تنهایی نمی تواند کاهش چشم گیری در غلظت ذرات معلق و آلودگی هوای تهران ایجاد کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۷    
مدیرعامل باشگاه سایپا می گوید خبر حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان جایگزین حمیدرضا گرشاسبی صحت ندارد و بی مورد است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۵۸    
با برگزاری مسابقه پرسپولیس در روزهای فیفا و عدم حضور ملی پوشان، نیمکت سرخپوشان مقابل پیکان تهران خالی خواهد ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۷:۰۷    
مسلمانان در نیجریه با برپائی تظاهراتی در پایتخت این کشور از دولت خواستند تا شیخ ابراهیم زکزاکی را آزاد کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۶:۰۷    
طبق نتایج یک مطالعه دولتی، بیش از 2 میلیون نفر در آمریکا مبتلا به هپاتیت C هستند که اپیدمی مواد افیونی علت اصلی گسترش این مشکل است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۴:۰۷    
همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در صورتی که مناطق مرزی توسعه پیدا نکند، پدیده قاچاق رونق خواهد گرفت و اقتصاد کشور متضرر می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۱:۵۶    
منبع آگاه ترکیه ای به الجزیره اعلام کرد: سازمان سیا رسما بن سلمان را مسئول قتل خاشقجی اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۱:۲۶    
علی شعبانی صاحب مدال برنز وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان در رومانی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۰۱:۱۷    
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به جام های پیش روی پرسپولیس گفت: با وجود مشکلاتی که داشتیم هواداران خاص به ما کمک کردند تا در مسیر موفقیت باقی بمانیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۵۷    
داوود مهابادی پس از شکست در مقابل پرسپولیس پاکدشت اعتقاد دارد این بهترین نمایش شاگردانش بوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۳:۱۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که تلاش می کند از برگزاری انتخابات زودهنگام جلوگیری کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۳۸    
یک مقام افغان از کشته شدن دست کم 5 نفر در حمله طالبان به ایست بازرسی در ولایت بادغیس خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۳۸    
همشهری آنلاین: محققان موسسه درمانی لیندرا برای نخستین بار یک کپسول که قابلیت رساندن تدریجی دوزهای مختلفی از دارو را دارد و پس از ورود به معده به شکل ستاره درمی آید، بر روی انسان آزمایش کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۸    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اگر کسی در خارج از کشور پیش بینی کرده که امنیت مرزهای کشور در دوران اعمال تحریم های جدید دچار مشکل می شود، یاوه گفته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۲:۰۸    
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران هنوز از لحاظ تأثیرگذاری نتوانسته است فشار حداکثری را که برای آن طراحی شده بود، اعمال کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۶    
صالحی در حکمی حسین انتظامی دستیار ارشد خود را به عنوان سرپرست سازمان سینمایی منصوب کرد .
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۵۶    
تهران- شکرالله حسن بیگی طی حکمی از سوی وزیر کشور به سمت سرپرست استانداری تهران منصوب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۳۸    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا اعلام کرد: مقصر قتل خاشقجی محمد بن سلمان است و پیش از اینکه وی بتواند مجریان این حادثه را اعدام کند، دولت آمریکا باید اقدام کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۱۷    
نشست مشورتی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار و در آن اعلام شد که 100 درصد اعتبارات استانی در پروژه های عمرانی این ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۱۷    
دادستان نظامی استان گلستان گفت: چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تأمین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۱:۰۸    
سخنگوی کاخ سفید گفت که در حال تهیه استانداردی برای کنترل رفتار خبرنگاران در کنفرانس های خبری است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۶    
روز دوم از مرحله دوم مسابقات باشگاهی پیشکسوتان جام شهدای انقلاب اسلامی و بزرگان فوتبال روز سه شنبه 29 آذر ماه با برگزاری چهار بازی دیدنی همراه خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۶    
بورس تهران اولین روز هفته را در حالی با روند نزولی آغاز کرد که ارزش معاملات نسبت به آخرین روز کاری با رشد 32 درصدی همراه بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۵۶    
برای 11 استانداری به دلیل اینکه برخی از استانداران مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند، سرپرست تعیین شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۴۷    
ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی توانست با حضور در ترکیب تیم 50*4متر با مانع مدال طلای رقابت های قهرمانی جهان را درست در زمانی که ریاست فدراسیون را بر عهده دارد به دست آورد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۸    
انهدام خودرو نظامیان سعودی در نجران و شلیک چهار موشک زلزال 2 از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع نظامیان سعودی در جیزان از مهمترین اخبار یمن است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۳۸    
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تعیین تکلیف مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) را از اولویت های مدیریت شهری است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۷    
منابع یمنی از کشته شدن پنج نظامی سودانی عضو ائتلاف سعودی در استان الحدیده در غرب یمن خبر دادند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۷    
رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: قیمت سکه و طلا در نخستین روز هفته در بازار با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا، اندکی افزایش یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۷    
حامد فوقانی -خبرنگار: نیاز اصلی تهران چیست؟ با گذشت بیش از یک سال از فعالیت مدیریت شهری دوره پنجم، پاسخ این سؤال کمی روشن شده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۱۷    
همشهری آنلاین: معاون امور بین الملل و تبادل فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: طی سه سال گذشته یک هزار و 65 نفر از دانشمندان ایرانی مقیم خارج به کشور بازگشته اند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۲۰:۰۸    
رییس جمهوری آمریکا گفت تا زمانی که لازم باشد حضور نظامیان در مرز مکزیک را تمدید می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۶    
عضو هیات علمی گروه مکانیک دانشگاه حکیم سبزواری در تازه ترین طرح پژوهشی ارتباط با صنعت خود به بررسی "فناوری های نوین تبدیل توان به گاز PtG و امکان سنجی پیاده سازی و بومی سازی این فناوری در کشور " ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۵۶    
همشهری آنلاین: حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار رئیس جمهور عراق تاکید کردند: عراقِ عزیز، قوی، مستقل و پیشرفته برای ایران بسیار مفید است و ما در کنار برادران عراقی خود خواهیم بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۸    
قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، گفت: باید به دنبال مراکز تحقیقاتی بود که پوشش بیشتری از اعضای هیات علمی طلب کنند و با توجه به قطب بودن تربت حیدریه درخصوص زعفران ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۸    
وزیر امور خارجه با ابراز خرسندی نسبت به میزبانی از هیات عراقی در ایران تاکید کرد که اولویت دو کشور، منطقه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۱۷    
ماموران منطقه گروزنی در چچن یک زن انتحاری را دستگیر کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۸    
خبرگزاری نووستی از اقدام انتحاری یک زن در پایتخت جمهوری خودمختار چچن خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار رئیس جمهور عراق و هیأت همراه، با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات پارلمانی در عراق و انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر و مسئولان دیگر و ایجاد ثبات و ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۸    
پیکان در لیگ هفدهم اولین شکست فصل پرسپولیس را رقم زد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۶    
رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد درباره دست داشتن ولیعهد عربستان در قتل خبرنگار سعودی با سی آی ای مشورت می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۳۸    
با پایان رقابت های روز سوم از یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهانی پومسه، تیم ملی پومسه در دو گروه مردان و زنان موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۶    
دکتر محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و واحد همدان را منصوب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۲۶    
در حمله افراد مسلح ناشناس به شهری در آفریقای مرکزی، 37 نفر کشته شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۱۷    
صنعتگران کشور در بیانیه ای اعلام کردند: پیمان سپاری ارزی با هر نام جدیدی هم که باشد، تجربه ناموفق سالهای دور است و باید کنار گذاشته شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۸    
وزیر نفت با صدور حکمی، زهرا گودرزی و سعید خوشرو را به عنوان عضو اصلی هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۸:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا موضوع مطرح شده در برخی رسانه ها در خصوص معامله واشنگتن با آنکارا بر سر فتح الله گولن و ارتباط آن با پرونده قتل خاشقجی را تکذیب کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۶    
یک کارشناس شهری با اشاره به انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران گفت: کلانشهر تهران مسائل مبتلابه بسیاری دارد که برای برون رفت از آن نیاز به افراد متخصص و توانمند دارد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۶    
همشهری آنلاین: پالادیوم از نظر قیمت، رشد بیشتری نسبت به سایر فلزات ارزشمند داشته و با صعود چشمگیری که پیدا کرده، برای نخستین بار در 16 سال گذشته به قیمت طلا نزدیک شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۶    
رئیس دفتر ارتباطات مردمی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: پیروزی در عملیات آزادسازی سوسنگرد از شکست نظام در جنگ تحمیلی جلوگیری کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۶    
رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که رای بازی دو تیم سایپا و پرسپولیس صادر شده و به زودی اعلام می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۵۳    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس جمهور عراق تاکید کردند: مقابل دشمنان عراقِ قدرتمند و آرام با قدرت بایستید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۴۱    
آخرین باخت پرسپولیس در لیگ برتر به هفته بیست و ششم لیگ قبل برمی گردد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۸    
پنجمین نشست از سلسله نشست های اندیشه ورزی مباحثات با موضوع بررسی جریان فکری علی صفایی حائری پس از بیست سال توسط مباحثات برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۸    
رقابت دو تیم کارون اروند خرمشهر و نود ارومیه در پایان نود دقیقه با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۸    
شیوه پذیرش خروج محمولات صادراتی از گمرکات داخلی به مقصد خروج از بازارچه های مرزی، برای جلوگیری از ازدحام محمولات صادراتی به گمرکات اجرایی ابلاغ شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۷:۳۸    
محققان یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به ساخت دستگاه شتاب دهنده خطی برای تسریع در روند درمانی بیماران سرطانی در کشور شدند.