دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۵۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آبان 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۸    
همشهری آنلاین: نرخ یورو در بازار دوم با افزایش قیمت نسبت به یک شنبه (11 آذر) به 9523 تومان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۶    
اردوغان و پوتین در حاشیه نشست امروز گروه- 20 در آرژانتین دیدار کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۶    
حجت الاسلام تقوی گفت: انقلاب اسلامی ایران با آزادی قدس و ملت فلسطین پیوندی ناگسستنی دارد و از همه علمای جهان اسلام و همچنین آزادیخواهان اقصی نقاط جهان می خواهد این آرمان بلند را محقق کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۹:۳۸    
مهاجم ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی روبین کازان مقابل آنژی حضور دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۷    
هزینه تعویض و بازسازی زمین چمن مصنوعی کمپ تیم های ملی از سوی فیفا تامین می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۵ - ۱۴:۵۶    
یک رسانه ترکیه ای امروز ابعاد جدیدی از زوایای قتل جمال خاشقجی به دست تیم ترور عربستانی فاش کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۵:۳۶    
بانک ها امروز هر دلار آمریکا را تا 12 هزار و 510 تومان خریدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۸    
سیدنورخدا موسوی، فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در 17 اسفند 87 از ناحیه سر مورد اصابت گلوله گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی قرار گرفت و حدود 10 سال در کما به سر برد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۸    
طرح پایش مصرف سوخت با حضور کارشناسان ستاد و مناطق سی وهفت گانه در منطقه زاهدان آغاز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۶    
با برگزاری سومین دوره کنگره جهانی یوسرن، جایزه جهانی این کنگره به پنج دانشمند جوان دنیا اعطا شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۳    
وضعیت نه چندان مناسب تولیدکنندگان از یک سو و تاکید بر افزایش مالیات از سوی دیگر باعث شده است که وزیر اقتصاد برای افزایش درآمدهای مالیاتی بر استفاده از پایه های جدید مالیاتی و مالیات بر عائدی بر ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۷    
نشست نسبت فلسفه و انقلاب اسلامی با تأکید بر آینده انقلاب اسلامی با همکاری گروه مطالعات انقلاب اسلامی پژوهشکده فرهنگ ومطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در خبرگزاری مهر برگزار خواهدشد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۸    
عضو هیئت مدیره انجمن ارتودنتیست های ایران، از ارائه درمان های نوین ارتودنسی و استفاده از پلاک های ارتودنسی شفاف برای رضایت بیماران خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸    
بنیاد مسکن اعلام کرد: به استناد قانون مالیات های مستقیم، کلیه نهادهای انقلاب اسلامی بابت فعالیت های اقتصادی خود از هیچ نوع معافیت مالیاتی برخوردار نیستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۸    
ذوب آهن بعد از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی، با بحران عجیبی مواجه شده است. بحرانی که هم فنی است و هم حاشیه ای.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۰۸    
کریم انصاریفرد روزهای تازه ای در زندگی فوتبالی اش در انگلیس آغاز کرده است و امیدوار است در چهارمین تجربه اروپایی اش اینبار نیز سربلند خارج شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۴۷    
دومین بازی تدارکاتی تیم ملی در ماه نوامبر 2018، مقابل ونزوئلا در دوحه برگزار می شود. دیداری که ابتدا قرار بود به میزبانی ورزشگاه آزادی انجام شود اما مخالفت ونزوئلا باعث شد محل برگزاری این بازی از ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۶    
رئیس کلانتری 181 عوارضی از دستگیری سارقانی که در محدوده دریاچه چیتگر خودروی شهروندان را سرقت می کردند، خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۰۶    
مدیر بخش خاورمیانه سازمان دیدبان حقوق بشر به بیانیه جمعی از مقامات دولت سابق آمریکا در خصوص لزوم پایان جنگ یمن واکنش نشان داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۷    
شصت و هفتمین شماره نشریه فرهنگستان علوم با سخن اول رضا داوری اردکانی ریاست این فرهنگستان منتشر شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۶    
مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سه پروژه حمایتی را جهت توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی در دست اقدام دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۶    
همشهری آنلاین: رئیس مرکز جنگل های خارج از شمال سازمان جنگل ها گفت: بیش از یک میلیون و 430 هزار هکتار از جنگل های زاگرس دچار خشکیدکی، آفت و تخریب شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۷    
مرحله جدید اردوی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در حالی آغاز می شود که برای رهایی از محرومیت و جریمه باید ارز مورد نیاز این سفر تامین گردد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۱۶    
قباد آذرآئین می گوید رمان تازه او با موضوع کشف نفت در ایران نوشته شده است و این سوژه به خودی خود به این داستان رنگ و بوی سیاسی می دهد هرچند که خودش به دنبال خلق اثری سیاسی نبوده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۷    
دومین عرضه نفت خام در بورس انرژی برای فروش 700 هزار بشکه نفت خام با معامله سه محموله با قیمت 64.97 دلار به ازای هر بشکه به پایان رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۷    
با آرای اعضای شورای شهر پایتخت دو گزینه نهایی برای شهرداری تهران انتخاب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۸    
قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر سختگیری در زمینه انتقال دانشجویان ایرانی به دانشگاه های علوم پزشکی از انتقال نهایی 160 دانشجو به داخل کشور خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۸    
فرمانده مرزبانی کشور با تأکید بر مبارزه مرزبانان ایران و ترکیه با قاچاق کالا، مواد مخدر و گروهک های تروریستی، گفت: مبارزه باقاچاق انسان وکالا محور نشست فرماندهان مرزی ایران و ترکیه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۶    
ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران" پردیس سینمایی ملت".
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۲    
با اتمام بررسی های صورت گرفته از سوی مسئولین دادستانی کل، بانک مرکزی و بانک انصار در خصوص اسامی برندگان نهمین مرحله قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز این بانک که به منظور اطمینان از عدم مغایرت ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی شورای نگهبان می گوید که این نهاد در انجام وظایف نظر خود را تحمیل نمی کند بلکه نظر قانونی اش را اعلام می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، آمار درخواست های واصله در 6 ماهه اول سال 97 به این دفتر را یک هزار و 500 درخواست عنوان کرد که به بالای 90 درصد آن پاسخ داده شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۶    
ضرغامی به نقل از حسن عباسی با اشاره به حکمی که در موردش صادر شده است، نوشت که او معتقد بود مجازات 7 ماه حبس برای عنوان اتهامی او بسیار ناچیز است!
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۶    
یازدهمین نشست کمیته نظارتی اوپک و غیراوپک در ابوظبی که عمده تمرکزش بر بررسی چشم انداز عرضه و تقاضا در سال 2019 بود، پایبندی تولیدکنندگان حاضر در توافقنامه کاهش عرضه نفت را 104درصد اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۸    
وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه هر تصمیم و پروژه ملی باید یک پیوست سلامت داشته باشد، گفت: متاسفانه در حال حاضر در کشور پروژه های ملی پیوست سلامت ندارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۸    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام کرد: انتخاب رشته برای داوطلبان رشته های گروه علوم پزشکی جهت تحصیل در رشته های بدون آزمون غیرپزشکی آغاز شده و تا 23 آذر ادامه خواهد داشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۸    
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با بیان اینکه توسعه بازار سرمایه، راه نجات اقتصاد ایران در شرایط کنونی است، گفت: بازار بدهی باید تعمیق شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۶    
دست اندرکاران صنعت داروسازی کشور، بر این عقیده اند که وضعیت کنونی صنعت به شدت بحرانی است و اگر نتوانیم از این شرایط خارج شویم، مشکلات عدیده ای متوجه صنعت دارو خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۶    
بسیاری از کارمندان شعب بانکی به بهانه نبود اعتبارات کافی از ارایه وام به متقاضیان طفره می روند، اما برخی بانکها مردم را تشویق می کنند تا با سپرده گذاری، 80 تا 90درصد سپرده خود را وام بگیرند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به زودی موضوع انتخاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کمیته منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین تکلیف خواهد شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۸    
رئیس سازمان فضایی ایران از ایجاد 4 پارک گردشگری فضایی در مناطق کویری کاشان، دامغان، قشم و کرمان با هدف کشف اسرار خلقت و جذب توریست فضایی خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۶    
مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد یک هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی را به کشور آفریقای جنوبی اعزام کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۶    
مرد جوان که با شوهر خواهرش بر سر خانه پدری اختلاف داشت مقابل محل کار وی خود را آتش زد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۷    
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: تمامی ملی پوشان در مسابقات جهانی ترکمنستان عملکرد خوب و راضی کننده ای داشتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۷    
یک شرکت تولید کننده محصولات برقی قصد دارد دستگاه تصفیه هوایی بسازد که به عنوان هدفون نیز کار می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۸    
وزیر علوم گفت: وزارت علوم و تمامی دستگاه های مسئول و متولی باید از فعالیت های استادان کرسی زبان فارسی در خارج از کشور حمایت و پشتیبانی کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۸    
طبق قوانین اتحادیه اروپا برای محافظت از اطلاعات کاربران، شهرهای هوشمند سراسر جهان در صورت سوءاستفاده از اطلاعات شهروندان اروپایی جریمه می شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۸    
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت که امسال دو دسته دانش آموز وارد مدارس سمپاد شدند؛ دسته اول دانش آموزان تیزهوش و دسته دوم دانش آموزان با سطح هوشی متوسط و ضعیف.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۷    
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تابع تصمیمات باشگاه استقلال هستم و حرف هایم را در جلسه کمیته انضباطی زدم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۸    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حملات شاگردان برانکو مقابل کاشیما تأثیرگذار نبود و نتوانست دروازه کاشیما را تهدید کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۶    
هدف از ساخت و بهره برداری از شناور گردشگری امپراطور که باهزینه افزون بر 10 میلیارد تومان ساخته شده، کمک به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت اعلام شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۲۶    
یک مقام مسئول در وزارت کار با تشریح مزایای صدور گواهینامه شغلی برای شاغلان خارج از کشور و کارفرمایان شرکتهای اعزام کننده، معافیت پرداخت عوارض خروج را یکی از این مزیتها عنوان کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۵۶    
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به دلایل بی اختیاری ادراری زنان، گفت: مثانه نورولوژیک زمانی ایجاد می شود که فرد نتواند ادرار خود را نگه دارد و همه بی اختیاری های ادراری نشانه مثانه عصبی نیست
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۴:۴۷    
اختلال خودایمنی زمانی روی می دهد که سیستم ایمنی به خود بدن حمله می کند و عامل بیماری باکتری ها و ویروس ها نیستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۵۶    
همشهری آنلاین: هفت انفجار مرکز هند را در آستانه انتخابات مجلس قانونگذاری محلی لرزاند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۲:۰۸    
امیر کویت در دیدار رئیس جمهور عراق با وی از آمادگی کشورش برای کمک به بازسازی عراق خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۳۸    
ملی پوش ایرانی دینامو زاگرب بعد از دو مسابقه به فهرست تیمش بازگشته است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۱۷    
بزرگترین آتش سوزی تاریخ کالیفرنیا؛ شمار کشته شده ها به بیش از 20 نفر رسید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۸    
سرمربی آبی پوشان لیست خروجی استقلال را مشخص کرد. در فهرست شفر نام چند بازیکن معروف این تیم مشاهده می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۸    
توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز یکشنبه مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی را در استانهای لحج و الضالع گلوله باران کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۶    
تصویری قدیمی از برانکو ایوانکوویچ و داریوش کاردان در برنامه صندلی داغ ببینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۳    
حداقل سالی یکبار به جایی سفر کنید که هیچگاه قبلا نرفته بودید ، تا به خود امکان شناخت دنیایی از نا شناخته ها را بدهید .
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۱    
پرویز کاظمی، وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت محمود احمدی نژاد بازداشت و به اوین منتقل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۱    
با آرای اعضای شورای شهر پایتخت دو گزینه نهایی برای شهرداری تهران انتخاب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۱    
خانم یایا که با بازی عطاران، حیایی و فرخ نژاد در تایلند ساخته شده، شاید به بزرگ ترین شکست خورده اکران سینماها تبدیل شود
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۲۸    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات با تکرار ادعاها علیه ایران، از تحریم های واشنگتن علیه تهران اعلام حمایت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص جرم امنیتی یکی از کارکنان وزارت امور خارجه که امروز توسط سخنگوی قوه قضائیه اعلام شد، واکنش نشان داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۷    
در سالروز زلزله سنگین و تلخ کرمانشاه، جلسه عصر یکشنبه(20 آبان) هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مسکن ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور گزارش اقدامات انجام شده در روند امداد، اسکان موقت و بازسازی واحدهای زلزله زده در استان کرمانشاه را بسیار دلگرم کننده خواند و با تقدیر از همه تلاشگران در این عرصه ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۶    
رییس جمهور افغانستان با نماینده ویژه آمریکا در روند صلح افغانستان در کابل دیدار و گفت وگو کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۷    
یک کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه عامل تداوم جنگ یمن سودآوری سلاح های انگلیس و آمریکا است گفت:آنها با تهام زنی به ایران می خواهند پوششی برای ارسال سلاح به ائتلاف متجاوز به یمن فراهم کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۷    
با تلاش نیروهای یگان حفاظت استان قزوین، سرقتِ شیروانی و درهای چوبی خانه تاریخی خطیبی ناکام ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۱۸    
یکی از کارشناسان نظامی سوری با اشاره به تحرکات تروریستهای جبهه النصره علیه ارتش سوریه آنرا به منزله سرعت بخشیدن به پایان گروههای تروریستی در ادلب دانست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۹    
وزیر انرژی عربستان از برنامه این کشور برای کاهش روزانه 500 هزار بشکه ای عرضه نفت خام به بازارهای جهانی در ماه دسامبر خبرداد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۹    
رییس جمهوری روسیه از مذاکره به همتای آمریکایی خود در حاشیه مراسم سالگرد پایان جنگ جهانی اول خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۳۸    
در سالروز زلزله کرمانشاه، جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی با حضور استاندار کرمانشاه، رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمعیت هلال احمر و مدیرعامل صندوق توسعه ملی تشکیل شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۱۶    
یک رسانه روس به احوالپرسی و دست دادن روسای جمهور روسیه و آمریکا در مراسم ویژه یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول در پاریس پرداخته و آنرا از زاویه ای خاص مورد توجه قرار داده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۶    
مردم فرانسه در اعتراض به رییس جمهوری آمریکا در خیابان های پاریس تظاهرات کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از تردد 220 هزار کامیون میان مرزهای ایران و عراق در 10 ماهه سال 2018 خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۷    
پادشاه عربستان با نماینده ویژه نخست وزیر انگلیس در کاخ یمامه ریاض دیدار و گفتگو کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۷    
همشهری آنلاین: دانش آموزان ایرانی در دوازدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک (IOAA 2018) با کسب 6 مدال طلا و 4 مدال نقره مقام اول جهان را کسب کردند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۷    
صنعت نفت آبادان مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی 1-1 دست یافت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۶    
همشهری آنلاین: پلیس استرالیا از دستگیری فردی در پیوند با ماجرای توت فرنگی های حاوی سوزن در این کشور خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۶    
رئیس سازمان اداری و استخدامی تاکید کرد: به نظر می آید، بسیاری از دستگاه ها و مدیران ارشد کشور، هنوز به جایگاه، ماموریت ها و وظایف این سازمان وقوف و آشنایی لازم را ندارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۷    
همشهری آنلاین: ژان کلود یونکرمی گوید احساس من این است که داریم به آهستگی اما با اطمینان به سمت یک توافق قطعی بر سر برکزیت پیش می رویم
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۷    
فینال هفدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هرچند با بالا بردن جام توسط پرسپولیس همراه نبود اما یک دستاورد و پیام بزرگ برای همه به همراه داشت به نام ایرانِ امن .
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۸    
وزیر نیرو در نشست با هیات آلمانی تاکید کرد: دولت ایران مصمم است تا سال 2021 میلادی حدود سه هزار مگاوات به ظرفیت تجدیدپذیرها در کشور اضافه کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۸    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از جام جهانی انتظارات بالا رفته است و امیدوارم با اهدافی که کادرفنی درنظر گرفته است در جام ملت ها نتایج خوبی بگیریم
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۸    
رییس جمهوری روسیه در رابطه با ازسرگیری مذاکرات با واشنگتن و لغو تصمیم آمریکا مبنی بر خارج شدن از توافق منع موشک های هسته ای میان برد ابراز امیدواری کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۶    
طبق نتایج یک تحقیق جدید، هر چقدر مغز بزرگ تر باشد، خطر ابتلا به سرطان کُشنده مغز بیشتر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۶    
همشهری آنلاین: رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از اول شدن ایران در المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اینکه مجوز انتقال کمک های مالی قطر به حماس را صادر کرده، دفاع کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: مشکل ما این است که شانس های گل را از دست می دهیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
نشست شورای امنیت سازمان ملل برای بحث و بررسی پیرامون اوضاع عراق سه شنبه برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
ریاض و و مسکو در حال بررسی گزینه کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی در سال 2019 میلادی هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۸    
عصر امروز جلسه ای میان امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال و وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان برگزار شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۸    
وزارت ورزش و جوانان، قهرمانی تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای را تبریک گفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۱۸    
معاون اول رییس جمهور فردا به منظور سفری دو روزه به استان خوزستان، وارد آبادان می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۶    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با اشاره به بهبود13 رتبه ای شاخص جهانی کارآفرینی گفت: از کارآفرینان جوان و ایده پرداز حمایت خواهیم کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۰۶    
تکنسین های اورژانس تهران به مصدومان تصادف پراید و کامیونت امدادرسانی کردند.